Veel plezierquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:52 schreef BrandX het volgende:
ik ga nu lekker de kroeg in met n vriendinmisschien kom ik vanavond nog ff langs, maar beloof niet dat ik volledig nuchter zal zijn
Ja weet je, ik was even langs de Primera gelopen op mn X-pack op te halen maar ik moest ook nog naar de spar. Dus thuisgekomen eerst X-pack afgegooid, lampen en PC aangedaan, en meteen weer de deur uit naar de spar. En nu ben ik dus wel klaar met allesquote:
Wat is X-pack?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je, ik was even langs de Primera gelopen op mn X-pack op te halen maar ik moest ook nog naar de spar. Dus thuisgekomen eerst X-pack afgegooid, lampen en PC aangedaan, en meteen weer de deur uit naar de spar. En nu ben ik dus wel klaar met alles
Kerstpakket. Maar dat woord vond ik te lang. Maar nu heb ik het toch al getypt. Nou ja. Beter dan dat ik twee keer kerstpakket moet typen natuurlijk. Oh ja, en ik doe mee aan whatpulsequote:
Dan moet je dus juist veel typen slimpiequote:Op dinsdag 23 december 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kerstpakket. Maar dat woord vond ik te lang. Maar nu heb ik het toch al getypt. Nou ja. Beter dan dat ik twee keer kerstpakket moet typen natuurlijk. Oh ja, en ik doe mee aan whatpulse
wowquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Dus daarom doe ik eerst onduidelijk, zodat jij er dan iets over gaat vragen, en ik er NOG een post aan kan wijden
Ditquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:40 schreef Fha het volgende:
Wat zit er in jou kerstpakket voor spannends dan?
stoerquote:
Nouja dan brengt het tenminste nog wat opquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
alleen de helft van mijn collega's kon het geloof ik niet zo waarderen, dus marktplaats staat er vol mee
Ik ga lekkur zelluf bauwequote:Op dinsdag 23 december 2008 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja dan brengt het tenminste nog wat op
Niet in je mond stoppen hequote:
Das ook leukquote:
Deze heb ik op vakantie gekochtquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:00 schreef Fha het volgende:
Ik hou van lego(de gewone, niet dat technische)
ik heb nog een grote kist vol legoquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:00 schreef Fha het volgende:
Ik hou van lego(de gewone, niet dat technische)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik bij mijn mama ookquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze heb ik op vakantie gekocht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:PhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
Hoi Pheno!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo druk op werk?![]()
Hm?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ha, verzaker.
Kei hip, je kan er ook een Diesel of een Eloc van makenquote:
Ik heb er voor getekend niets te zeggen, dus dat doe ik ook maar nietquote:
Je hebt ervoor getekend dat je niet zal zeggen dat je het te druk met werken had om te FOK!ken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er voor getekend niets te zeggen, dus dat doe ik ook maar niet
Altijd handig... is de bovenleiding op, dan bouw je je loc om!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei hip, je kan er ook een Diesel of een Eloc van maken
Diesel:
[ afbeelding ]
Eloc:
[ afbeelding ]
Ik had het te 'druk'.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt ervoor getekend dat je niet zal zeggen dat je het te druk met werken had om te FOK!ken?
Ach, een pauze mag ook wel eens. Ik zal straks teruglezen, ik zal weinig gemist hebben.quote:
Truequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een pauze mag ook wel eens. Ik zal straks teruglezen, ik zal weinig gemist hebben.
Nee, dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik dacht trouwens dat je rond deze tijd naar Japan zou gaan, of vergis ik me nu?
We hadden nog wel een Pheno-TT gisterenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een pauze mag ook wel eens. Ik zal straks teruglezen, ik zal weinig gemist hebben.
extra zout voor flauwe grappen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hadden nog wel een Pheno-TT gisteren.
Die waren er al in september (tickets gekocht).quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, maar de plannen zijn er wel dus!
Ja, ik wist dat je zou gaan, maar had de verkeerde datum voor ogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die waren er al in september (tickets gekocht).
Het wordt de bloesemtijd dus eind maart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |