weblog van coen:
Heb me heel even teruggetrokken in de slaapkamer van het glazen huis. Klein dipmomentje, maar toch blijft het genieten om hier te te zitten. Vandaag hebben we een heuse trouwerij gehad in het huis. Robert ten Brink trouwde Cor en Laurens en Guus Meeuwis kwam optreden. Toch is er ook zorg want er moet nog heel veel geld binnenkomen willen we de 2,5 miljoen halen. Nou ja, meer dan ons best kunnen we niet doen. Morgenavond zullen we het weten want dan is de grote finale hier in Breda. Als je zin hebt...kom langs! Het belooft heel gezellig te worden met veel bekende artiesten zoals Krezip, Novastar, Ilse Delange enz. Het podium staat er al en ik kan niet wachten om er op te staan en de eerste hap in mijn mond te doen. Het hongergevoel zou weggaan na een paar dagen wisten de experts me te vertellen. Nou bij mij niet hoor! Zou het liefste meteen naar de snackbar rennen maar helaas zal het bij een bouillon en cracker moeten blijven.
Zover is het nog niet. Vannacht eerst nog de zware 2-6 shift doen. En zelfs op dat tijdstip staan er mensen voor het glazen huis. Want die staan er hier in Breda namelijk altijd. Helemaal top! Wil je trouwens zien hoe wij in het huis naar buiten kijken? Klik hier!
wat moet ik hier nu neerzetten?