heerlijk, stralend weer, maar koud vandaag,,,quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry gemist.. Oh je zit in Spanje nog he?? getver wat lekker
Groot genoeg voor een fok meetquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
heerlijk, stralend weer, maar koud vandaag,,,
en doodmoe van huizen kijken, maar wel een bod gedaan, dus nu spannend..
si, Soury,,,met zijn allen op meeting .quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Groot genoeg voor een fok meet
Van een week
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
si, Soury,,,met zijn allen op meeting .
maar gezien vorige keer, blijf ik even afwachten, eerst kijken of bod doorgaat..
spreek jij wel Spaans , CCquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
Ik meet mee!
Una cerveza, por favor!
Doe trouwens maar due!
Ken geen spoans .. maar daar is toch ook een febo enzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
Ik meet mee!
Una cerveza, por favor!
Doe trouwens maar due!
allemaal weg, geen Hollandse tent meer te vinden, en kroegen ook al niet meer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken geen spoans .. maar daar is toch ook een febo enzo![]()
Hoef ik niks te zeggen
Onzin.. als je daar bent is dat de beste school die je kan hebben. Ik heb mijn domme blonde zusquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
spreek jij wel Spaans , CC
wij moeten terug naar school, Spaans leren, dat wordt nog wat.
dus er is nog hoop voor ons..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin.. als je daar bent is dat de beste school die je kan hebben. Ik heb mijn domme blonde zusnog nooit zo snel frans zien spreken toen ze daar woonde !!!
Nee serieus .. Dat gaat rap !!quote:
Jij wint op andere frontenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niets gewonnen in El Gordo Hondjes, was prijzenregen in Barcelona he?
Zoeken ... En een windje zo nu en dan is wel lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
ben mijn lotto briefje kwijt,, weet alleen dat het eindigt op een 8.
we zijn vandaag bij de Ebro-delta geweest, en el Perello, en hebben daar een bod gedaan op een een huis,L>S
Maar het schijnt wel, dat het daar altijd waait,
Zal ik er een windmolen bij afdingen voor de stroomquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
ben mijn lotto briefje kwijt,, weet alleen dat het eindigt op een 8.
we zijn vandaag bij de Ebro-delta geweest, en el Perello, en hebben daar een bod gedaan op een een huis,L>S
Maar het schijnt wel, dat het daar altijd waait,
De ban koningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |