Mjah maar ik heb wel nog steeds koude voetenquote:
Zal een hoop tijd in beslag nemenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach ja, die goeie oude tijd. Voordat ik in december 2007 n blauwe werd.... Voordat ik in december 2008 een donkerblauwe werd....Wat staat mij FOK!-wise te wachten voor december 2009ik hou mijn hartje vast
Maar een ding blijft heerlijk, KSC![]()
December 2009 word je rood!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach ja, die goeie oude tijd. Voordat ik in december 2007 n blauwe werd.... Voordat ik in december 2008 een donkerblauwe werd....Wat staat mij FOK!-wise te wachten voor december 2009ik hou mijn hartje vast
Maar een ding blijft heerlijk, KSC![]()
je vergeet watquote:
Goed voor je gezondheid ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, non-stop pil doorslikken ftw
Zit die niet in Japan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:52 schreef JortK het volgende:
Iemand trouwens al iets van Pheno gezien/gehoord?
1x per maand 3-5 dagen (of soms langer) leegbloeden kan ook link zijnquote:
Je vergeet ietsquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
1x per maand 3-5 dagen (of soms langer) leegbloeden kan ook link zijn
nopequote:
quote:
Mag dat?! Echt?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]zeker wel. Het kan namelijk totaal geen kwaad. Dat was bij het eerste begin van het gebruik van de pil al bekend, doch voor psychologische redenen werd toen gezegd dat je een keer per maand moest bloeden
![]()
Men komt daar steeds meer op terug en steeds meer dokters laten je zonder problemen gewoon doorslikken.
Zo ook de mijne, en dat is zelfs nog een vooral homeopatische dokter, die niet snel medicatie voorschrijft
Trademarks gebruik je toch overal?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope![]()
ik gebruik hem alleen indien nodig
* JortK gaat vanavond vriendin instructies geven!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]zeker wel. Het kan namelijk totaal geen kwaad. Dat was bij het eerste begin van het gebruik van de pil al bekend, doch voor psychologische redenen werd toen gezegd dat je een keer per maand moest bloeden
![]()
Men komt daar steeds meer op terug en steeds meer dokters laten je zonder problemen gewoon doorslikken.
Zo ook de mijne, en dat is zelfs nog een vooral homeopatische dokter, die niet snel medicatie voorschrijft
laat ik het dan zo zeggen, ik gebruik de emo.ig altijd in die combi dat is mijn trademark, maar ik gebruik niet altijd de emo.gifquote:
de mannen alhier beginnen er nu zelf overquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:01 schreef DaMart het volgende:
BX, de vorige keer zette je die tekst nog in spoilertags!
Mjah mijn huisarts was er geen voorstander van dus deed ik het maar niet (behalve af en toe.. met vakanties enzo)quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:06 schreef BrandX het volgende:
naja, loop het internet maar op na. Er zijn voor en tegenstanders. Ik kan alleen maar zeggen dat ik helemaal nergens last van heb, en dat het voor mij met de pijnen die ik had, een groot zegen is
Als ze maar niet zelf gaan slikken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
de mannen alhier beginnen er nu zelf over
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:11 schreef PeZu het volgende:
en van je rats rats rats lekker aan de rode klats_!
ik mocht van de mijne, voor mijn zomersabbatical, 3-4 maanden doorslikken. Was daar zo happy mee, dat ik ben blijven doorslikken. Hij vond het best.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah mijn huisarts was er geen voorstander van dus deed ik het maar niet (behalve af en toe.. met vakanties enzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
En heb je pech pech pech rolt je emo straks weer weg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:11 schreef PeZu het volgende:
en van je rats rats rats lekker aan de rode klats_!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik mocht van de mijne, voor mijn zomersabbatical, 3-4 maanden doorslikken. Was daar zo happy mee, dat ik ben blijven doorslikken. Hij vond het best.
Maar moet er gelijk bij zeggen, dat ik totaal geen bijwerkingen heb van de pil. Geen moodswings en al dat gedoe meer wat sommige vrouwen hebben.Ik heb ook nooit ergens last van, die moodswings komen bij mij door heel andere dingen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan marc voor het fixxen van de spoiler hahah
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik zorg dat je geen yoghurt nodig hebt meer?quote:
die heb ik net gekregenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zorg dat je geen yoghurt nodig hebt meer?
wat schaft de pot?quote:
Ik nodig mezelf uitquote:
uhmquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is toch altijd genoeg voor 2. Hoe laat ben je er?
neequote:Op dinsdag 23 december 2008 17:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat red je niet binnen 30 minuten zeker?
Kookze!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik eens de keuken in!
Stelletje godvergeten spamz0rsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |