AFwachten, ik heb het vermoeden dat het goed komtquote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Undergod het volgende:
Ik ben benieuwd of Elia nou blijft of niet.
Wanneer weten we dat zeker? / Heeft daar iemand inside info over?

Ze zouden anderhalf miljoen meer hebben gebodenquote:Ajax verhoogt bod op Elia
De Telegraaf komt met het bericht dat Ajax een tweede bod heeft uitgebracht op FC Twente-aanvaller Eljero Elia. De Amsterdammers deden dit bij monde van manager technische zaken Danny Blind.
Veel zoden aan de dijk lijkt de verhoging echter niet te zetten. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vond het eerste voorstel van Ajax een belediging en wil ook nu niet om de tafel om over een transfer te praten.
De Tukkers zouden naar verluidt twaalf miljoen euro willen opstrijken voor Elia, die in de eerste seizoenshelft vijf keer scoorde.

2 februari weet je het.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Undergod het volgende:
Ik ben benieuwd of Elia nou blijft of niet.
Wanneer weten we dat zeker? / Heeft daar iemand inside info over?

quote:'Ajax meldt zich opnieuw voor Wielaert'
Ajax heeft zich opnieuw bij FC Twente gemeld voor verdediger Rob Wielaert. De Amsterdammers willen de aanvoerder van de Tukkers nog altijd graag overnemen, weet Voetbal International.
Ook gedurende de zomermaanden spraken de twee clubs met elkaar over een overgang van Wielaert naar Amsterdam. Tot een akkoord kwam het toen niet. Ajax vond de vraagprijs van FC Twente te hoog.
Wielaert, die onlangs zijn contract bij FC Twente verlengde, heeft in zijn nieuwe verbintenis een gelimiteerde afkoopsom laten opnemen. Deze zou Ajax uitkomst bieden, zo menen de Amsterdammers. Volgens VI is er tot op heden nog geen sprake van een akkoord.
In Amsterdam moet Wielaert de defensie van Ajax versterken. De Spanjaard Oleguer, die afgelopen zomer overkwam van FC Barcelona als opvolger van de naar Atlético Madrid vertrokken John Heitinga, kan nog niet overtuigen in de hoofdstad.
 !
! 

Dat zal de reden zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef ub40_bboy het volgende:
Daar gaat jullie team.Moet die munsterman maar niet zo stoer doen.

Tsja, zo gaat het al jaren.quote:

Het gerucht ging dat het om anderhalf miljoen ging.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef MaxPower het volgende:
Ligt een beetje aan de hoogte van de afkoopsom of het dom was.

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef ub40_bboy het volgende:
HHAHAHAHAHH MUNSTERMAN HAHHAHAHAHHAHAA
 Kneus
 Kneus

Hij is mooiquote:Op zondag 4 januari 2009 04:01 schreef Rikketik het volgende:
Even een ode aan NKufo:
[ afbeelding ]
Verveelde me een beetje, dus leek het me wel leuk onze held eens na te tekenen.
Thoughts?

Lijkt me sterk als ze afgelopen zomer een bod van 2,5 afslaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het gerucht ging dat het om anderhalf miljoen ging.

Ik kan sowieso niet geloven dat Munsterman nog aan afkoopsommen doet, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als ze afgelopen zomer een bod van 2,5 afslaan.

Of die oude Ooijer
  Of die oude Ooijer    

Natuurlijk zal hij ontzettend veel goed gedaan hebben voor de club, maar hij spreekt wel heel vaak uit wat de supporters willen horen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Rikketik het volgende:
Hem simpel een demagoog noemen gaat me wat ver, als je ziet wat hij van Twente gemaakt heeft.

Misschien was dat de enige manier om een contract verlening voor elkaar te krijgen? Anders loopt ie straks nog gratis de deur uit!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Blawh het volgende:
Als er weer een afkoopsom in het contract is opgenomen van een sleutelspeler, dan kan je Joop toch niet meer serieus nemen? Mooie demagoog, jammer dat hij z'n praatjes niet kan nakomen als het echt zo is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |