Ik moest er even over nadenken maar het kwartje is gevallen. Alvast gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef Soury het volgende:
maar me zus is al oma hoor
![]()
Welliswaar van een kind die haar man al had maar denk dat het volgende kleinkind niet lang op zich laat wachten
Tis niet eens koud.. Heb de cv net aangezet. maar ja ik heb boven en onderburen als die thuis zijn heb ik het ook lekker warmquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kachel op 22 graden en ik blijf maar koud
Trek een trui aan!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kachel op 22 graden en ik blijf maar koud
Ach ja, gelul kun je ook scharen onder kwaliteitpost.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
De jaarcijfers bedoel je hè? Heb ik in 6 weekjes bij elkaar gefietst.
Maar ik vind de inhoud van de posts belangrijker.
Nee joh... Een van haar dochters gaat over een paar maanden trouwen. En denk dat het dan niet meer lang meer duurt. Ze willen graag kidsquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken maar het kwartje is gevallen. Alvast gefeliciteerd.![]()
Ik wil d'r alleen maar over praten, een oplossing kan ik zelluf wel verzinnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trek een trui aan!
Of stop een kruik in je kruis.
Einde deze week vorst, volgende week schaatsen, 't wordt dus nog kouderquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis niet eens koud.. Heb de cv net aangezet. maar ja ik heb boven en onderburen als die thuis zijn heb ik het ook lekker warm
Lekker !!!!! Ik vind dit van dat halfbakken weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil d'r alleen maar over praten, een oplossing kan ik zelluf wel verzinnen![]()
[..]
Einde deze week vorst, volgende week schaatsen, 't wordt dus nog kouder
Weer zo'n heerlijk gezellige post van jou. Jij bent een echte kwaliteitsuser.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, gelul kun je ook scharen onder kwaliteitpost.
Oh, ik zie het al. Pijl daalt, stemming stijgt.
Leuk, weer een nichtje of neefje die je na het oppassen je huis uit kunt schoppen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef Soury het volgende:
Nee joh... Een van haar dochters gaat over een paar maanden trouwen. En denk dat het dan niet meer lang meer duurt. Ze willen graag kids
Okay. Dat mag. Hier staat de verwarming op twintig en is het heerlijk behaaglijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil d'r alleen maar over praten, een oplossing kan ik zelluf wel verzinnen![]()
Noem je dat ook dan een neefje of nichtje. Plus ik ben wel de laatste die op gaat passen hoor..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk, weer een nichtje of neefje die je na het oppassen je huis uit kunt schoppen.
Ik hou ook van jou. Het is ff wennen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Weer zo'n heerlijk gezellige post van jou. Jij bent een echte kwaliteitsuser.
Dag Frits, aangenaam, NMNSquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weer zo'n heerlijk gezellige post van jou. Jij bent een echte kwaliteitsuser.
Dacht: "Ik zal mij even voorstellen, wel zo netjes", toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Frits, aangenaam, NMNS
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou. Het is ff wennen.
Aangenaam. Leuke username.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Frits, aangenaam, NMNS
Misschien was dat wel aan mij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht: "Ik zal mij even voorstellen, wel zo netjes", toch?
Weekdieren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de geïnteresseerden, eerste kerstdag eet ik:
[ afbeelding ]
Geen punt, beginnen we gewoon overnieuwquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien was dat wel aan mij.
Even kijken op 3FM? 't Is toch gewoon een (internet)stream?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef Soury het volgende:
Op welk net is dat glazen huis gedoe eigenlijk ??
Hoi, ik ben Frits. Ik ben nieuw hier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen punt, beginnen we gewoon overnieuw
Het is 24 uur per dag op het Ziggo-kanaal (als je die hebt). Ik heb het ook op staan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef Soury het volgende:
Op welk net is dat glazen huis gedoe eigenlijk ??
Dag Frits, ik ben NMNSquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Frits. Ik ben nieuw hier.
Oh mijn god .. Hang ik drie dagen in de pot.. Vind ze lekker maar kan er niet tegenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de geïnteresseerden, eerste kerstdag eet ik:
Af en toe nachtbraken, en dan is deze SlowChat soms nog levend, zodoende.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe raak jij hier zo verzeild?
Gelukkig nog nooit een verkeerde getroffenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn god .. Hang ik drie dagen in de pot.. Vind ze lekker maar kan er niet tegen![]()
Maar zelf gemaakt is me wel es gelukt. Kiijk dan haal je de foute eruit. Maar ik neem het risico niet meer.
quote:Sorry ik kom niet![]()
![]()
Heb je ook ijs na? Ik wel!quote:Heb een al kant en klaar rollade gekocht met appel en kaneel![]()
Zal best lekker zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn god .. Hang ik drie dagen in de pot.. Vind ze lekker maar kan er niet tegen![]()
Maar zelf gemaakt is me wel es gelukt. Kiijk dan haal je de foute eruit. Maar ik neem het risico niet meer.
Sorry ik kom niet![]()
![]()
Heb een al kant en klaar rollade gekocht met appel en kaneel![]()
Maar zag er zo lekker uit
Is overdag braken niet veel praktischerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Af en toe nachtbraken, en dan is deze SlowChat soms nog levend, zodoende.
Thanks .. Daar ben je toch voor jufquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
Je moet die SC'er ook alles leren hè?
http://seriousrequest.3fm.nl/
Skattie, het is zo simpel. Mosselen die niet opengaan eet je niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
Sorry ik kom niet![]()
![]()
Heb een al kant en klaar rollade gekocht met appel en kaneel![]()
Maar zag er zo lekker uit
En mosselen die voor het koken open staan ook niet, tenzij ze dicht gaan als je er tegenaan tiktquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, het is zo simpel. Mosselen die niet opengaan eet je niet.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is overdag braken niet veel praktischer
Je kunt dan 's nachts gewoon slapen
Doe mij maar een borrel op dit moment. Isquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:17 schreef Soury het volgende:
Thanks .. Daar ben je toch voor juf![]()
[ afbeelding ]
Biefstuk, drie of vier meegebakken groentes en stokbrood met pesto.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ga jij eten flipflopper?
Hou niet zo van ijs (soft) en een raket is een beetje uhhhquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je ook ijs na? Ik wel!![]()
als ik dan maar niet zo koud ben als nu
I know dear. Ben een mosselliefhebber pur sang.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En mosselen die voor het koken open staan ook niet, tenzij ze dicht gaan als je er tegenaan tikt
Daarom maak ik ze zelf iid. Maar ik heb nu al drie keer mosselen gegeten in een gerecht (restaurant) en dan ben ik serieus van de kaartquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, het is zo simpel. Mosselen die niet opengaan eet je niet.
Biefstuk is altijd lekker......maar verder doe ik heel normaal, geen gedoe. Iets extra's is wel leuk en lekker, maar uiteindelijk vind ik een gehaktbal ook heerlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Biefstuk, drie of vier meegebakken groentes en stokbrood met pesto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |