abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:42:07 #1
163650 Greys
pi_64295355

Het vorige deel: Slank tot Kerst deeltje 404 - stem op Conleche!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:
schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

[ Bericht 98% gewijzigd door Greys op 23-12-2008 19:47:45 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64295375
STEM OP CONLECHE

----
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoax! Ik geloof er niks van dat jij boos kunt kijken.
Sinds ik laatst voor het echt BOOS was, zo intens boos.. En ik zag hem ergens en ik liep naar hem toe en ik zei heel kil iets woah, hij was zo geschrokken Nu vindt hij dat ik als ik zo kijk niet echt meer boos kijk
pi_64295467
Ik zag weer een lurker en Sigme, die op me gestemd hadden!! Ik zeg: laat alle lurkers bovenkomen!!

Greys ben je uitgegeten?

PF: wel lief zijn tegen het vriendje hoor! Ik vind hem zo adorable en jou ook, dus lief zijn!!
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:45:44 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64295513
Even een ordinaire tvp!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64295550
O en ik heb eindelijk kaartjes voor moneyfesto hier in Paradiso as. zaterdag en nu blijkt dat we als bankbiljet gaan Das niet heel sexy.
pi_64295583
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
Ik zag weer een lurker en Sigme, die op me gestemd hadden!! Ik zeg: laat alle lurkers bovenkomen!!

Greys ben je uitgegeten?

PF: wel lief zijn tegen het vriendje hoor! Ik vind hem zo adorable en jou ook, dus lief zijn!!
Ik ben lief, maar hij is soms zo walgelijk aardig *brr* Ik snap dat niet. Een soort greys maar dan een jongen.
pi_64295638
Ik ben weer een halve lurker, als ik stem word ik dan ook gekoesterd?

Moest ik trouwens sowieso nog doen.. waar kon dat?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:48:51 #8
163650 Greys
pi_64295646
Ja Co, net klaar. Moest nog even de OP fixen

Nah! PF! Wat zeg je nou toch weer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64295648
Zie mijn sig!
pi_64295677
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Ja Co, net klaar. Moest nog even de OP fixen

Nah! PF! Wat zeg je nou toch weer?
Jij bent ook altijd zo aardig Ik ben van nature onaardig, ik kijk op tegen jullie soort mensen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 19:49:50 #11
163650 Greys
pi_64295688
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Bob. het volgende:

We koesteren onze lurkers sowieso
Wij hebben de leukste lurkers!

Maar als je stemt (zie bovenste sigje van Conleche) dan koesteren we je nog meer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64295704
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ben lief, maar hij is soms zo walgelijk aardig *brr* Ik snap dat niet. Een soort greys maar dan een jongen.
You're a lucky bastard! En in het begin dacht je dat hij een player was! Volgens mij valt dat reuze mee of niet?
pi_64295724
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef conleche het volgende:
O en ik heb eindelijk kaartjes voor moneyfesto hier in Paradiso as. zaterdag en nu blijkt dat we als bankbiljet gaan Das niet heel sexy.

Dat laatste idee is wel erg leuk!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64295757
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Bob. het volgende:

Jij post gewoon mee toch!!

Zie mijn signature hieronder! En mijn dank zal groot en eeuwig zijn!
pi_64295812
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:50 schreef conleche het volgende:

[..]

You're a lucky bastard! En in het begin dacht je dat hij een player was! Volgens mij valt dat reuze mee of niet?
Nou ja, dat was hij misschien.. Maar het gaat er om hoe het nu is En hij is heel aardig tegen eigenlijk iedereen, zelfs tegen hele leuke meisjes die hij met bosjes aantrekt.. Maar dan komen ze zo blij op mij afstormen van: aaaaaah dus jij bent HET vriendinnetje van ...! Wat leuk je eindelijk eens te zien hij heeft zo veel over je verteld !! En dan zijn het meestal echt super leuke/lieve aardige meisjes.
En vervolgens ben ik de halve avond met ze aan het hangen inplaats van ze te haten wat ik zou verwachten want ik heb snel een hekel aan mensen
pi_64295844
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij post gewoon mee toch!!

Zie mijn signature hieronder! En mijn dank zal groot en eeuwig zijn!
De laatste tijd lees ik vooral omdat ik zo shit eet.

Maar gestemd! Niet alleen op dames van hier, want ik vond die andere 2 icons ook zo leuk.
pi_64295860
Zo maar dan met een bankbiljet?

dinsdag 23 december 2008 @ 19:54:45 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64295883
Tvpupples
pi_64296035
Yay, de risotto is gelukt! . Denk ik, ik kan me niet herinneren ooit échte risotto te hebben gegeten, dus ik heb geen vergelijking, maar we vonden het allebei heel lekker. Wel machtig zeg!

Hier gaat het altijd zo dat ik eerst heel lief vraag of m'n vriend mee komt, daarna vraag ik het een beetje ongeduldig, en uiteindelijk roep ik kwaad dat 'ie verdomme nú z'n jas aan moet trekken en mee moet gaan! En dan trekken we net de voordeur achter ons dicht en bedenk ik me dat ik nog moet plassen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64296077
Ik vind als bankbiljet gaan trouwens wel tof.
Op verkleedfeestjes hoef eens niet charmant te wezen maar kun je de hele avond als een halve idioot in je pakje rond huppelen, wat wil een mens nog meer.
pi_64296242
Deze lurker heeft ook gestemd, ik gun het je
That's what happens when you play catch without arms
pi_64296286
DML een nieuwe baan? Dat is goed nieuws!

Bijlezen doe ik niet hoor, dus als ik wat belangrijks gemist heb, sorry.

lijstje
10u Brood (4 sneden, zelfgebakken)
16u Opgebakken macaroni van gister
18u Bami met kool/champions-in-boemboe, gebakken lamsvleesfinters in marinade, zure bloemkool, satesaus-uit-zakje. (Kant en klaar saus / kruiderij uit kerstpakket. Korte metten mee maken).
1 pils
3 espresso

Vandaag besteed aan het maken van mijn deel van het kerstdiner-voor-21-mensen. Toetjes.
  • Traditionele watergruwel (gort, krenten, pruimen, bessesap, suiker. Geen kaneel! )
  • Zelfgemaakt ijs (gemalen schuimkoekjes, geklopte slagroom, klopfix & advocaat)
  • Citroen/Pistachepudding (citroen, pistachepesto, slagroom, yoghurt, suiker, gelatine)
  • Chokolade/sinaasappelpudding (sinaasappel, een hele bak Bento , cacao, wat pure chokoladereep, slagroom, yoghurt, 1 kop espesso )

Morgen nog maken: Rijstepap.

Van de twee puddingen heb ik wat kleine bakjes apart gemaakt, die gaan morgen even geproefd worden. Of het wel lekker geworden is, ik doe maar wat namelijk. Morgen komen vriendin & broertje eten. Overmorgen kerstdineren met de kouwe kant.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 december 2008 @ 20:05:54 #24
    163650 Greys
    pi_64296287
    SHE, gaat het nog een beetje met de halp-what-have-I-done-stress?

DaD, herkenbaar
    Ik loop ook altijd te trekken en te zeuren tot hij klaar is en dan moet ik ook nog plassen, als we in de gang staan. En dan roept hij heel demonstratief Het is ook al-tijd wachten op dezelfde!!!!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_64296291
    Mag ik mijn pakje al openmaken?! Asjepleaaaase?

Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')