Zet Ned. 3 NU eens op dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nog steeds geen beelden van Hit Me TV in de headlines..
we doen het nu voorrrr het derrrrrde jaaarrrrrrquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft iets wat me enorm irriteert. Ze articuleert te goed ofzo...
Sander is sowieso wel grappig in die reports. Net tegen een 13-jarige koter: "Niet lekker? Jij bent natuurlijk meer van de breezers, beetje roken in het fietsenhok, beetje voelen..."quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
Sander heeft het over vlabakjes in een pannenpakket.
dat heeft nou niks met 3FM te makenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vergeet niet te stemmen op mijn ELMO avatar![]()
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
dat kost geldquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wil ook wel n foto van SHE zien
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wil ook wel n foto van SHE zien
Die neemt echt nooit een blad voor de mond, af en toe wel grappigquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sander is sowieso wel grappig in die reports. Net tegen een 13-jarige koter: "Niet lekker? Jij bent natuurlijk meer van de breezers, beetje roken in het fietsenhok, beetje voelen..."![]()
Die gasten waren zo vaag! Niet omdat ze homo waren, maar gewoon omdat ze vaag waren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zag echt zo te kijken : "Awwwwwwwwwwwwwwww *zucht*"
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sander is sowieso wel grappig in die reports. Net tegen een 13-jarige koter: "Niet lekker? Jij bent natuurlijk meer van de breezers, beetje roken in het fietsenhok, beetje voelen..."![]()
Dat weet je toch onderhand, dat 'ie dat in elke post zet. Het is maar waar je blij van wordt hè.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heeft nou niks met 3FM te maken
Groningen wil je ook niet gevonden wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nog steeds geen beelden van Hit Me TV in de headlines..
jamaar dat heeft dus wel met 3FM te makenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet je toch onderhand, dat 'ie dat in elke post zet. Het is maar waar je blij van wordt hè.
O, wacht, jij post dat ebay ding ook ieder uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |