k zou dus wel even je VK bellenquote:Let op de kleur van het vruchtwater. Probeer eventueel wat vruchtwater in een glas op te vangen. Normaal is het helder, wittig of roze, met wat witte vlokjes (huidsmeer van de baby). Als het vruchtwater geelgroenig is, moet u direct contact opnemen. Geelgroen vruchtwater ontstaat als de baby in het vruchtwater poept. Dat kan betekenen dat uw kind het benauwd heeft.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik overtijd gaik voel me echt uitstekend..geen steken, pijn of weeen
Mevrouwtje trapt nog steeds erg veel maar dat vind ik heerlijk en ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten..
Verder begin ik het idee om een babietje te krijgen nu een klein beetje eng worden, geen angst maar gewoon de benodigde onzekerheidSoms kan ik niet wachten en soms denk ik...kom maar op 7 januari hoor
Ik vind dat helemaal niet zweverig hoor. Zeker in combinatie met het feit dat hij al 6 weken in deze positie ligt, alleen zijn rugje wisselt soms van links naar rechts... Ze mogen van mij nog een voorzichtige poging doen tweede kerstdag, maar als hij niet wil dan geef ik het snel op.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef Floria het volgende:
Juttertje, balen dat de baby nog steeds in een stuit ligt. Ik denk dat dit nu echt de beste positie is voor de baby en er een reden voor is dat hij zo ligt (maar dat kun je heel zweverig vinden). Tis alleen een beetje jammer voor moeders :/
Laatste Loodjes Meiden/Moeders geloof ik?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef Dakota het volgende:
Ik weet niet eens waar LLM voor staat
ik vond dat toen der tijd ook niet zweverig en wilde daarom niet dat er gedraaid zou worden, achteraf bleek dat ook niet mogelijk dus gelukkig die discussie nooit met de gyn hoeven hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef juttertje het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet zweverig hoor. Zeker in combinatie met het feit dat hij al 6 weken in deze positie ligt, alleen zijn rugje wisselt soms van links naar rechts... Ze mogen van mij nog een voorzichtige poging doen tweede kerstdag, maar als hij niet wil dan geef ik het snel op.
Goh, dat is wel typisch dat ze dat dan niet vantevoren bekijken.. Tegen mij zeiden ze dat het wel mogelijk was te draaien, dat ze het anders niet eens zouden proberen. Dat ze daarom ook de echo maken en dan verwacht ik ook dat ze dat soort dingen checken maar kennelijk is dat niet zo vanzelfsprekend... Ik wil in ieder geval niet dat ze aan de baby gaan rukken en trekken, dat ze mij pijn doen is niet zo erg, maar ik wil niet dat ze de baby pijn doen. Dus als het niet lukt, lukt het niet. Maar als het een kwestie is van de baby 'de weg wijzen' heb ik daar geen bezwaar tegen. Reden dat ik het toch wil proberen is dat ik toch wel erg graag een gewone bevalling zou hebben in plaats van een keizersnede, maar nu die arts gister zei dat een stuitbevalling ook mogelijk zou zijn ben ik wel erg aan het twijfelen..quote:Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef marlieske het volgende:
ik vond dat toen der tijd ook niet zweverig en wilde daarom niet dat er gedraaid zou worden, achteraf bleek dat ook niet mogelijk dus gelukkig die discussie nooit met de gyn hoeven hebben![]()
Isa lag trouwens vanaf de eerste echo in stuit en alle andere echo's die erop volgde steeds een stuit te zien, later bleek dat dat kwam doordat de navelstreng vrij kort was en de ligging van de placenta.
Nu ligt de placenta wederom op hetzelfde plekje ben benieuwd of het nu wederom een stuitekindje zal worden. Mocht dat zo zijn dan heeft de gyn gelukkan ie mooi de lijn van vorige keer nemen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef Dakota het volgende:
Ik weet niet eens waar LLM voor staat
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat Jose wel aan het bevallen is, anders had ze al lang gepost dat ze weer terug was.....
Daar kwam ik ook voor, maar helaas!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kwam nog even om de hoek kijken of er al nieuws was van Pianoman... maar helaas.. ik ga de laptop uit doen en lekker nog eventjes op de bank.
naja ze hoefde niet lang te kijken waarom ze niet wilden draaien, de reden was te weinig vruchtwater en verder keken ze niet meer, placenta lag altijd al zo maar tja ik had iedere keer een andere gyn en dossiers lezen daar deden ze niet aan *zucht* vandaar dat de rest past later bleek. Dus geen fouten ofzo gemaakt hoor en ik wilde niet draaien ongeacht of de condities wel of niet gunstig warenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef juttertje het volgende:
[..]
Goh, dat is wel typisch dat ze dat dan niet vantevoren bekijken..
daar wilde ik ook helemaal niks aan af doen hoor, ik geef je gelijk, zo zou ik er ook over denken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:
[..]
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.
steenbok eigenquote:Op donderdag 25 december 2008 09:01 schreef kaputwiehund het volgende:
Gefeliciteerd met jullie kleine knul
Tevens tvp aangezien we nu nummer vier op de lijst staan. Afgezien van de kennelijk gebruikelijke klachten in deze fase van de zwangerschap gaan de laatste paar weken van de zwangerschap vooralsnog voorspoedig. De tijd kruipt alleen voorbij. Het lijkt wel of de dagen steeds langzamer gaan. Ik vertel de kleine iedere avond dat hij van ons wel mag komen, maar het gaat nu al mis met mijn ouderlijk gezag.
Hier ook, laat me maar lekker gourmettenquote:Op donderdag 25 december 2008 09:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
steenbok eigendie zijn eigenwijs
-edit- hier ook, nu mag hij van ons blijven zitten tot morgen, zodat we vandaag lekker kunnen steengrillen, maar je zal zien dat jr. toch niet luisteren wil
Stilte voor de weeënstormquote:Op donderdag 25 december 2008 09:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
Hier ook, laat me maar lekker gourmettenAl denk ik dat ze netjes blijft zitten hoor.
Alle voorweeen, pijntjes en bloederigeslijmfeestjes zijn opgehouden
Ben benieuwd of ik Januari voorbij ga
als die storm ná het steengrillen begint heb ík er geen moeite meequote:
lijkt me niet een erg lekker gevoel. veel eten en dan bevallenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
als die storm ná het steengrillen begint heb ík er geen moeite mee
dan beval je toch over 5 dagen dan is het eten allang wegquote:
Jij krijgt een meisje!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:07 schreef Floria het volgende:
Ben nummer 3 op de lijst! (Iemand nog een idee wat ik ga krijgen? meisje/jongen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |