quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Wedding planner is niet verkeerd, leuk met dat rode brilletje. (Kwam net op tv)
Ze heeft iets wat me enorm irriteert. Ze articuleert te goed ofzo...quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Wedding planner is niet verkeerd, leuk met dat rode brilletje. (Kwam net op tv)
Ik keek zonder geluid, dat scheelt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft iets wat me enorm irriteert. Ze articuleert te goed ofzo...
Zet Ned. 3 NU eens op dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nog steeds geen beelden van Hit Me TV in de headlines..
we doen het nu voorrrr het derrrrrde jaaarrrrrrquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft iets wat me enorm irriteert. Ze articuleert te goed ofzo...
Sander is sowieso wel grappig in die reports. Net tegen een 13-jarige koter: "Niet lekker? Jij bent natuurlijk meer van de breezers, beetje roken in het fietsenhok, beetje voelen..."quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
Sander heeft het over vlabakjes in een pannenpakket.
dat heeft nou niks met 3FM te makenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vergeet niet te stemmen op mijn ELMO avatar![]()
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
dat kost geldquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wil ook wel n foto van SHE zien
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wil ook wel n foto van SHE zien
Die neemt echt nooit een blad voor de mond, af en toe wel grappigquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sander is sowieso wel grappig in die reports. Net tegen een 13-jarige koter: "Niet lekker? Jij bent natuurlijk meer van de breezers, beetje roken in het fietsenhok, beetje voelen..."![]()
Die gasten waren zo vaag! Niet omdat ze homo waren, maar gewoon omdat ze vaag waren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zag echt zo te kijken : "Awwwwwwwwwwwwwwww *zucht*"
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sander is sowieso wel grappig in die reports. Net tegen een 13-jarige koter: "Niet lekker? Jij bent natuurlijk meer van de breezers, beetje roken in het fietsenhok, beetje voelen..."![]()
Dat weet je toch onderhand, dat 'ie dat in elke post zet. Het is maar waar je blij van wordt hè.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heeft nou niks met 3FM te maken
Groningen wil je ook niet gevonden wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nog steeds geen beelden van Hit Me TV in de headlines..
jamaar dat heeft dus wel met 3FM te makenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet je toch onderhand, dat 'ie dat in elke post zet. Het is maar waar je blij van wordt hè.
O, wacht, jij post dat ebay ding ook ieder uur.
Heeft geen ene zin meer in dit topic, hij blijf maar op 315 euro staanquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet je toch onderhand, dat 'ie dat in elke post zet. Het is maar waar je blij van wordt hè.
O, wacht, jij post dat ebay ding ook ieder uur.
Jawel want nou zomaar gewoon omdat ik ook in SR fastchat topics postquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heeft nou niks met 3FM te maken
Hier nog een Sander fanquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef Impry het volgende:
[..]Ik mag Sander ook wel. (maar weet dat niet iedereen er hier zo over denkt
)
Zijn die Ned3-verslagen nog terug te vinden ergens?
fotoboek.fok.nl/she ..?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar t hoeft niet perse naakt, gewoon dr snoet
Nou ja zeg..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Groningen wil je ook niet gevonden worden
Vorig jaar was leukerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef valing het volgende:
[..]
Ah, De elfjes zijn weer terug
(gelukkig nog zonder Maya
bij mij staat ie nogsteeds op 305quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft geen ene zin meer in dit topic, hij blijf maar op 315 euro staan
www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef Impry het volgende:
)
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=4207&md5=05c2eded8967fd56688ffe4dc3b7abf3quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef Impry het volgende:
)
Hee wanneer kom jij weer eens een keer in Z&G posten?? Het is voor jullie ook bijna zover toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jawel want nou zomaar gewoon omdat ik ook in SR fastchat topics post![]()
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
nog ergerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
bij mij staat ie nogsteeds op 305
Nog 4 wekenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee wanneer kom jij weer eens een keer in Z&G posten?? Het is voor jullie ook bijna zover toch?
Nah. Goo Goo Dolls. Niets bijzonders dus.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef peaceman het volgende:
Wij kijken nu op nederland 3. Missen we veel?
pas op heh anders zeg ik ook iets naars over Grunquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nah. Goo Goo Dolls. Niets bijzonders dus.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nah. Goo Goo Dolls. Niets bijzonders dus.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nog 4 wekenzal zodadelijk weer eens wat van me laten horen
Kom maar op. Ik vind 't niks, die plaat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
pas op heh anders zeg ik ook iets naars over Grun
Joah, da's inderdaad beter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dan kunnen we nog wel even op nederland 3 blijven.
Hoi.quote:
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie foto's geworden van Sander en Henk-Jan
Floortjequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Even opzoeken wie er blijft slapen.
quote:
Nee joh... Bruce Lee na een bezoek aan Hans Anders.quote:
Sjorren zekerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zag hem net snel naar de slaapkamer lopen.
Heeft ze vast helemaal zelf van internet geplukt geschreven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef gateway het volgende:
wat een lief smsje van zijn meisje had giel
Gaat op den duur stinken hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Kan SHE haar kleren niet gewoon aanhouden?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Die wil ik ook wel zien, hoorde ergens vandaag dat ze er mee bezig waren.
Tja zolang het geen SHE-Male blijft, heb ik er geen problemen mee dat ze haar kleding uit doet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In elk geval op foto, of gewoon geen foto's
Floortje wie?quote:
Ik denk dat dat minder op had gebrachtquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In elk geval op foto, of gewoon geen foto's
Loop band was toch gisteren al gestopt ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Floortje heeft ook gewoon de directeur van het Rode Kruis meegenomen om op de loopband hard te lopen...
Slechts 5 kilometer.
De loopband voor bezoekers wel, die voor BNers in de NED3-uitzending niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Loop band was toch gisteren al gestopt ?
Ach, hij nam zichzelf ook niet te serieus in dat filmpje...quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef JJH het volgende:
Die van Smits is trouwens, net een vliegende puppy ofzo.
Hoeveel kilometer hebben ze gelopen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Loop band was toch gisteren al gestopt ?
Wat stond erin dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ze vast helemaal zelf van internet geplukt geschreven.
Ik ga principeel niet meer bieden. SR heeft me genoeg gekost dit jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Staan nu op resp. 46 en 31 euro....
50000 euro.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer hebben ze gelopen dan?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef JJH het volgende:
Die van Smits is trouwens, net een vliegende puppy ofzo.
En hoeveel kilometer?quote:
Aha.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is niet genoemd, ze moesten stoppen omdat budget sponser op was.
Tussen de regels door: JA.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef Qunix het volgende:
Oerman... Aap eigenlijk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is niet genoemd, ze moesten stoppen omdat budget sponser op was.
Simpele ziel hè.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Giel weet niet wat een Avocado is... Hij denkt dat het sterke drank is.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben een kwartiertje weg, houden jullie het wel uit zonder me?
Ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Giel weet niet wat een Avocado is... Hij denkt dat het sterke drank is.
het is dan ook wel een hele slechte mop...quote:
Hoelang al?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:30 schreef D.Rose het volgende:
*nog steeds op zijn request zit te wachten
welke heb je aangevraagd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:30 schreef D.Rose het volgende:
*nog steeds op zijn request zit te wachten
Ik vind 'm goed hoor, ook gewoon goed omdat die Belgen het niet doorhadden.quote:
Dat lukt ook al voor we hier last van je hadden hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ook niet snel tot hij dus 'glazenhuis' zeiquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind 'm goed hoor, ook gewoon goed omdat die Belgen het niet doorhadden.
Druk wel, maar voor mijn gevoel maken ze minder lawaai dan in Den Haag of Utrecht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef Impry het volgende:
BredaBrabant
Wat een drukte weer vanavond!
Arthur Baker/Al Green - The message is LOVEquote:
Had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef Impry het volgende:
Kane-zanger Dinand Woesthoff gaat trouwen
Smili Hendrix?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef peaceman het volgende:
Waarom Kane als je ook [ afbeelding ] zou kunnen aanvragen?
In de war metquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
*Praat door een plastic bekertje tegen de mic.
Lieve kijkbuiskinderen
Ik stond er gisteren tussen en er kwam genoeg herrie uit hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Druk wel, maar voor mijn gevoel maken ze minder lawaai dan in Den Haag of Utrecht.
Opkikkertje voor Coen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Frumzel het volgende:
Floortje samen met Coen en Paul de slaapkamer in
Lucky Basterds!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef Frumzel het volgende:
Floortje samen met Coen en Paul de slaapkamer in
Brabants vakmanschap?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik stond er gisteren tussen en er kwam genoeg herrie uit hoorAlleen die ene kleine buitenmicrofoon moet al het geluid oppikken. Ligt er dus maar net aan hoe goed die microfoon in het midden staat (en daar staat hij juist absoluut niet in Breda
)
Klopt, maar wat jij 'zei', dat zei Meneer de Uil altijd.quote:
Inderdaad, jeetje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is het al weer 5 jaar geleden,jemig tijd vliegt.
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
De Jordy remix eindelijk in super hoge kwaliteit, ik heb hem geremasterd en als basis de digitale tv opname gebruikt:
http://www.xms.nl/xms/verliefdheid.zip
Geloof er niks van dat die zo zouden blunderen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraagZal eerder van Hilversumse makelarij zijn.
echt zo ruk he die remix.......quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
De Jordy remix eindelijk in super hoge kwaliteit, ik heb hem geremasterd en als basis de digitale tv opname gebruikt:
Makelarij is iets anders dan makelaardijquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat hebben huizenverkopers hiermee te maken dan?
Is helaas ook nooit echt een hit gworden maar wel regelmatig door 3FM gedraaid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Kende hem niet, maar klinkt erg goed
* JJH schrijft wederom een titel op
Is toch een herhaling.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Blik op de weg bezig en nu een storing op die zender.
Was dat niet Can't Stop Moving? Volgens mij deze niet..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:37 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Is toch ook een tijdje de Freakadel Speciaal geweest?
Bedoel je niet makelij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Makelarij is iets anders dan makelaardij
Dacht ik![]()
Makelaardij dan?
echt zo ruk he die remix.......quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef gateway het volgende:
[quote]
Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, dat zou ook nog kunnen ja!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was dat niet Can't Stop Moving? Volgens mij deze niet..
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Kun je OOG Tv ontvangen? Hit Me TV is het laatste item.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was dat niet Can't Stop Moving? Volgens mij deze niet..
Ned 3 gaat ook niet echt lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Gaat weer lekker met de publieke omroep.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ned 3 gaat ook niet echt lekker.
Ook Ziggo digitale TV? Hier ook al twee dagen regelmatig storing. [/off-topic]quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zap tussen Ziggo preview kanaal en nederland 1 waar nog steeds een storing is.
Gelukkig had 'ie het zelf ook doorquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef JJH het volgende:
Joost, jij mag het weten.
How low can you go.....
Och, zolang de streams vanuit het Glazen Huis maar online blijven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat weer lekker met de publieke omroep.
en engquote:
Had ie zelf ook door gelukkigquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef JJH het volgende:
How low can you go.....
Je wil niet weten hoe vaak ik die nog hoor, dus is niet echt Giel-flauwheidquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef JJH het volgende:
How low can you go.....
Nope, heb ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef Impry het volgende:
[..]
Ook Ziggo digitale TV? Hier ook al twee dagen regelmatig storing. [/off-topic]
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig had 'ie het zelf ook door.
True true.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zolang de streams vanuit het Glazen Huis maar online blijven.
Ligt denk ik aan waar je woont.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat weer lekker met de publieke omroep.
Jij hebt de afstandbediening?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef peaceman het volgende:
hier geen problemen.
Ook een joost?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik die nog hoor, dus is niet echt Giel-flauwheid
Beide heerlijke platen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Ohja, dat zou ook nog kunnen ja!
Klinkt allebei erg goed in ieder geval!
quote:
De woordkeusquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
is dat die piemeljoost die Giel heeft zitten fucken?
Ow ja, dan moet je gewoon geen nederland 1 aanzetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want zelfs de voice over gaf net aan dat er een storing is @ ned 1.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:47 schreef D.Rose het volgende:
ik zag dat de n ntbrak, maar voor ik kon editten was ik al tweemaal gequote
Zeker!! Zal de herhaling straks ook ff kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kun je OOG Tv ontvangen? Hit Me TV is het laatste item.. Ze hadden in het begin zo iets van "als dit maar goed komt"(klopt ook wel) "maar later ging het alsnog goed los"
Opzich geen slecht ideequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ja, dan moet je gewoon geen nederland 1 aanzetten.
Geenees gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:47 schreef D.Rose het volgende:
ik zag dat de n ntbrak, maar voor ik kon editten was ik al tweemaal gequote
die heb ik zeker al voorbij horen komen! giel draaide hem en zei nog dat de titel zo toepasselijk wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Arthur Baker/Al Green - The message is LOVE
Die schoot me ineens te binnen en leek me wel toepasselijk
Kennelijk denkt de regie daar anders over en starten ze King of Leon voor de 4e keer in
BodW?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich geen slecht idee. Maar kan eindelijk sinds maanden weer eens BodW zien en dan is het ook nog eens een nieuwe aflevering en dan krijg je dit.. grom.
DiedjeeJ![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef evert het volgende:
[..]
die heb ik zeker al voorbij horen komen! giel draaide hem en zei nog dat de titel zo toepasselijk was
Ow met die Bodybuilder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |