Sunchaser mag morgenochtend om 05.00 komen kijken bij bootcamp.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:43 schreef Prosac het volgende:
Eigenlijk zou FokTV een complete reportage vanaf nu moeten maken.
"The Road to hoedathotelooknogmaarmogeheten"
Soort "de Bauers", maar dan anders.![]()
Ben ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:41 schreef Adothehague het volgende:
kom op mensen storten. Ik wil richting de 10K. Iedereen die geen geld stort en wel van fok lid is is een gier.
Ik ben te jong denkquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
denk gewoon aan je medemens en stort iets als kerstgedachte.
Minimaal 5,-quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:57 schreef Sjibble het volgende:
Wat moet ik dokken om die foto's te krijgen?
ja dat zal na anderhalve week ook wel geen nieuws meer zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:02 schreef Maanvis het volgende:
Foto's staan binnenkort wel op Volkomenkut.com heb ik vernomen.
tot wanneer heb ik de tijd?quote:
nee ze gaat niet (mietje)quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het glazen huis?
Ja alleen sunchaser en missymirjamquote:
Lekker dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja alleen sunchaser en missymirjam
Wat is daar mis mee?quote:
Als dat de maatstaf is had ik net zo goed ook kunnen gaan als naaktmodel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja alleen sunchaser en missymirjam
Maar die heb ik niet op de tv hier, niet mijn tv en universal remote die niet helemaal 100% werkt en dus ook geen kanalen kan zoeken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het komt toch ook gewoon op kanaal 999 en 101tv ?
Dat heeft toch niet iedereen.. Ik zag net wel iets over fok in die onderste regel staanquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
ja en als je geen digitale tv heb op je provider inFOK-anaalquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
het is toch ook te zien op het etalagekanaal van elke tv aanbieder? (daar hoef je geen digitale tv voor te hebben)quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
dat zeg ik (5 posts terug)quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef jna het volgende:
[..]
het is toch ook te zien op het etalagekanaal van elke tv aanbieder? (daar hoef je geen digitale tv voor te hebben)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef trifko het volgende:
als ik geld doneer dan wil ik wel close up feauteaus van de schaamlippen en de clit van SHE.
ga even naar kpd met zo'n trieste puberopmerkingquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef trifko het volgende:
als ik geld doneer dan wil ik wel close up feauteaus van de schaamlippen en de clit van SHE.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef trifko het volgende:
Nee ze moet ff iedereen laten zien dat zij degene is die naakt gaatquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ga even naar kpd met zo'n trieste puberopmerking
Houd gewoon je bek....quote:
je kan ook kijken op dequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Necrodeath het volgende:
http://www.101.tv/page/live
oplossing
Ik kijk op 101 tv , ik weet niet of dat in je pakket zit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Waar kijken jullie in vredesnaam?
Ik hoor nl2 en 3 maar daar heb ik geen serious request hoor
Of is het alleen te zien via internet ofzo?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
je kan ook kijken op de
info-kanaal
inFOKanaal
inFOK-anaal
van je provider
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet op de tv hier, niet mijn tv en universal remote die niet helemaal 100% werkt en dus ook geen kanalen kan zoeken.
quote:
Dat dacht ik ook... komt Moke binnen... Ook leuk, maar zit te wachten of Sunchaser en missymirjam...quote:
inderdaadquote:
21.30 in tv land is nog altijd 22:10 hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... komt Moke binnen... Ook leuk, maar zit te wachten of Sunchaser en missymirjam...
volgens de regels worden zulke foto's enkel daar geaccepteerd, dus ja, dat is kpd. Maar dit gaat gewoon om een heel toffe actie en het gebaar gaat voor het eindresultaat, dus het slaat gewoon nergens op.quote:
SHE niet..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef Refragmental het volgende:
Succes zometeen SHE, Missbliss en de rest bij het huis!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Necrodeath het volgende:
http://www.101.tv/page/live
oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |