Netjes hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef Rikketik het volgende:
Even een ode aan NKufo:
[ afbeelding ]
Verveelde me een beetje, dus leek het me wel leuk onze held eens na te tekenen.![]()
Thoughts?
netjes. is dat in vector? anders kan je er mooi groot doek van makenquote:Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef Rikketik het volgende:
Even een ode aan NKufo:
[ afbeelding ]
Verveelde me een beetje, dus leek het me wel leuk onze held eens na te tekenen.![]()
Thoughts?
Nice!!! Alleen....... Heeft hij een enorme tumor op zijn rechterhand?quote:Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef Rikketik het volgende:
Even een ode aan NKufo:
[ afbeelding ]
Thoughts?
en een ringbaardjequote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nice!!! Alleen....... Heeft hij een enorme tumor op zijn rechterhand?
Grappige stijl.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef Rikketik het volgende:
Even een ode aan NKufo:
[ afbeelding ]
Thoughts?
Uitgeschoten denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nice!!! Alleen....... Heeft hij een enorme tumor op zijn rechterhand?
quote:Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef Rikketik het volgende:
Even een ode aan NKufo:
[ afbeelding ]
Thoughts?
Ik hoop het de club, en in het bijzonder Steve, van harte.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:01 schreef Sieps het volgende:
2009, het jaar waarin we prijzen gaan pakken
Steve zou wel gek zijn te tekenen bij een club die zijn tweede degradatie dreigt te bewerkstelligen.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef Rikketik het volgende:
Over Steve gesproken; hij staat in de belangstelling van Derby County. Die club uit de Championship vraagt u? Jawel, die club. Blijkbaar wil een rijke Arabier de club overnemen, Steve losweken bij Twente en hem tien miljoen euro geven om spelers mee te kopen.
Ik denk dat je het bericht met een korreltje zout moet nemen, al weet je het met die Arabieren nooit zeker.
gelukkig nietquote:Op zondag 4 januari 2009 18:48 schreef Neleos het volgende:
Waarom pompen die Arabieren hun geld niet eens in een Nederlandse club?
quote:Twente-talent moet rijpen bij Go Ahead
Jules Reimerink heeft een contract tot medio 2011 getekend bij FC Twente. Bovendien zijn de Tukkers tot een akkoord gekomen met Go Ahead Eagles, dat het talent voor de rest van het seizoen op huurbasis zal overnemen.
De 19-jarige aanvaller is één van de pijlers bij het beloftenelftal van Twente. De club is dan ook erg tevreden over de ontwikkeling van Reimerink, die nog wel wacht op zijn debuut in de hoofdmacht, en hoopt dat hij bij Go Ahead Eagles de volgende stap in zijn ontwikkeling kan zetten.
Steve McClaren, behalve coach ook technisch manager in Enschede, is blij met het langere verblijf van Reimerink. "We zijn zeer verheugd dat Jules de komende seizoenen aan FC Twente verbonden is. Ik heb Jules het afgelopen half jaar leren kennen als een jonge talentvolle speler, die afkomstig is uit onze eigen jeugdopleiding. Het komende half jaar komt hij uit voor Go Ahead Eagles en dat is goed voor zijn ervaring", zo vertelt de Engelsman op de clubsite van FC Twente.
En dan zadelen ze Twente op met gigantische schulden zodat het in de kerkers van het voetbal terecht komt?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:48 schreef Neleos het volgende:
Engeland heeft een bepaalde aantrekkingskracht voor buitenlandse investeerders. In andere landen - Spanje, Italië - zijn volgens mij ook haast geen clubs in handen van particulieren.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:48 schreef Neleos het volgende:
Ja apart ja. Maar ik zou ook niet willen dat Twente werd overgenomen door Arabieren hoor. Vind het alleen jammer dat al dat olie-geld naar Engeland gaat. Ze hebben al geld zat daar.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Engeland heeft een bepaalde aantrekkingskracht voor buitenlandse investeerders. In andere landen - Spanje, Italië - zijn volgens mij ook haast geen clubs in handen van particulieren.
Al heeft Munsterman een paar maand geleden in de Voetbal International laten weten dat FC Twente absoluut niet te koop staat. Clubs als De Graafschap staan er wel voor open.
Plus het feit dat de afstand tussen de Engelse competitie en andere competities in Europa steeds groter wordt.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja apart ja. Maar ik zou ook niet willen dat Twente werd overgenomen door Arabieren hoor. Vind het alleen jammer dat al dat olie-geld naar Engeland gaat. Ze hebben al geld zat daar.
AFwachten, ik heb het vermoeden dat het goed komtquote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Undergod het volgende:
Ik ben benieuwd of Elia nou blijft of niet.
Wanneer weten we dat zeker? / Heeft daar iemand inside info over?
Ze zouden anderhalf miljoen meer hebben gebodenquote:Ajax verhoogt bod op Elia
De Telegraaf komt met het bericht dat Ajax een tweede bod heeft uitgebracht op FC Twente-aanvaller Eljero Elia. De Amsterdammers deden dit bij monde van manager technische zaken Danny Blind.
Veel zoden aan de dijk lijkt de verhoging echter niet te zetten. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vond het eerste voorstel van Ajax een belediging en wil ook nu niet om de tafel om over een transfer te praten.
De Tukkers zouden naar verluidt twaalf miljoen euro willen opstrijken voor Elia, die in de eerste seizoenshelft vijf keer scoorde.
2 februari weet je het.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Undergod het volgende:
Ik ben benieuwd of Elia nou blijft of niet.
Wanneer weten we dat zeker? / Heeft daar iemand inside info over?
quote:'Ajax meldt zich opnieuw voor Wielaert'
Ajax heeft zich opnieuw bij FC Twente gemeld voor verdediger Rob Wielaert. De Amsterdammers willen de aanvoerder van de Tukkers nog altijd graag overnemen, weet Voetbal International.
Ook gedurende de zomermaanden spraken de twee clubs met elkaar over een overgang van Wielaert naar Amsterdam. Tot een akkoord kwam het toen niet. Ajax vond de vraagprijs van FC Twente te hoog.
Wielaert, die onlangs zijn contract bij FC Twente verlengde, heeft in zijn nieuwe verbintenis een gelimiteerde afkoopsom laten opnemen. Deze zou Ajax uitkomst bieden, zo menen de Amsterdammers. Volgens VI is er tot op heden nog geen sprake van een akkoord.
In Amsterdam moet Wielaert de defensie van Ajax versterken. De Spanjaard Oleguer, die afgelopen zomer overkwam van FC Barcelona als opvolger van de naar Atlético Madrid vertrokken John Heitinga, kan nog niet overtuigen in de hoofdstad.
Dat zal de reden zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef ub40_bboy het volgende:
Daar gaat jullie team.Moet die munsterman maar niet zo stoer doen.
Tsja, zo gaat het al jaren.quote:
Het gerucht ging dat het om anderhalf miljoen ging.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef MaxPower het volgende:
Ligt een beetje aan de hoogte van de afkoopsom of het dom was.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef ub40_bboy het volgende:
HHAHAHAHAHH MUNSTERMAN HAHHAHAHAHHAHAA
Hij is mooiquote:Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef Rikketik het volgende:
Even een ode aan NKufo:
[ afbeelding ]
Thoughts?
Lijkt me sterk als ze afgelopen zomer een bod van 2,5 afslaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het gerucht ging dat het om anderhalf miljoen ging.
Ik kan sowieso niet geloven dat Munsterman nog aan afkoopsommen doet, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als ze afgelopen zomer een bod van 2,5 afslaan.
Natuurlijk zal hij ontzettend veel goed gedaan hebben voor de club, maar hij spreekt wel heel vaak uit wat de supporters willen horen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Rikketik het volgende:
Hem simpel een demagoog noemen gaat me wat ver, als je ziet wat hij van Twente gemaakt heeft.
Misschien was dat de enige manier om een contract verlening voor elkaar te krijgen? Anders loopt ie straks nog gratis de deur uit!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Blawh het volgende:
Als er weer een afkoopsom in het contract is opgenomen van een sleutelspeler, dan kan je Joop toch niet meer serieus nemen? Mooie demagoog, jammer dat hij z'n praatjes niet kan nakomen als het echt zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |