quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nee nu pas nu je het zegt........
enne Muis effe teruglezen over die naam ik heb niks gedaan met Danny .....![]()
Honda...... tuttebel......... doe dat dan gewoon die naam veranderen... andere account maken nieuwe naam
klaar........
hoi trouwens
ONTZETTEND FLAUW DAT JE EEN NAAM KIEST DIE LIJKT OP IEMAND DIE HIER AL POST MET DEZELFDE AVATAR!!!!!!!!!!!1111111111111111quote:
Ik had hidiho datzelfde aangeboden als Jaap.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Honda...... tuttebel......... doe dat dan gewoon die naam veranderen... andere account maken nieuwe naam
klaar........
hoi trouwens
ja muisje is naar bedje.......quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
![]()
![]()
Net muis gemist zie ik?
Hoiquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
klaar........
hoi trouwens
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ONTZETTEND FLAUW DAT JE EEN NAAM KIEST DIE LIJKT OP IEMAND DIE HIER AL POST MET DEZELFDE AVATAR!!!!!!!!!!!1111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wile net typen...
Ga je nu al weg???
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is een on-omkeerbaar-proces?
Als fanvanheteersteuur terug is zal ze dit plagiaatmens wel voor de rechter dagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ONTZETTEND FLAUW DAT JE EEN NAAM KIEST DIE LIJKT OP IEMAND DIE HIER AL POST MET DEZELFDE AVATAR!!!!!!!!!!!1111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja goed idee ik pak er ook effe een koffie bij want ik heb weer liggen pitten.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kutkloontjes.A dopo, even een senseootje opwarmen
ow...... nah ze doet maar.........quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als fanvanheteersteuur terug is zal ze dit plagiaatmens wel voor de rechter dagen
Haha!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen werken dus ben no ff aan het roken en plaatjes draaien
Je bent de echte!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ja goed idee ik pak er ook effe een koffie bij want ik heb weer liggen pitten.....
Ik dacht eerst nog dat ze haar naam veranderd had met die Serious Request aktie, maar haar postgeschiedenis is verdwenen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als fanvanheteersteuur terug is zal ze dit plagiaatmens wel voor de rechter dagen
Het is geen kloon toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog dat ze haar naam veranderd had met die Serious Request aktie, maar haar postgeschiedenis is verdwenen.
Dit is dus een hele flauwe kloon, en ik heb er een TR over gezonden.
Helpt dus niet om lief te doen tegen iemand. Noemen ze je meteen een ........quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
LS, je kunt leuk posten, maar soms ook niet (ik vlak mezelf niet uit hoor), maar bedenk dit:
feliz Navidad,
felice Natale.
Niet alleen om de woorden, maar vooral om de gedachte er achter. Daar draait het deze weken om. Los van het kutweer vind ik dit de mooiste tijd van het jaar
quote:
Ja precies dat kutwijf heb toch niks anders te doenquote:
Jawel, anders was de oude postgeschiedenis nog wel zichtbaar.quote:
Oh god ...quote:
Beetje humor in je leven helpt !!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helpt dus niet om lief te doen tegen iemand. Noemen ze je meteen een ........
[..]
Die plaatjes daar ga ik van schuimenquote:
Sommigen, kan ik uren naar kijken, anderen, kan ik beter helemaal niet naar kijken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die plaatjes daar ga ik van schuimen
Va benequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helpt dus niet om lief te doen tegen iemand. Noemen ze je meteen een ........
[..]
Een kloon IS iemand die een nieuwe account heeft aangemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nee..... dooie gewoon een nieuw account aangemaakt kijk dan in mijn fobo zelf Rieb staat erin
Ik heb ooit zo'n boek gehad .. Moest je naar staren en dan zag je dingen. Van die 3d dingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommigen, kan ik uren naar kijken, anderen, kan ik beter helemaal niet naar kijken!
Wat nou meer ..quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog meer? Ze nemen me nu al niet serieus....
Ik geloof je wel hoor skattie!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nee..... dooie gewoon een nieuw account aangemaakt kijk dan in mijn fobo zelf Rieb staat erin
nu je het zegt......... je kan dat wel doen natuurlijk ......quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een kloon IS iemand die een nieuwe account heeft aangemaakt.
In je fobo staat: Geregistreerd 23-12-2008.
Het is mij volkomen duidelijk, jij bent een kloon die de avatar en het onderschrift van onze Fanvanheteersteuur heeft gejat.
Geniet nog maar ff van je postrechten, ik verwacht binnen nu en een uur een permban.
Huub zijn schuldquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor skattie!
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom!![]()
Het is verboden usernamen aan te maken die sterk lijken op een bestaande usernaam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nu je het zegt......... je kan dat wel doen natuurlijk ......![]()
als ik hou naam pik en een punt tussen 6000 zet en dan lekker ruzie maken met jou
dus dan heb je ruzie met jezeluf ofzo......
Plus Fann jij kan een kloon nemen maar dat lukt je echt niet. Je hebt een Fan manier van postenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nu je het zegt......... je kan dat wel doen natuurlijk ......![]()
als ik hou naam pik en een punt tussen 6000 zet en dan lekker ruzie maken met jou
dus dan heb je ruzie met jezeluf ofzo......
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n boek gehad .. Moest je naar staren en dan zag je dingen. Van die 3d dingen.
Had het meegenomen naar me werk (nachtdienst) en ineens stond er een beveilings meneer voor me neus .
Ik zat met handen en voeten in het plafond genageld. Alla spiderman
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is verboden usernamen aan te maken die sterk lijken op een bestaande usernaam.
Je bent dus behoorlijk in overtreding.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus Fann jij kan een kloon nemen maar dat lukt je echt niet. Je hebt een Fan manier van posten
Was je bang dat je anders weer in de top 3 van de meeste posts van december zou komen?quote:
Nou nee ik was verzonken .. Ken je die tekeningen. Ineens zie je een schip ofzo. maar concentratie !!! Je gaat scheel kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me idd, prima nachtdienst materiaal, zo'n boek.
ik vind Etcher ook altijd tof, heb ik ook een boek van!
Later Peter!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga '5 jaar later kijken', en daarna (video) de 2 allerlaatste afleveringen van Frasier.
Ik ga er niet bij janken.
Wel grappigquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dás ook wel weer zo één glasie pleegzusterbloedwijn en ik verraad mezelluf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |