Ik hoop deze niet tis mijn eerste rolladequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rollades zijn altijd zo fucking droog, maar dat zal wel met de kunsten van de kok te maken hebben
Oeh, Lellystad toch. Ik leef met hem mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vandaag al iemand stil gestaan bij het feit dat ons aller Heidi z'n kampement elders aan het opslaan is?
Nee eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vandaag al iemand stil gestaan bij het feit dat ons aller Heidi z'n kampement elders aan het opslaan is?
Is het een runder- of een varkensrollade?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop deze niet tis mijn eerste rolladeOh dear !!!
P.s. dank zag dat ik de lapo had
Ach muis, hij weet dat we met hem meeleven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef Soury het volgende:
Nee eigenlijk niet..Dat moet wel hij moest voor de kerst weg ..
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind je een leuke nachtbraker. Al ben ik er zelf niet zo gek vaak meer maar dat komt wel weer
Lelystadquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, Lellystad toch. Ik leef met hem mee.
Geen idee ff kijken Geen van bijde tis een winterrolladequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het een runder- of een varkensrollade?
Take care Fritsquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tot straks. Ik ga even snel boodschappen doen.
Grapje een varkensrollade dus met appel kaneel en kerstsausquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het een runder- of een varkensrollade?
Bij ons thuis kwam hij altijd op tafel met feesten en partijen. Niet weg te krijgen, maar ja, die waren dan ook zonder appelkaneel en kerstsaus....quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Grapje een varkensrollade dus met appel kaneel en kerstsaus
Ja ik ken dat wel van vroeger van me moeder .. Maar dat was altijd rundvlees. Tering droog iid. Vet veel jus erover of in hele dunne plakjes dan gaat het wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij ons thuis kwam hij altijd op tafel met feesten en partijen. Niet weg te krijgen, maar ja, die waren dan ook zonder appelkaneel en kerstsaus....
Met zo'n spuug lelijke tatoo erop !!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan lijkt mij zo'n rollade beter, al zal die ook wel weer haram zijn.....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarin dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
en waarom FANN, ik wil al maanden mij n naam veranderen.
Sorry gemist.. Oh je zit in Spanje nog he?? getver wat lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef hondjes het volgende:
heb ik al eens gezegd, jeetje, zit hier met zo een Vodafone -ding, wat duurt het lang ,het internet met dat ding..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |