quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nee nu pas nu je het zegt........
enne Muis effe teruglezen over die naam ik heb niks gedaan met Danny .....![]()
Honda...... tuttebel......... doe dat dan gewoon die naam veranderen... andere account maken nieuwe naam
klaar........
hoi trouwens
ONTZETTEND FLAUW DAT JE EEN NAAM KIEST DIE LIJKT OP IEMAND DIE HIER AL POST MET DEZELFDE AVATAR!!!!!!!!!!!1111111111111111quote:
Ik had hidiho datzelfde aangeboden als Jaap.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Honda...... tuttebel......... doe dat dan gewoon die naam veranderen... andere account maken nieuwe naam
klaar........
hoi trouwens
ja muisje is naar bedje.......quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
![]()
![]()
Net muis gemist zie ik?
Hoiquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
klaar........
hoi trouwens
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ONTZETTEND FLAUW DAT JE EEN NAAM KIEST DIE LIJKT OP IEMAND DIE HIER AL POST MET DEZELFDE AVATAR!!!!!!!!!!!1111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wile net typen...
Ga je nu al weg???
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is een on-omkeerbaar-proces?
Als fanvanheteersteuur terug is zal ze dit plagiaatmens wel voor de rechter dagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ONTZETTEND FLAUW DAT JE EEN NAAM KIEST DIE LIJKT OP IEMAND DIE HIER AL POST MET DEZELFDE AVATAR!!!!!!!!!!!1111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja goed idee ik pak er ook effe een koffie bij want ik heb weer liggen pitten.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kutkloontjes.A dopo, even een senseootje opwarmen
ow...... nah ze doet maar.........quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als fanvanheteersteuur terug is zal ze dit plagiaatmens wel voor de rechter dagen
Haha!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen werken dus ben no ff aan het roken en plaatjes draaien
Je bent de echte!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ja goed idee ik pak er ook effe een koffie bij want ik heb weer liggen pitten.....
Ik dacht eerst nog dat ze haar naam veranderd had met die Serious Request aktie, maar haar postgeschiedenis is verdwenen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als fanvanheteersteuur terug is zal ze dit plagiaatmens wel voor de rechter dagen
Het is geen kloon toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog dat ze haar naam veranderd had met die Serious Request aktie, maar haar postgeschiedenis is verdwenen.
Dit is dus een hele flauwe kloon, en ik heb er een TR over gezonden.
Helpt dus niet om lief te doen tegen iemand. Noemen ze je meteen een ........quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
LS, je kunt leuk posten, maar soms ook niet (ik vlak mezelf niet uit hoor), maar bedenk dit:
feliz Navidad,
felice Natale.
Niet alleen om de woorden, maar vooral om de gedachte er achter. Daar draait het deze weken om. Los van het kutweer vind ik dit de mooiste tijd van het jaar
quote:
Ja precies dat kutwijf heb toch niks anders te doenquote:
Jawel, anders was de oude postgeschiedenis nog wel zichtbaar.quote:
Oh god ...quote:
Beetje humor in je leven helpt !!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helpt dus niet om lief te doen tegen iemand. Noemen ze je meteen een ........
[..]
Die plaatjes daar ga ik van schuimenquote:
Sommigen, kan ik uren naar kijken, anderen, kan ik beter helemaal niet naar kijken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die plaatjes daar ga ik van schuimen
Va benequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helpt dus niet om lief te doen tegen iemand. Noemen ze je meteen een ........
[..]
Een kloon IS iemand die een nieuwe account heeft aangemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nee..... dooie gewoon een nieuw account aangemaakt kijk dan in mijn fobo zelf Rieb staat erin
Ik heb ooit zo'n boek gehad .. Moest je naar staren en dan zag je dingen. Van die 3d dingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommigen, kan ik uren naar kijken, anderen, kan ik beter helemaal niet naar kijken!
Wat nou meer ..quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog meer? Ze nemen me nu al niet serieus....
Ik geloof je wel hoor skattie!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nee..... dooie gewoon een nieuw account aangemaakt kijk dan in mijn fobo zelf Rieb staat erin
nu je het zegt......... je kan dat wel doen natuurlijk ......quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een kloon IS iemand die een nieuwe account heeft aangemaakt.
In je fobo staat: Geregistreerd 23-12-2008.
Het is mij volkomen duidelijk, jij bent een kloon die de avatar en het onderschrift van onze Fanvanheteersteuur heeft gejat.
Geniet nog maar ff van je postrechten, ik verwacht binnen nu en een uur een permban.
Huub zijn schuldquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor skattie!
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom!![]()
Het is verboden usernamen aan te maken die sterk lijken op een bestaande usernaam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nu je het zegt......... je kan dat wel doen natuurlijk ......![]()
als ik hou naam pik en een punt tussen 6000 zet en dan lekker ruzie maken met jou
dus dan heb je ruzie met jezeluf ofzo......
Plus Fann jij kan een kloon nemen maar dat lukt je echt niet. Je hebt een Fan manier van postenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nu je het zegt......... je kan dat wel doen natuurlijk ......![]()
als ik hou naam pik en een punt tussen 6000 zet en dan lekker ruzie maken met jou
dus dan heb je ruzie met jezeluf ofzo......
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n boek gehad .. Moest je naar staren en dan zag je dingen. Van die 3d dingen.
Had het meegenomen naar me werk (nachtdienst) en ineens stond er een beveilings meneer voor me neus .
Ik zat met handen en voeten in het plafond genageld. Alla spiderman
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is verboden usernamen aan te maken die sterk lijken op een bestaande usernaam.
Je bent dus behoorlijk in overtreding.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus Fann jij kan een kloon nemen maar dat lukt je echt niet. Je hebt een Fan manier van posten
Was je bang dat je anders weer in de top 3 van de meeste posts van december zou komen?quote:
Nou nee ik was verzonken .. Ken je die tekeningen. Ineens zie je een schip ofzo. maar concentratie !!! Je gaat scheel kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me idd, prima nachtdienst materiaal, zo'n boek.
ik vind Etcher ook altijd tof, heb ik ook een boek van!
Later Peter!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga '5 jaar later kijken', en daarna (video) de 2 allerlaatste afleveringen van Frasier.
Ik ga er niet bij janken.
Wel grappigquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dás ook wel weer zo één glasie pleegzusterbloedwijn en ik verraad mezelluf...
nee ik wilde gewoon Fan heten....maar Fan was al bezet dus werd het Fannquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was je bang dat je anders weer in de top 3 van de meeste posts van december zou komen?
Of wilde je van je post history af, en ga je vanaf nu om 24:00 naar bed?
Ja ik ken ze, dat je heel lang moet kijken, en dan nar een witte muur, en dat je dan wat ziet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik was verzonken .. Ken je die tekeningen. Ineens zie je een schip ofzo. maar concentratie !!! Je gaat scheel kijken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon Fan heten....maar Fan was al bezet dus werd het Fann
en ik ga ook geen 25 piek betalen........![]()
die posthistorie hebben jullie vast wel onthouden was toch meestal bagger
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:Godsamme is het weer gezellig hier. Ik wilde al lang weg
Ja dat dus .. En als je dan in je uppie zit en er komt iemand langs HALLO !!! WTFquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ken ze, dat je heel lang moet kijken, en dan nar een witte muur, en dat je dan wat ziet.
Of idd, lang blijven kijken tot het veranderd!
Ik ga daar ook altijd helemaal in op, ik wíl het gewoon zien, en dat is soms best hard werken!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De meeste van je posthistorie kan ik wel redelijk terugvinden idd!![]()
Gewoon op mijn eigen klikken.![]()
In mijn geheugen gegriftquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die posthistorie hebben jullie vast wel onthouden was toch meestal bagger
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus .. En als je dan in je uppie zit en er komt iemand langs HALLO !!! WTF
o jakkes dat ziet er best wel zielig uit........quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kutdorp hier
Mijn kat niest een beetje veel vanavond en zijn linkeroog zijn zijn binnenste oogleden een beetje rood.
Maar geen dierenarts die opneemt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben net wakker! Was dood na het werken!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja da's ook waar alléén in die paint dingen en onzin enzo kwam ik nooit.....
mmmm misschien héél in het begin een paar keer......
Gaat vanzelf over.. heeft mijn kater regelmatig (geen geintje)quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kutdorp hier
Mijn kat niest een beetje veel vanavond en zijn linkeroog zijn zijn binnenste oogleden een beetje rood.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kutdorp hier
[ afbeelding ]
écht waar? ik heb 20 jaar 2 katten gehad maar nooit gezienquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over.. heeft mijn kater regelmatig (geen geintje)
Maar die van jou komt buiten. Water koken en daar mee het oog schoonmaken. (Wel eerst afkoelen dat water he!! )quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH een zombie!!!!!!!!!!!!!!!!
''vroeger''quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die idd! Was toen trouwens een leuke avond, met wat we vroeger deden.
Dat werkt bij kinderen ook!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die van jou komt buiten. Water koken en daar mee het oog schoonmaken. (Wel eerst afkoelen dat water he!! )
Nee, zijn binnenste oogleden zijn knalrood en heeft een tranend oog en hij niest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
o jakkes dat ziet er best wel zielig uit........![]()
die heeft misschien iets in zijn oogje gekregen..... kan je niks zien........
Ja! Dat heb ik ook. Vroeger gaat niet over die avond, maar was het onderwerp.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
''vroeger''![]()
het lijkt wel of je het over járen geleden hebt........
Durf ik niet zo goed. Weet niet waarom. Bij de hond doe ik het wel, met een beetje kamilethee en dan deppen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die van jou komt buiten. Water koken en daar mee het oog schoonmaken. (Wel eerst afkoelen dat water he!! )
even googelen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, zijn binnenste oogleden zijn knalrood en heeft een tranend oog en hij niest.
Voor de rest is hij gewoon zichzelf. lekker eten en toen hij vanmiddag zijn vleesjes kreeg (die ze om de 2-3 dagen krijgen) gilde hij de hele boel ook gewoon bij elkaar, zoals altijd.
Hij doet ook niet als een zieke kat, want die verstoppen zich vaak op een rustige plek en hij zit gewoon bij me op de grond. en was de hele avond gewoon gezellig aan het tukken op de bank met het hondje.
Dus qua gedraging is hij niet anders, behalve het niezen.
Die kater van me heeft het regelmatig. Asiel dier hij was 10 toen ie bij mij kwam. Smerige ogen zwarte drab enzo. Dat gaat stukken beter nu. Ik ben nooit naar een dierenarts geweest zou niet durven. Die kater is sterker dan ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar? ik heb 20 jaar 2 katten gehad maar nooit gezien
Kwaad kan het niet ..quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Durf ik niet zo goed. Weet niet waarom. Bij de hond doe ik het wel, met een beetje kamilethee en dan deppen.
Maar dit ziet er wel eng uit.
Onze katten hebben het nooit, gelukkig, maar die komen ook alleen op het balkonquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kater van me heeft het regelmatig. Asiel dier hij was 10 toen ie bij mij kwam. Smerige ogen zwarte drab enzo. Dat gaat stukken beter nu. Ik ben nooit naar een dierenarts geweest zou niet durven. Die kater is sterker dan ik
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is een slimme kat, maar dat heb ik hem nog niet geleerd....
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kater van me heeft het regelmatig. Asiel dier hij was 10 toen ie bij mij kwam. Smerige ogen zwarte drab enzo. Dat gaat stukken beter nu. Ik ben nooit naar een dierenarts geweest zou niet durven. Die kater is sterker dan ik
Das lekker he? Plus geen muizen meerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onze katten hebben het nooit, gelukkig, maar die komen ook alleen op het balkon!
Hij niest al een weekje ofzo, maar vanaf vandaag is dat binnenste ooglid zo rood.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:30 schreef noekje het volgende:
LS, kijk uit met niesziekte want dat zijn de symptomen wel. Zolang hij levendig is en goed eet kan die het wel een nachtje trekken maar morgenvroeg wel even naar een dierenarts want het ziet er creepy uit.
ah........ ik was even aan het googelen daar dacht ik ook aan maar toen raakte in weer verward in mijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:30 schreef noekje het volgende:
LS, kijk uit met niesziekte want dat zijn de symptomen wel. Zolang hij levendig is en goed eet kan die het wel een nachtje trekken maar morgenvroeg wel even naar een dierenarts want het ziet er creepy uit.
Ja, heb ik net de nachtarts aan de foon en gaat hij er van tussenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Maar wat Noek zegt ... Met niesen erbij enzo en het is een buiten beest.
Ff laten checken
is ie wel ingeënt dan tegen niesziekte?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, heb ik net de nachtarts aan de foon en gaat hij er van tussen![]()
Die zie ik dus vannacht niet weer, dan is hij de hort op, zoals altijd.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Das lekker he? Plus geen muizen meer![]()
(uh)
Yup, heeft vanaf 13 mei 2007 (ok 30 juni, toen ik hem kreeg) alle benodigde injecties gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
is ie wel ingeënt dan tegen niesziekte?
o oké daar zat ik op te wachten.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Yup, heeft vanaf 13 mei 2007 (ok 30 juni, toen ik hem kreeg) alle benodigde injecties gehad.
zó fit ben ik nou ook nog weer niet........quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ook denken:
Nah, zitten we dan
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
zó fit ben ik nou ook nog weer niet........
ja maar ik lig de hele dag te pitten met af en toe een opklaring hier en daarquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel vakantie toch?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar ik lig de hele dag te pitten met af en toe een opklaring hier en daar
nee hoor ik heb ze ruim een jaar . Een kater 10 jaar en poes 1 jaar. Ik heb ze sinds oktober 2007 (Dankzij Disana btw)en eigenlijk sinds een x aantal maanden vinden ze mij ook wl ok. Heeft heeeeeeeeeeel lang geduurd . De jongste was wat eerder gezellig. Maar de oude sjaggie kater mag en wil ik niet oppakken ofzoo. Maar die ouwe vent spint wel als de beste als ik hem aanhaal (dat mag ik nu wel)quote:
huh? kan ie pratenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
nee hoor ik heb ze ruim een jaar . Een kater 10 jaar en poes 1 jaar. Ik heb ze sinds oktober 2007 (Dankzij Disana btw)en eigenlijk sinds een x aantal maanden vinden ze mij ook wl ok. Heeft heeeeeeeeeeel lang geduurd . De jongste was wat eerder gezellig. Maar de oude sjaggie kater mag en wil ik niet oppakken ofzoo. Maar die ouwe vent spint wel als de beste als ik hem aanhaal (dat mag ik nu wel)
En ze zijn gek op mijn lief. !!!! Das brilljant. Als me zus/moeder/of wie dan ook binnenstapt zijn ze pleite..
Maar met hem zitten ze gelijk te bedelen. P.s. de jongste noemt me hoerrrrrrrrr Ik heb een deja vu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |