Dat is toch echt Engelsquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef jemoedert het volgende:
HUH, ik was gister bij de Swarovski in de Kalverstraat en er stonden 2 Russische shemales die daar werkte. Ik verstond er echt geen fuck van en ze keken hele tijd raar naar me![]()
Ohja me klacht is het slechte Nederlands, en als ze helemaal geen Nederlands kunnen; het slechte Engels, bij winkels in de Kalverstraat/Amsterdam. Ik krijg altijd tranen in me ogen als ik bij de Burger King een Double Whopper bestel en ze vragen op hun aller gebrekkigste Nederlands "menu of los broodje" of "medium of large"![]()
Wat doen we hier aan? want ik kan het echt niet meer aan
Ja maar in het Engels kunnen ze het ook niet uitsprekenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef jemoedert het volgende:
HUH, ik was gister bij de Swarovski in de Kalverstraat en er stonden 2 Russische shemales die daar werkte. Ik verstond er echt geen fuck van en ze keken hele tijd raar naar me![]()
Ohja me klacht is het slechte Nederlands, en als ze helemaal geen Nederlands kunnen; het slechte Engels, bij winkels in de Kalverstraat/Amsterdam. Ik krijg altijd tranen in me ogen als ik bij de Burger King een Double Whopper bestel en ze vragen op hun aller gebrekkigste Nederlands "menu of los broodje" of "medium of large"![]()
Wat doen we hier aan? want ik kan het echt niet meer aan
nee een kutkloon is idd veel beterquote:
ooh ja ik was even vergeten dat de aarde allang verdoemd wasquote:
Heb jij geen oplossing? Napalm blijkt niet bepaald effectief.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja ik was even vergeten dat de aarde allang verdoemd was
iets met kampen maja dat heeft zo'n nare bijsmaakquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Heb jij geen oplossing? Napalm blijkt niet bepaald effectief.
ff de moraalridder voor zijn, heropvoedingskampen, waar nieman dnaar buiten mag voordat hun iq is op gekrikt tot min 110 en ze gewoon manieren hebben geleerd en woorden als wajooooo verbannen zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets met kampen maja dat heeft zo'n nare bijsmaak_!
Geen Arbeit Macht Frei boven de ingang?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ff de moraalridder voor zijn, heropvoedingskampen, waar nieman dnaar buiten mag voordat hun iq is op gekrikt tot min 110 en ze gewoon manieren hebben geleerd en woorden als wajooooo verbannen zijn
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Geen Arbeit Macht Frei boven de ingang?
I'm in. Welke positie mag ik innemen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |