quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nee nu pas nu je het zegt........
enne Muis effe teruglezen over die naam ik heb niks gedaan met Danny .....![]()
Honda...... tuttebel......... doe dat dan gewoon die naam veranderen... andere account maken nieuwe naam
klaar........
hoi trouwens
ONTZETTEND FLAUW DAT JE EEN NAAM KIEST DIE LIJKT OP IEMAND DIE HIER AL POST MET DEZELFDE AVATAR!!!!!!!!!!!1111111111111111quote:
Ik had hidiho datzelfde aangeboden als Jaap.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Honda...... tuttebel......... doe dat dan gewoon die naam veranderen... andere account maken nieuwe naam
klaar........
hoi trouwens
ja muisje is naar bedje.......quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
![]()
![]()
Net muis gemist zie ik?
Hoiquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
klaar........
hoi trouwens
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ONTZETTEND FLAUW DAT JE EEN NAAM KIEST DIE LIJKT OP IEMAND DIE HIER AL POST MET DEZELFDE AVATAR!!!!!!!!!!!1111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wile net typen...
Ga je nu al weg???
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is een on-omkeerbaar-proces?
Als fanvanheteersteuur terug is zal ze dit plagiaatmens wel voor de rechter dagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ONTZETTEND FLAUW DAT JE EEN NAAM KIEST DIE LIJKT OP IEMAND DIE HIER AL POST MET DEZELFDE AVATAR!!!!!!!!!!!1111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja goed idee ik pak er ook effe een koffie bij want ik heb weer liggen pitten.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kutkloontjes.A dopo, even een senseootje opwarmen
ow...... nah ze doet maar.........quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als fanvanheteersteuur terug is zal ze dit plagiaatmens wel voor de rechter dagen
Haha!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen werken dus ben no ff aan het roken en plaatjes draaien
Je bent de echte!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ja goed idee ik pak er ook effe een koffie bij want ik heb weer liggen pitten.....
Ik dacht eerst nog dat ze haar naam veranderd had met die Serious Request aktie, maar haar postgeschiedenis is verdwenen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als fanvanheteersteuur terug is zal ze dit plagiaatmens wel voor de rechter dagen
Het is geen kloon toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog dat ze haar naam veranderd had met die Serious Request aktie, maar haar postgeschiedenis is verdwenen.
Dit is dus een hele flauwe kloon, en ik heb er een TR over gezonden.
Helpt dus niet om lief te doen tegen iemand. Noemen ze je meteen een ........quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
LS, je kunt leuk posten, maar soms ook niet (ik vlak mezelf niet uit hoor), maar bedenk dit:
feliz Navidad,
felice Natale.
Niet alleen om de woorden, maar vooral om de gedachte er achter. Daar draait het deze weken om. Los van het kutweer vind ik dit de mooiste tijd van het jaar
quote:
Ja precies dat kutwijf heb toch niks anders te doenquote:
Jawel, anders was de oude postgeschiedenis nog wel zichtbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |