abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2008 @ 11:16:03 #101
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64318542
Doe voor de zekerheid even je VK bellen dan Floria, die kan zo testen of het idd vruchtwater is of gewoon ja erm overig vocht.
Beter nu ff bellen dan strakjes in enen midden in een onverwachte weeenstorm zittend moeten bellen
Klinkt iig niet echt als "zomaar" vocht verlies zoals je t omschrijft

Vruchtwater kan er verschillend uitzien/ruiken
Meestal is het idd wat doorzichtig/licht wittig met vlokjes, soms groen (en dan moet je accuut bellen!!!) soms met wat bloed er door (ook dan accuut bellen!!!)
De geur wordt ook verschillend omschreven, maar ruikt meestal n beetje weeig zoetjes.
De hoeveelheden kunnen sterk verschillen per persoon, de een verliest eierdopjes max in golfjes de ander gaat voor t sluisplan en verliest in een keer de hele meuk.

Daarom wordt er zo op gehamerd dat je bij onzekerheid moet bellen en een maandverbandje inleggen kan dan goed helpen om te oordelen wat t was, goed gedaan dus!

[ Bericht 43% gewijzigd door maffemuts op 24-12-2008 11:19:46 (iets vergeten.. zwangerschapsdementie enzo) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64318618
je moet even een boterhamzakje in je onderbroek den m het ' vocht ' op te vangen, dat hebben ze mij toen ook aangeraden..kunnen ze beter kijken wat het is
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64318674
o en als je het tussen je vingers neemt en het plakt dan is het geen vruchtwater maar afscheiding want vruchtwater hoort niet te plakken.
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 11:20:25 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64318681
klinkt wel als vruchtwater floria ..
quote:
Let op de kleur van het vruchtwater. Probeer eventueel wat vruchtwater in een glas op te vangen. Normaal is het helder, wittig of roze, met wat witte vlokjes (huidsmeer van de baby). Als het vruchtwater geelgroenig is, moet u direct contact opnemen. Geelgroen vruchtwater ontstaat als de baby in het vruchtwater poept. Dat kan betekenen dat uw kind het benauwd heeft.
k zou dus wel even je VK bellen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 24 december 2008 @ 11:25:59 #105
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64318840
Hmmmm, ik blaas op de achterkant van mijn kant en dan voel ik ook iets druppen maar het voelt alsof dat plas is dus dat helpt me ook niet. Ik ga zo nog even de Dakota plaktest doen zo.

En ik moet om 12.40 toch bij de Vk zijn voor mijn bloeddruk dus ik heb het er wel met haar over dan. Kan ze gelijk aan mijn maandverbandje snuffelen (wat een héérlijk beroep ook!).

Tis in iedergeval niet groen of bruin ofzo dus het heeft geen mega haast.

I'll keep you posted!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64318873
Floria, dat klinkt als vruchtwater
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ik overtijd ga ik voel me echt uitstekend..geen steken, pijn of weeen Mevrouwtje trapt nog steeds erg veel maar dat vind ik heerlijk en ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten..
Verder begin ik het idee om een babietje te krijgen nu een klein beetje eng worden, geen angst maar gewoon de benodigde onzekerheid Soms kan ik niet wachten en soms denk ik...kom maar op 7 januari hoor

Heel herkenbaar Dat had ik bij de eerste, en bij Merel had ik dat ook weer. Het is ook heel spannend, alles gaat veranderen en op het einde werd ik me daar heel bewust van.
Komt allemaal goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 24 december 2008 @ 11:34:26 #107
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64319071
Nou het plakt wel een beetje dus ik denk toch dat het gewoon ranzig veel afscheiding is. Ik zal het wel ff melden bij de VK.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64319260
Floria, ik had dat dus ook! Zomaar een pets op mijn voet toen ik ging plassen 's nachts. De dag ervoor had ik de hele tijd het idee dat ik af en toe een beetje urine verloor.... dat was dus ook vruchwater. Achteraf bleek dat ik dus een scheurtje in mijn vliezen had waardoor ik steeds maar kleine beetjes vruchtwater verloor. Mijn vk negeerde het eerst een paar dagen, later kwam er ook bloed bij, waarna ik toch nog ingeleid moest worden wegens infectiegevaar. Dring er dus goed op aan bij je vk dat ze je controleert, het lijkt er op dat je gaat beginnen!!! Geen pijn in je rug gehad toevallig??
Succes in ieder geval!
pi_64319551
Klinkt als vruchtwater, tenminste de beschrijving die ik er van heb gehad.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 24 december 2008 @ 11:56:46 #110
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64319854
Peterfan, ik heb al meer dan een week helse voorweeën dus rugpijn heb ik al láááng veel te lááááng!
Ik zal het er wel met haar over hebben maar ik vinnut een beetje genant. Raar hoor met dat getoucheer enzo heb ik helemaal geen moeite maar dit soort dingen...

Ik hoop dat als ik zo opsta ik de hele keukenvloer onderguts (heb toch laminaat, haha) dan is er iig geen twijfel mogelijk.
pi_64319893
Vruchtwater is ook een klein beetje plakkerig, tenminste, ik vond van wel
Het is echt niets om je voor te schamen hoor, ook al zou het geen vruchtwater zijn!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64320157
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef Floria het volgende:
Juttertje, balen dat de baby nog steeds in een stuit ligt. Ik denk dat dit nu echt de beste positie is voor de baby en er een reden voor is dat hij zo ligt (maar dat kun je heel zweverig vinden). Tis alleen een beetje jammer voor moeders :/
Ik vind dat helemaal niet zweverig hoor. Zeker in combinatie met het feit dat hij al 6 weken in deze positie ligt, alleen zijn rugje wisselt soms van links naar rechts... Ze mogen van mij nog een voorzichtige poging doen tweede kerstdag, maar als hij niet wil dan geef ik het snel op.

Succes trouwens, het klinkt wel erg als vruchtwater!

Vanaf wanneer mag je jezelf eigenlijk een LLM noemen?
  woensdag 24 december 2008 @ 12:23:03 #113
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64320642
erm k voel me LLM als ik minimaal de 37 weken heb gehaald
Gewoon n stuiterballetje
  woensdag 24 december 2008 @ 13:11:31 #114
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64322251
De VK denkt dat het gewoon veel afscheiding is maar als ik het idee heb dat ik toch echt regelmatig mijn 'verbandje' moet wisselen dan moet ik weer bellen. Ff in de gaten houden dus.
Verder alles stabiel dus dat is goed.
Bedankt voor het advies dames!
pi_64322412
Ik weet niet eens waar LLM voor staat
wanna rub mah puppeh?!
pi_64322596
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef Dakota het volgende:
Laatste Loodjes Meiden/Moeders geloof ik?
  woensdag 24 december 2008 @ 13:24:19 #117
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64322641
Laatste Loodjes Moeders, geloof ik.
pi_64323146
Ik geloof laatste Loodjes moeders ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_64323211
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef juttertje het volgende:

[..]

Ik vind dat helemaal niet zweverig hoor. Zeker in combinatie met het feit dat hij al 6 weken in deze positie ligt, alleen zijn rugje wisselt soms van links naar rechts... Ze mogen van mij nog een voorzichtige poging doen tweede kerstdag, maar als hij niet wil dan geef ik het snel op.
ik vond dat toen der tijd ook niet zweverig en wilde daarom niet dat er gedraaid zou worden, achteraf bleek dat ook niet mogelijk dus gelukkig die discussie nooit met de gyn hoeven hebben
Isa lag trouwens vanaf de eerste echo in stuit en alle andere echo's die erop volgde steeds een stuit te zien, later bleek dat dat kwam doordat de navelstreng vrij kort was en de ligging van de placenta.
Nu ligt de placenta wederom op hetzelfde plekje ben benieuwd of het nu wederom een stuitekindje zal worden. Mocht dat zo zijn dan heeft de gyn geluk kan ie mooi de lijn van vorige keer nemen.

Floria ik ben toch benieuwd hoor ach en zo vies was je verhaaltje niet hoor, heb de hele ochtend al een kleine van 1,5 tegenover me die groene slijmerige bellen blaast....
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 13:49:05 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64323472
<happy&tevredenmodus> ik werd zojuist gebeld door de bouman; ik heb de kerstdagen "vrij" ze vertrouwen me genoeg, omdat het al tijden zo ontzettend goed gaat, en omdat ik zo ver (in mijn zwangerschap) ben dat ze een terugval nu vrijwel uitgesloten achten dat ik pas komende maandag een urinecontrole hoef te doen. en dat is dan onder voorbehoud dat ik nog niet bevallen ben </happy&tevredenmodus>

ik kijk uit naar morgen > steengrillen en cadeautjes uitpakken
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 24 december 2008 @ 13:50:41 #121
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64323523
Fijn DJMO geniet nu maar lekker van je kerst met heeel misschien wel n extra kado'tje onder de boom
Gewoon n stuiterballetje
pi_64323592
Fijn DJMO kan begrijpen dat je opzag tegen een lange rit met het OV.
Feest ze !!
Mama van Isa en Ties
pi_64324285
Pianoman, kom maar op! *verder gaat in f5 modus....*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64324358
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef marlieske het volgende:
ik vond dat toen der tijd ook niet zweverig en wilde daarom niet dat er gedraaid zou worden, achteraf bleek dat ook niet mogelijk dus gelukkig die discussie nooit met de gyn hoeven hebben
Isa lag trouwens vanaf de eerste echo in stuit en alle andere echo's die erop volgde steeds een stuit te zien, later bleek dat dat kwam doordat de navelstreng vrij kort was en de ligging van de placenta.
Nu ligt de placenta wederom op hetzelfde plekje ben benieuwd of het nu wederom een stuitekindje zal worden. Mocht dat zo zijn dan heeft de gyn geluk kan ie mooi de lijn van vorige keer nemen.
Goh, dat is wel typisch dat ze dat dan niet vantevoren bekijken.. Tegen mij zeiden ze dat het wel mogelijk was te draaien, dat ze het anders niet eens zouden proberen. Dat ze daarom ook de echo maken en dan verwacht ik ook dat ze dat soort dingen checken maar kennelijk is dat niet zo vanzelfsprekend... Ik wil in ieder geval niet dat ze aan de baby gaan rukken en trekken, dat ze mij pijn doen is niet zo erg, maar ik wil niet dat ze de baby pijn doen. Dus als het niet lukt, lukt het niet. Maar als het een kwestie is van de baby 'de weg wijzen' heb ik daar geen bezwaar tegen. Reden dat ik het toch wil proberen is dat ik toch wel erg graag een gewone bevalling zou hebben in plaats van een keizersnede, maar nu die arts gister zei dat een stuitbevalling ook mogelijk zou zijn ben ik wel erg aan het twijfelen..

Is er iemand die ervaring heeft met zwangerschapsdiabetes in combinatie met stuitligging? Ik wil in ieder geval dat ze de baby nog een keer goed meten voordat ik eventueel voor een stuitbevalling kies maar mocht de stuitligging blijven neig ik denk ik toch naar keizersnede, hoe jammer ik het ook vind Ga in ieder geval ook de stuitligging en keizersnede topics nog eens goed doorlezen
pi_64324414
O ja, Dakota: jij bent in ieder geval een LLM!

en fijn DJMO, geniet van je vrije kerstdagen
pi_64324737
JA nou heb ik er toch een beetje de pest in hoor, Er zijn al 5 mensen van de 9 van de zwangerschapsgym bevallen. En ik was als 3de uitgeteld..... zucht. Op 1 na was er niemand in december uitgeteld. Nou wil ik ook Zo genoeg geklaagd, er zijn ergere dingen. *WC gaat soppen*
  woensdag 24 december 2008 @ 15:39:44 #127
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64327320
Ik geloof dat Jose wel aan het bevallen is, anders had ze al lang gepost dat ze weer terug was.....
Make love, not war ☮
pi_64331572
Kom nououououou Pianomeneer!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 24 december 2008 @ 18:04:36 #129
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64332145
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef Dakota het volgende:
is me dat ook eindelijk duidelijk!!

voelde mezelf nogal stom om ernaar te vragen
maar jij bent er nu duidelijk 1 Dakota
No more games, no more drama...
  woensdag 24 december 2008 @ 18:43:04 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64333359
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat Jose wel aan het bevallen is, anders had ze al lang gepost dat ze weer terug was.....
Dat denk ik ook

Hoop dat ze de kleine inmiddels al in haar armen heeft.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64335084
Misschien houdt ze r benen bij elkaar zodat ze na 12' en kan werpen
wanna rub mah puppeh?!
pi_64335129
Wij gaan lekker eten bij de Japanner, onze traditie op Kerstavond.
Ik hoop toch stiekem wel om een berichtje van Jose of man te vinden als ik terugkom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 december 2008 @ 20:15:13 #133
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64337057
Hier een gevalletje druppel die de emmer doet overlopen. Sinds vorige week weer meer last van bekken en harde buiken. Heb nu zelfs 2 keer zoveel harde buiken terwijl ik halve dagen werk en aangepast werk doe En op de een of andere manier doe ik steeds meer in het huishouden en Micha steeds minder... We hebben er niks over afgesproken, maar het is wel weer duidelijk dat mannen dat soort dingen niet uit zichzelf snappen Gelukkig heb ik nu 3 weken vakantie, kan ik hopelijk een beetje bijkomen! (en dan nog maar 2,5 week werken en dan heb ik alweer verlof!)
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 24 december 2008 @ 21:59:54 #134
114177 Diaan73
pi_64340342
Tex, relax het is bijna Kerst

Ik kwam nog even om de hoek kijken of er al nieuws was van Pianoman... maar helaas.. ik ga de laptop uit doen en lekker nog eventjes op de bank.
Make love, not war ☮
pi_64340851
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:59 schreef Diaan73 het volgende:

Ik kwam nog even om de hoek kijken of er al nieuws was van Pianoman... maar helaas.. ik ga de laptop uit doen en lekker nog eventjes op de bank.
Daar kwam ik ook voor, maar helaas!
Have fun @ the couch!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_64341890
Hela! HIer spreekt de trotse vader van "Bastiaan Jens" de zoon van Jose en Michiel (Jose81 en PIanoman)!
Zijn roepnaam is Bas en weegt ruim 8 pond. Het is geboren op woensdag 24 december om 14.31. Met moeders gaat alles goed.. moet natuurlijk nog even uitrusten en mag waarschijnlijk morgen naar huis. Meer details horen jullie van José als ze thuis is.. Papa gaat nu ook naar bed na een nacht en dag niet geslapen te hebben... Hier zijn nog wat kiekjes...

**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_64341962
OOOOW! Wat een lief mannetje!
Een heel rustige kraamtijd toegewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64342000
supergeweldig!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 24 december 2008 @ 22:54:17 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64342081
van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jose en man!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64342109
Jose81 en Pianoman, van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon!!!!
  woensdag 24 december 2008 @ 22:55:43 #141
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_64342132
Van harte!!! Wat een ogen joh, die eerste foto
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 24 december 2008 @ 22:59:13 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_64342279
Gefeliciteerd!!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 24 december 2008 @ 23:00:10 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64342321
Oh! wat een prachtig kindje... Gefeliciteerd
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 23:00:36 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64342345
gefeliciteerd wat een lief kereltje

woensdag 24 december 2008 @ 23:02:34 #145
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64342422
van harte!!!!
Gewoon n stuiterballetje
pi_64342584
Jaaaaaaaaaa..hij is er, na al dat lange wachten! Wat een prachtig mannetje! Gefeliciteerd
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64342941
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef juttertje het volgende:

[..]

Goh, dat is wel typisch dat ze dat dan niet vantevoren bekijken..
naja ze hoefde niet lang te kijken waarom ze niet wilden draaien, de reden was te weinig vruchtwater en verder keken ze niet meer, placenta lag altijd al zo maar tja ik had iedere keer een andere gyn en dossiers lezen daar deden ze niet aan *zucht* vandaar dat de rest past later bleek. Dus geen fouten ofzo gemaakt hoor en ik wilde niet draaien ongeacht of de condities wel of niet gunstig waren
Ik had namelijk het idee dat een kind niet zomaar al die maanden er zo bij gaat liggen.

Jose en Pianoman wat een schatje geniet van elkaar en de kraamtijd
Mama van Isa en Ties
pi_64343046
Gefeliciteerd! Lief kereltje
pi_64343432
@Marlieske, oh gelukkig. Begon al gelijk te twijfelen of ze daar bij mij wel naar gekeken hebben.. Ik wil in ieder geval niet dat ze overmorgen bij mij gaan forceren want dat lijkt me sowieso niet goed.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:29:27 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64343437
Jose en vriend/man, onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Wat een heerlijk ventje is het!
pi_64344790
Jose en Michiel, Gefeliciteerd met Bas!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64345514
Jose en Michiel, gefeliciteerd met jullie zoon
Wat is hij mooi En wat geweldig dat hij er eindelijk is, na die moeilijke tijden.
Geniet van hem, elkaar en de kraamtijd
pi_64345675
Jose en man, heeeeel veel geluk met julie kindje !! oh my god , wat een dropje!
pi_64347525
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:

[..]

Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.

daar wilde ik ook helemaal niks aan af doen hoor, ik geef je gelijk, zo zou ik er ook over denken!
pi_64347876
José & Michiel, wat een pracht van een zoon hebben jullie. heel veel geluk gewenst met Bas!
pi_64347888
Jose en Pianoman, gefeliciteerd met Bas! Wat een mooi mannetje!
  donderdag 25 december 2008 @ 01:52:04 #157
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64348064
Wow Jose en Pianoman, gefeliciteerd met jullie Bas!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel-Eyez op 25-12-2008 10:52:15 ]
No more games, no more drama...
pi_64350240
José en Pianoman gefeliciteerd met Bas! Wat een prachtig mannetje zeg

[ Bericht 1% gewijzigd door texelonia op 25-12-2008 08:47:40 ]
©Dumbo
  donderdag 25 december 2008 @ 07:48:58 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64350266
Oeh, een heel mooi jongetje geboren! Gefeliciteerd met Bas, Jose81 en Pianoman!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 25-12-2008 08:45:04 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64350293
José en Michiel, gefeliciteerd met jullie mooie zoon Bas!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64350294
Jose en Michiel, van harte gefeliciteerd met Bas!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64350333
Jaaaaaah Van harte gefeliciteerd Wat een mooi ventje
Sara
Merel
Ukje
pi_64350342
Jose en Michel, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 25 december 2008 @ 08:36:27 #164
114177 Diaan73
pi_64350364
Jaaaaaa hij is er

Jose en Pianoman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bas, wat een mooi ventje . Ik zou toch bijna eerder willen bevallen om ook zo'n ventje in mn armen te hebben En fijn dat alles goedgaat, hopelijk mag Jose vandaag naar huis.

ik had ook al verwacht dat jullie een zoon zouden krijgen.. en ik lees net op haar hyves dat mensen hun al rond 17:00 uur feliciteerden, daar had ik natuurlijk ook even moeten kijken

[ Bericht 7% gewijzigd door Diaan73 op 25-12-2008 08:45:57 ]
Make love, not war ☮
pi_64350401
Wat is hij mooi!! Gefeliciteerd met Bas.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_64350433
Gefeliciteerd, José en Michiel! Supernaam!
pi_64350444
Jose en pianoman van harte gefeliciteerd met Bas
wat is mooi
mama van 3 kids!
pi_64350446
Joepie een verse baby! gefeliciteerd Jose en man met jullie zoon!
pi_64350467
Gefeliciteerd met jullie kleine knul

Tevens tvp aangezien we nu nummer vier op de lijst staan. Afgezien van de kennelijk gebruikelijke klachten in deze fase van de zwangerschap gaan de laatste paar weken van de zwangerschap vooralsnog voorspoedig. De tijd kruipt alleen voorbij. Het lijkt wel of de dagen steeds langzamer gaan. Ik vertel de kleine iedere avond dat hij van ons wel mag komen, maar het gaat nu al mis met mijn ouderlijk gezag.
Zu hause ist alles besser
pi_64350482
Jose van harte! wat een dotje
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 december 2008 @ 09:13:19 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64350515
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:01 schreef kaputwiehund het volgende:
Gefeliciteerd met jullie kleine knul

Tevens tvp aangezien we nu nummer vier op de lijst staan. Afgezien van de kennelijk gebruikelijke klachten in deze fase van de zwangerschap gaan de laatste paar weken van de zwangerschap vooralsnog voorspoedig. De tijd kruipt alleen voorbij. Het lijkt wel of de dagen steeds langzamer gaan. Ik vertel de kleine iedere avond dat hij van ons wel mag komen, maar het gaat nu al mis met mijn ouderlijk gezag.
steenbok eigen die zijn eigenwijs

-edit- hier ook, nu mag hij van ons blijven zitten tot morgen, zodat we vandaag lekker kunnen steengrillen, maar je zal zien dat jr. toch niet luisteren wil

pi_64350528
Jose en man, gefeliciteerd met jullie zoontje Bas
  donderdag 25 december 2008 @ 09:22:12 #173
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64350541
Yay, verse baby!

Gefeliciteerd met Bas! 8 pond, wow.
pi_64350572
En gefeliciteerd
  donderdag 25 december 2008 @ 09:34:28 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_64350597
Jose en pianoman van harte gefeliciteerd!! wat een prachtig kereltjes
stormy waters...
sailin'
pi_64350599
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

steenbok eigen die zijn eigenwijs

-edit- hier ook, nu mag hij van ons blijven zitten tot morgen, zodat we vandaag lekker kunnen steengrillen, maar je zal zien dat jr. toch niet luisteren wil
Hier ook, laat me maar lekker gourmetten Al denk ik dat ze netjes blijft zitten hoor.
Alle voorweeen, pijntjes en bloederigeslijmfeestjes zijn opgehouden
Ben benieuwd of ik Januari voorbij ga
wanna rub mah puppeh?!
pi_64350650
Jose en Pianoman, Van harte gefeleciteerd met Bas!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2008 09:44:43 ]
  donderdag 25 december 2008 @ 09:51:19 #178
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64350696
Gefeliciteerd met jullie zoon José en Pianoman . Wat ontroerend om te zien, die foto's .
  Jubileum moderator donderdag 25 december 2008 @ 09:55:04 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64350727
Jose en man gefeliciteerd met Bas! Mooie foto's van een heel mooi jongetje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64350786
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:34 schreef Dakota het volgende:

[..]

Hier ook, laat me maar lekker gourmetten Al denk ik dat ze netjes blijft zitten hoor.
Alle voorweeen, pijntjes en bloederigeslijmfeestjes zijn opgehouden
Ben benieuwd of ik Januari voorbij ga
Stilte voor de weeënstorm
©Dumbo
pi_64350809
Jose en Pianoman van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Wat een schatje zeg

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 december 2008 @ 10:08:59 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64350852
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:01 schreef texelonia het volgende:

[..]

Stilte voor de weeënstorm
als die storm ná het steengrillen begint heb ík er geen moeite mee

pi_64350922
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:08 schreef DJMO het volgende:

[..]

als die storm ná het steengrillen begint heb ík er geen moeite mee
lijkt me niet een erg lekker gevoel. veel eten en dan bevallen
mama van 3 kids!
pi_64351019
Ik moest er vanochtend toen ik wakker werd meteen weer aan denken: Jose heeft gewoon een zoon
Ik vind de namen trouwens ook erg mooi
pi_64351026
Ik eet gewoon stug door *stampvoet*
wanna rub mah puppeh?!
pi_64351253
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:27 schreef Dakota het volgende:
Ik eet gewoon stug door *stampvoet*
dan beval je toch over 5 dagen dan is het eten allang weg
laat je de kraamverzorgster oliebollen bakken geintje
mama van 3 kids!
  donderdag 25 december 2008 @ 10:50:30 #187
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_64351308
Marlieske, ik las dat jij een goede uitslag had!

Carmella.. sterkte hoor!!

Jose en Pianoman.. van harte met Bas ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 25 december 2008 @ 11:07:13 #188
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64351482
José en man; ontzettend gefeliciteerd! Wat een prachtige baby (en waarom moet ik huilen van élké verse baby )

Hier nog steeds best wat ranzig vocht verlies maar geen *fletsjes* meer op de grond dus tis gewoon weer iets nieuws.

Ben nummer 3 op de lijst! (Iemand nog een idee wat ik ga krijgen? meisje/jongen?)
  donderdag 25 december 2008 @ 11:20:00 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64351632
José en , van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64351644
Meisje!
wanna rub mah puppeh?!
pi_64351698
quote:
Op donderdag 25 december 2008 11:07 schreef Floria het volgende:
Ben nummer 3 op de lijst! (Iemand nog een idee wat ik ga krijgen? meisje/jongen?)
Jij krijgt een meisje!
maar sinds ik bij mezelf er volledig naast zat, geloof ik niet meer zo in mijn eigen intuitie

BTW: fijne kerst allemaal!
pi_64351715
José en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon: Bas!
  donderdag 25 december 2008 @ 12:29:19 #193
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64352811
Een meisje
Het lijkt me helemaal geweldig! Alleen al shop-technisch Wie weet wie weet!
pi_64352868
quote:
Op donderdag 25 december 2008 11:24 schreef juttertje het volgende:
BTW: fijne kerst allemaal!
Hier sluit ik mij bij aan!
pi_64353144
Beter laat dan nooit:
Jose en pianoman, gefeliciteerd met Bas

En iedereen een fijne kerst gewenst natuurlijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 12:52:50 #196
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64353294
Bas
José en Pianoman, van harte gefeliciteerd met jullie kerstwondertje!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 12:53:39 #197
43556 miss_dynastie
pi_64353309
Jose en Michiel, van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! En gelijk al zo'n mooie fotoreportage
Een hele mooie kerst gewenst, zo met zijn drietjes
  donderdag 25 december 2008 @ 12:57:38 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_64353409
Jose en pianoman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
pi_64353431
welkom, zontje van Jose en pianoman

Dat je ouders maar heel veel van jou mogen genieten
pi_64353494
Op dezelfde dag jarig als mijn zus en wijlen mijn oma.

Gefeliciteerd
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')