De woordkeusquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
is dat die piemeljoost die Giel heeft zitten fucken?
Ow ja, dan moet je gewoon geen nederland 1 aanzetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want zelfs de voice over gaf net aan dat er een storing is @ ned 1.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:47 schreef D.Rose het volgende:
ik zag dat de n ntbrak, maar voor ik kon editten was ik al tweemaal gequote
Zeker!! Zal de herhaling straks ook ff kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kun je OOG Tv ontvangen? Hit Me TV is het laatste item.. Ze hadden in het begin zo iets van "als dit maar goed komt"(klopt ook wel) "maar later ging het alsnog goed los"
Opzich geen slecht ideequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ja, dan moet je gewoon geen nederland 1 aanzetten.
Geenees gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:47 schreef D.Rose het volgende:
ik zag dat de n ntbrak, maar voor ik kon editten was ik al tweemaal gequote
die heb ik zeker al voorbij horen komen! giel draaide hem en zei nog dat de titel zo toepasselijk wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Arthur Baker/Al Green - The message is LOVE
Die schoot me ineens te binnen en leek me wel toepasselijk
Kennelijk denkt de regie daar anders over en starten ze King of Leon voor de 4e keer in
BodW?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich geen slecht idee. Maar kan eindelijk sinds maanden weer eens BodW zien en dan is het ook nog eens een nieuwe aflevering en dan krijg je dit.. grom.
DiedjeeJ![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef evert het volgende:
[..]
die heb ik zeker al voorbij horen komen! giel draaide hem en zei nog dat de titel zo toepasselijk was
Ow met die Bodybuilder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |