Ok. Dat verklaart een hoop1quote:Op maandag 29 december 2008 19:18 schreef ItaloDancer het volgende:
De grote Europese indices begonnen allemaal op 1000 pnt, de AEX op (100/2,20371)
Daar zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. *kuch* jij *kuch*quote:Op maandag 29 december 2008 20:04 schreef StockPro het volgende:
Hé, toch nog iemand in dit topic die in aandelen zit en niet in turbo's. Nostalgie..
Dat is dé vraag waar iedereen het antwoord op zou willen weten, maar niemand die het weet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vraagje voor de kenners hier; hebben we de bodem (waar ze het in november over hadden) nu bereikt en is het daarom zo stil?
Of is dit stilte voor een (shit)storm die er nog gaat komen in het nieuwe jaar?
Nou ja, het moet toch wel te voorspellen/berekenen zijn of er nog rek in meer daling zit?quote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is dé vraag waar iedereen het antwoord op zou willen weten, maar niemand die het weet.
Althans, dat denk ik, wat op zich ook weer niks zegt.
Oh, die rek zit er echt wel. Maar of het wel of niet gaat gebeuren? Dat weet echt niemanddenk ik.quote:Op maandag 29 december 2008 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, het moet toch wel te voorspellen/berekenen zijn of er nog rek in meer daling zit?
Eigenlijk is dat per definitie onmogelijk. Dat het nu rustig op de beurs is komt ook wel door de periode kerst/nieuwjaar. Maar of we straks gaan dalen of gaan stijgen weet niemand. (al denken veel mensen het wel).quote:Op maandag 29 december 2008 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, het moet toch wel te voorspellen/berekenen zijn of er nog rek in meer daling zit?
Ik leverage mijn aandelen ook met derivaten hoor! Maar zorg altijd wel dat ik de tijd aan mijn kant hebquote:Op maandag 29 december 2008 20:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. *kuch* jij *kuch*
Idd, tot nu toe niks anders dan dikke verliezen. Dik zeg ik je.quote:Op maandag 29 december 2008 20:10 schreef Arcee het volgende:
Daar zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. *kuch* jij *kuch*
Wat is dat nou voor een vernaggeld scherm? Niet te bevatten dat je naar zoiets moet staren.quote:Op maandag 29 december 2008 20:17 schreef Arcee het volgende:
Was dat niet een beetje voorbarig?:')
Of lopen de WS-koersen zo ver achter waar ik kijk?
Jaja praat maar eruit, je bent gewoon oudbollig. Met je suffe aandeeltjes. Achterhaald.quote:Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef LXIV het volgende:
Ik leverage mijn aandelen ook met derivaten hoor! Maar zorg altijd wel dat ik de tijd aan mijn kant heb
Ordina had ik ook op het oog, maar je weet je nooit wanneer het mes gestopt is met vallenquote:Op maandag 29 december 2008 20:01 schreef LXIV het volgende:
Voor mij was het een mooie dag op de beurs. Stijging op mijn fondsen alom, en ordina, waar ik een redelijk belang in heb, als grootste stijger.
Enige daler was AEGON. Maar dat is ook weer fijn, want ik heb daarvan een behoorlijke pluk verkocht @5,30 en zit eigenlijk te azen op een koers onder de 4,00 euro om ze weer terug te kopen.
Dat geld heb ik iig geparkeerd in Ordina @2 euro. Dus met een beetje mazzel koop ik straks het dubbele aantal aandelen weer terug.
nee die is wel klaar met vallen kan wel terug naar 3,50quote:Op maandag 29 december 2008 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Ordina had ik ook op het oog, maar je weet je nooit wanneer het mes gestopt is met vallen.
Precies, misschien moet je dat bij elke post van je even vermelden zodat mensen niet op basis van jouw "advies" gaan handelen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:31 schreef StockPro het volgende:
Idd, tot nu toe niks anders dan dikke verliezen. Dik zeg ik je..
Ik zie in een oogopslag de percentages van Dow, Daq en S&P. Meer heb je niet nodig, toch?quote:Wat is dat nou voor een vernaggeld scherm? Niet te bevatten dat je naar zoiets moet staren.
Dat loopt zonder extra te betalen toch ook allemaal een kwartier achter?quote:Neem lekker Binck, ies graties. Alle aandelen RT keurig in één oogopslag, met agenda en al.
Tja, ik vind Ordina ook ongenadig hard afgestraft. En natuurlijk is zo'n IT-dienstverlener wel cyclisch etc, maar dan nog. Veel vaste contracten lopen toch gewoon door.quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef henkway het volgende:
[..]
nee die is wel klaar met vallen kan wel terug naar 3,50
In een gaar schermpje, dat wel. Iets meer comfort mag wel.quote:Op maandag 29 december 2008 20:38 schreef Arcee het volgende:
Ik zie in een oogopslag de percentages van Dow, Daq en S&P. Meer heb je niet nodig, toch?
Nee. Alleen DAX loopt een kwartier achter. Bij mij zijn de Euronext (Parijs, A'dam, BEL20) en NYSE (DJ, SP, DAQ)wel realtime. Zonder kosten.quote:Dat loopt zonder extra te betalen toch ook allemaal een kwartier achter?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Nee (of Amerika wel?), maar S&P op Yahoo! is gewoon RT hoor. Dus dat is prima als je dat wil volgen!
En Google Finance voor Amerikaanse aandelen (RT).
En DFT bv voor Nederlandse aandelen (RT).
Dus je hebt geen Binck nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |