daar wilde ik ook helemaal niks aan af doen hoor, ik geef je gelijk, zo zou ik er ook over denken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:
[..]
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.
steenbok eigenquote:Op donderdag 25 december 2008 09:01 schreef kaputwiehund het volgende:
Gefeliciteerd met jullie kleine knul
Tevens tvp aangezien we nu nummer vier op de lijst staan. Afgezien van de kennelijk gebruikelijke klachten in deze fase van de zwangerschap gaan de laatste paar weken van de zwangerschap vooralsnog voorspoedig. De tijd kruipt alleen voorbij. Het lijkt wel of de dagen steeds langzamer gaan. Ik vertel de kleine iedere avond dat hij van ons wel mag komen, maar het gaat nu al mis met mijn ouderlijk gezag.
Hier ook, laat me maar lekker gourmettenquote:Op donderdag 25 december 2008 09:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
steenbok eigendie zijn eigenwijs
-edit- hier ook, nu mag hij van ons blijven zitten tot morgen, zodat we vandaag lekker kunnen steengrillen, maar je zal zien dat jr. toch niet luisteren wil
Stilte voor de weeënstormquote:Op donderdag 25 december 2008 09:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
Hier ook, laat me maar lekker gourmettenAl denk ik dat ze netjes blijft zitten hoor.
Alle voorweeen, pijntjes en bloederigeslijmfeestjes zijn opgehouden
Ben benieuwd of ik Januari voorbij ga
als die storm ná het steengrillen begint heb ík er geen moeite meequote:
lijkt me niet een erg lekker gevoel. veel eten en dan bevallenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
als die storm ná het steengrillen begint heb ík er geen moeite mee
dan beval je toch over 5 dagen dan is het eten allang wegquote:
Jij krijgt een meisje!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:07 schreef Floria het volgende:
Ben nummer 3 op de lijst! (Iemand nog een idee wat ik ga krijgen? meisje/jongen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |