Ik hoop deze niet tis mijn eerste rolladequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rollades zijn altijd zo fucking droog, maar dat zal wel met de kunsten van de kok te maken hebben
Oeh, Lellystad toch. Ik leef met hem mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vandaag al iemand stil gestaan bij het feit dat ons aller Heidi z'n kampement elders aan het opslaan is?
Nee eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vandaag al iemand stil gestaan bij het feit dat ons aller Heidi z'n kampement elders aan het opslaan is?
Is het een runder- of een varkensrollade?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop deze niet tis mijn eerste rolladeOh dear !!!
P.s. dank zag dat ik de lapo had
Ach muis, hij weet dat we met hem meeleven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef Soury het volgende:
Nee eigenlijk niet..Dat moet wel hij moest voor de kerst weg ..
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind je een leuke nachtbraker. Al ben ik er zelf niet zo gek vaak meer maar dat komt wel weer
Lelystadquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, Lellystad toch. Ik leef met hem mee.
Geen idee ff kijken Geen van bijde tis een winterrolladequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het een runder- of een varkensrollade?
Take care Fritsquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tot straks. Ik ga even snel boodschappen doen.
Grapje een varkensrollade dus met appel kaneel en kerstsausquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het een runder- of een varkensrollade?
Bij ons thuis kwam hij altijd op tafel met feesten en partijen. Niet weg te krijgen, maar ja, die waren dan ook zonder appelkaneel en kerstsaus....quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Grapje een varkensrollade dus met appel kaneel en kerstsaus
Ja ik ken dat wel van vroeger van me moeder .. Maar dat was altijd rundvlees. Tering droog iid. Vet veel jus erover of in hele dunne plakjes dan gaat het wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij ons thuis kwam hij altijd op tafel met feesten en partijen. Niet weg te krijgen, maar ja, die waren dan ook zonder appelkaneel en kerstsaus....
Met zo'n spuug lelijke tatoo erop !!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan lijkt mij zo'n rollade beter, al zal die ook wel weer haram zijn.....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarin dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
en waarom FANN, ik wil al maanden mij n naam veranderen.
Sorry gemist.. Oh je zit in Spanje nog he?? getver wat lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef hondjes het volgende:
heb ik al eens gezegd, jeetje, zit hier met zo een Vodafone -ding, wat duurt het lang ,het internet met dat ding..
.
heerlijk, stralend weer, maar koud vandaag,,,quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry gemist.. Oh je zit in Spanje nog he?? getver wat lekker
Groot genoeg voor een fok meetquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
heerlijk, stralend weer, maar koud vandaag,,,
en doodmoe van huizen kijken, maar wel een bod gedaan, dus nu spannend..
si, Soury,,,met zijn allen op meeting .quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Groot genoeg voor een fok meet
Van een week
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
si, Soury,,,met zijn allen op meeting .
maar gezien vorige keer, blijf ik even afwachten, eerst kijken of bod doorgaat..
spreek jij wel Spaans , CCquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
Ik meet mee!
Una cerveza, por favor!
Doe trouwens maar due!
Ken geen spoans .. maar daar is toch ook een febo enzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
Ik meet mee!
Una cerveza, por favor!
Doe trouwens maar due!
allemaal weg, geen Hollandse tent meer te vinden, en kroegen ook al niet meer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken geen spoans .. maar daar is toch ook een febo enzo![]()
Hoef ik niks te zeggen
Onzin.. als je daar bent is dat de beste school die je kan hebben. Ik heb mijn domme blonde zusquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
spreek jij wel Spaans , CC
wij moeten terug naar school, Spaans leren, dat wordt nog wat.
dus er is nog hoop voor ons..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin.. als je daar bent is dat de beste school die je kan hebben. Ik heb mijn domme blonde zusnog nooit zo snel frans zien spreken toen ze daar woonde !!!
Nee serieus .. Dat gaat rap !!quote:
Jij wint op andere frontenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niets gewonnen in El Gordo Hondjes, was prijzenregen in Barcelona he?
Zoeken ... En een windje zo nu en dan is wel lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
ben mijn lotto briefje kwijt,, weet alleen dat het eindigt op een 8.
we zijn vandaag bij de Ebro-delta geweest, en el Perello, en hebben daar een bod gedaan op een een huis,L>S
Maar het schijnt wel, dat het daar altijd waait,
Zal ik er een windmolen bij afdingen voor de stroomquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
ben mijn lotto briefje kwijt,, weet alleen dat het eindigt op een 8.
we zijn vandaag bij de Ebro-delta geweest, en el Perello, en hebben daar een bod gedaan op een een huis,L>S
Maar het schijnt wel, dat het daar altijd waait,
De ban koningquote:
Ja best gaaf. Ik heb geen cent gegeven btwquote:
Ben niet altijd even dol om bankoning te zijn en zeker niet als ze me worden aangesmeerd door iemand die me 's ochtends om 6 uur uit mijn bed belt en dan ophangt.quote:
Goed zo. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best gaaf. Ik heb geen cent gegeven btw
Niet zeuren. Hij was binnen BINNEN.....quote:
Yoh kappen nou. Ik mag je wel..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben niet altijd even dol om bankoning te zijn en zeker niet als ze me worden aangesmeerd door iemand die me 's ochtends om 6 uur uit mijn bed belt en dan ophangt.
En als je dan een keer terugbelt, dat er dan een hele consternatie over ontstaat.
Maar die ban is geweest. En heb ik weer uitgezeten.
Giel was niet zo heel enthousiast met bezoek van FOK! Tot hij het bedrag las.
Hoeveel tijd heb jequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
OlaMoeite waard om terug te lezen
Groot gelijk.. Maar LS is geen jesus hoor. Of pleuren we hem in het stro ..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
Jezus LS , let it rest. Manu zit in Barca met zijn vriendin en ik hoop dat ze het naar hun zin hebben.
Fijne avond allemaal, ik ga zappen.
Boeit me geen flikker waar Manu uithangt. Achterbaks privé iemand stalken en dan via FOK! iemand een ban aansmeren gaat mij een beetje te ver.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
Jezus LS , let it rest. Manu zit in Barca met zijn vriendin en ik hoop dat ze het naar hun zin hebben.
Fijne avond allemaal, ik ga zappen.![]()
![]()
Fonetisch zou het er misschien uit zien als ":hesoes"quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Groot gelijk.. Maar LS is geen jesus hoor. Of pleuren we hem in het stro ..
Dat prikt lekker
Oiii laat het gaan. Er zijn ook figuren hier op fok waar ik het bloed van kan drinken. Maar er zijn duizende andere.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Boeit me geen flikker waar Manu uithangt. Achterbaks privé iemand stalken en dan via FOK! iemand een ban aansmeren gaat mij een beetje te ver.
Laatste wat ik er over zeg. Want is verder al aangifte van gedaan via wegen buiten FOK! om.
Maar dat jullie even weten wat voor lieverdje Manu IRL is.....
Wil het eigenlijk helemaal niet weten. Zit hier af en toe eens in de vrije uurtjes voor de lol, kan dat gezeik op elkaar nou niet eens achterwege blijvenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Boeit me geen flikker waar Manu uithangt. Achterbaks privé iemand stalken en dan via FOK! iemand een ban aansmeren gaat mij een beetje te ver.
Laatste wat ik er over zeg. Want is verder al aangifte van gedaan via wegen buiten FOK! om.
Maar dat jullie even weten wat voor lieverdje Manu IRL is.....
Gaffedammie, nah nee, gaat mij te ver. Bloed drinken van users.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oiii laat het gaan. Er zijn ook figuren hier op fok waar ik het bloed van kan drinken. Maar er zijn duizende andere.
Heb je daar zo ook eens in gelegen om te weten hoe het prikt?quote:
Lust je bloedworst .. Ik vind dat lekker. Stukje appel eropquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaffedammie, nah nee, gaat mij te ver. Bloed drinken van users.
Doe mij maar een wit wijntje en dan sommigen te negeren. Maar om mnu hun bloed te willen drinken????
Lust meteen geen bloedworst meer met die uitspraak
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je daar zo ook eens in gelegen om te weten hoe het prikt?
Ik vrat dat zelfs rauw. Dan liep ik in de super en voor ik thuis ws had ik al een plak op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Lust je bloedworst .. Ik vind dat lekker. Stukje appel erop
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vrat dat zelfs rauw. Dan liep ik in de super en voor ik thuis ws had ik al een plak op.
En het is alles behalve romantisch ... tering geprikquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En het is alles behalve romantisch ... tering geprik![]()
Doe mij maar een bed
quote:
Of iets meer dan wat je een bed kan moemen... een OPINGquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En het is alles behalve romantisch ... tering geprik![]()
Doe mij maar een bed
PMS opmerkingen ben ik goed in hoor, al weet niemand dat ik er last van heb.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is toch heel normaal? Als snack gewoon lekker een plak bloedworst kopen op de markt en dan lekker uit het vuistje?
Gebakken is ook wel lekker, maar ik nam het altijd als snack, tot vandaag, want het bloed drinken/eten van figuren van FOK! heeft me een instant bloedworsttrauma opgeleverd.
En denk ik nog niet eens aan de PMS opmerkingen die hier vaak worden geplaatst....
Ff een hele normale vraag aan je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
PMS opmerkingen ben ik goed in hoor, al weet niemand dat ik er last van heb.
Ik duw mijn tampons tegewoordig in de wodka voor insert . Het helpt
Vetel esquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lig ff in een deuk hier, had ff een dejavú met een scene uit "Trading places"
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ff een hele normale vraag aan je.
Maak eens grapjes over bier, iets met schuim enzo.
Of dat je thee trekt van je tampons.
Ik drink geen bier en thee, dus dat doet me niet zoveel, als je daar over begint.
Super de Boer zal omzet van bloedworst al zien dalen, dus liever niet van de witte wijn en koffie
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ff een hele normale vraag aan je.
Maak eens grapjes over bier, iets met schuim enzo.
Of dat je thee trekt van je tampons.
Ik drink geen bier en thee, dus dat doet me niet zoveel, als je daar over begint.
Super de Boer zal omzet van bloedworst al zien dalen, dus liever niet van de witte wijn en koffie
Ow ok, maar het volgende heb ik nog nooit op het etiket zien staan...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een normale vraag
Ik doe nik met mijn tampons behalve waar ze voor gemaakt zijn
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
PMS opmerkingen ben ik goed in hoor, al weet niemand dat ik er last van heb.
Ik duw mijn tampons tegewoordig in de wodka voor insert . Het helpt
Hij doet je maar ff wel. Hoe ie er uitziet zal me (bloed) worst zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sunchaser lijkt op die ene Belg die samen met Selene de beauty en de nerd heeft gewonnen.
Wat ben jij gemeen zegquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow ok, maar het volgende heb ik nog nooit op het etiket zien staan...
[..]
Ik ga me ook maar voorbereiden op de kerstquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ciao Marrije
Solly, met dubbel R![]()
Jij ook feliz Navidad y prospero año nuevo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
LS, je kunt leuk posten, maar soms ook niet (ik vlak mezelf niet uit hoor), maar bedenk dit:
feliz Navidad,
felice Natale.
Niet alleen om de woorden, maar vooral om de gedachte er achter. Daar draait het deze weken om. Los van het kutweer vind ik dit de mooiste tijd van het jaar
Ciao muisjequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar voorbereiden op de kerst
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |