failquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Zotheid het volgende:
Eens, wat een onzettend bedroevend nummer!
Ze gingen hem ook bij mij aanvragen.
Kijk mij bij 3fm werken.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS verbaggerd z'n eigen topic.
Ik gooi deze dicht.
Wannabequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS verbaggerd z'n eigen topic.
Ik gooi deze dicht.
Neequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef blingbling11 het volgende:
ga es ontopic doen
quote:
quote:Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
Verliefdheid is een toverbal
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Verliefdheid is een toverbal
Die verhongeren toch wel, met of zonder het ongewassen uiterlijk van Giel Beelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef nightfall het volgende:
..door hem geef ik nu niks meer aan 3fm en verhongeren er kinderen
Dat dus. Ga dood.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:31 schreef Bellic het volgende:
Ik zag hem toevallig op het jeugdjournaal'Ja dat je pas 15 bent en dat je dan dit mag meemaken is natuurlijkkkkkk SUPER!!'' Ga dood.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Zotheid het volgende:
Eens, wat een onzettend bedroevend nummer!
Ze gingen hem ook bij mij aanvragen.
Kijk mij bij 3fm werken.

Nounouquote:
Wat dacht jij dan, het is Armin.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nounouzo kan je elk nummer wel remixen, het is een beetje standaard gedoe
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://live-wm.residentie.net/rtvwest/video/2006/2609-Vlieg.wmv
Filmpje van Jordy die zit te janken omdat hij met Frans Bauer mag zingen
Dit is het tenenkrommendste wat ik OOIT gezien heb.. Als je snel van slag bent of een kort lontje hebt raad ik je dit niet aan.
[ afbeelding ]
Die wenkbrouwen weer![]()
Wat een baas !quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is het tenenkrommendste wat ik OOIT gezien heb.. Als je snel van slag bent of een kort lontje hebt raad ik je dit niet aan.
[ afbeelding ]
heeft die kerel lippenstift op?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
En daar hebben we weer een anonieme internetheld.quote:
Ach. Wie in z'n vrije tijd graag in Smaakpolitie outfit loopt vraagt er wat mij betreft ook om!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En daar hebben we weer een anonieme internetheld.
![]()
Dat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
Net was dat hoerenjong er weer op.
Kan ik dat geld van SHE nog terugvragenGeen cent meer in die actie met zulkes pulp.
Hij ziet er eerder uit als 11quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:31 schreef Bellic het volgende:
Ik zag hem toevallig op het jeugdjournaal'Ja dat je pas 15 bent en dat je dan dit mag meemaken is natuurlijkkkkkk SUPER!!'' Ga dood.
Hier moest ik dan wel weer smakelijk om lachen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ach. Wie in z'n vrije tijd graag in Smaakpolitie outfit loopt vraagt er wat mij betreft ook om!
Respect, overigens. Vette jas.
Mensen uitlachen om hun kapsel en kleding.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ach. Wie in z'n vrije tijd graag in Smaakpolitie outfit loopt vraagt er wat mij betreft ook om!
Respect, overigens. Vette jas.
Ik erger me gewoon blauw een ventjes die nog geen haar op hun zak hebben en zich gedragen alsof ze eind 40 zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de Jordy van Loon-haat niet. Uit de filmpjes die ik gezien hebt blijkt gewoon dat het een vrolijk en ambitieus jochie is.
En dit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:25 schreef 2dope het volgende:
Jezus wat een vuig kutjoch is dat zeg. Met z'n irritante zie-mij-al-volwassen-zijn manier van praten![]()
Ik kijk nog liever oneguyonecup dan naar die kotskop van Jordy te kijken.
dat filmpjequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef blingbling11 het volgende:
[..]ga jij eens even een fotoshop maken met zijn rotkop en een toverbal eronder
Doe toch maar gewoon dood...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Tahiti het volgende:
Dood hoeft nou ook weer niet, gewoon weg gaan is ook al genoeg voor de rest van de wereld.
Nee dat is gewoon diep triestquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef DrDentz het volgende:
Dat hij moet huilen als hij Frans Bauer ziet is gewoon erg lief.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij al 15?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:31 schreef Bellic het volgende:
Dure hoer.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dus wel
en hij kost 1450 per uur ofzo
Dan kan hij wel komen schoonmaken.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dus wel
en hij kost 14,50 per uur ofzo
die komma hoort daar niet schatquote:Op woensdag 24 december 2008 16:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan kan hij wel komen schoonmaken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die komma hoort daar niet schat
Hoeveel euro's hebben jij en stephan gisteren van fok toegeschoven gekregenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die komma hoort daar niet schat
voor onszelf bedoel je?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Hoeveel euro's hebben jij en stephan gisteren van fok toegeschoven gekregen?
niks, hoe kom je er bij dat we daar wat voor zouden krijgen?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:57 schreef Catch_me het volgende:
[..]
yes, als beloning voor de PR stunt van fok
oh dat dacht ikquote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niks, hoe kom je er bij dat we daar wat voor zouden krijgen?
Raarquote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niks, hoe kom je er bij dat we daar wat voor zouden krijgen?
nee, hoe kom je daar bij.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef Catch_me het volgende:
[..]
oh dat dacht ikjullie moesten er toch ook helemaal heen
liefde is een toverbalquote:Op woensdag 24 december 2008 17:01 schreef hamkaastosti het volgende:
ARGHL.. ZAP IK LANGS 101 KOMT DE MUZIEK VAN DAT AANGEZICHTSKANKER ROTJONG WEER LANGS
kutjong STERF STERF STERF!
Hahahaha daar komt hij zijn nest voor uit hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dus wel
en hij kost 1450 per uur ofzo
En hij krijgt later alle lekkere bekende Nederlandse babesquote:Op woensdag 24 december 2008 17:37 schreef cultheld het volgende:
Het ergst is dat ie waarschijnlijk nog miljonair wordt ook. Zo'n ventje scoort nou eenmaal punten bij de gehandicapten, bejaarden en vele debielen die dit land rijk is. Aan de andere kant plugt hij zichzelf schaamteloos, in tegenstelling tot die presentatrice en het keurkorps aan uitgerangeerde BN'ers, die net doen alsof ze daar niet voor hun eigen carrière staan.
quote:
quote:noortje (367) vandaag, 17:23
aaaaaah
Omg
Je ben zo sexy:-$
Ben je echt 15
Want giel zei dat je 8 was :-o
loveyouu
Voor de liefhebbers dan maar de hele lyricsquote:Op woensdag 24 december 2008 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn vader begrijpt heel goed wat ik bedoel
Hij kende als jongen datzelfde gevoel
Hij was ook blind op een meisje zo mooi
En die later mijn moeder zou zijn
Zeg toch het liefst in je hart en je hoofd
als je maag in je zelf in je liefde gelooft
want als jij vlinders oogst en dan smaakt de liefde als wijn
Geloof me maar; de liefde is een zegen
Zo op 'n dag kom je de ware tegen
quote:Lyrics: Jordy van Loon - Verliefdheid
Lyrics taken from the: Originele Versie
en nooit zo verliefd op 'n meisje geweest
Iedere dag is opnieuw weer een feest
Er is geen moment dat ik niet aan je denk
en m'n hartje dat gaat dan tekeer
Loop jij me voorbij dan voel ik me zo blij
Dan zweven er duizenden vlinders in mij
Ik moet je bekennen: dan heb ik het even niet meer
Ik kan niet slapen en ik lust geen eten
Omdat ik jou gewoon niet kan vergeten
refrein:
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Mijn vader begrijpt heel goed wat ik bedoel
Hij kende als jongen datzelfde gevoel
Hij was ook blind op een meisje zo mooi
En die later mijn moeder zou zijn
Zeg toch het liefst in je hart en je hoofd
als je maag in je zelf in je liefde gelooft
want als jij vlinders oogst en dan smaakt de liefde als wijn
Geloof me maar; de liefde is een zegen
Zo op 'n dag kom je de ware tegen
refrein
Daarom is de liefde het mooist wat er is
Al schiet Cupido z'n pijlen soms mis
Morgen begint er opnieuw weer een dag
En dan zijn er weer kansen voor jou
Wandel op wolken zolang als je leeft
Ben je vijftien of tachtig,
De kick die 't geeft
Als 'n ander je zegt
lieve schat oh ik hou van jou
Wanneer je alles aan een mens wil geven
Dan kun je samen van de liefde leven
refrein
Lo sai che papaveri
son alti alti alti
e tu sei piccolina (2x)
Lo sai i papaveri
son alti alti alti
sei nata paperina
che cosa ci vuoi far
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, hoe kom je daar bij.
reiskosten,tijd, bier en nog meer bier was allemaal voor eigen rekening hoor
is dat positief, of negatief?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:49 schreef Arnhempje het volgende:
[..]
Je past precies in het plaatje wat ik van je had
Tot groot ongenoegen van anderen die besluiten treinen te koppen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:57 schreef BigKahuna het volgende:
Jordy van Loon zou met 1 van die dochtertjes van Maxima en Willem-Alexander moeten trouwen, dan wordt hij onze koning.
Erger kan het toch niet worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:36 schreef CasB het volgende:
Wtf! Nee! Hij komt uit Zoetermeer! That's it. Ik ga verhuizen.
Voorheen had je in Jan Smit de enige jonge schlagerzanger.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef Urquhart het volgende:
Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken
Dat zit nu al 2 dagen in mijn kopquote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef Urquhart het volgende:
Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaken
neuh, per ongeluk een keer op die armin youtube link geklikt gisteren...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je je ook bezondigd aan nachtbraken in Breda of waar dan ook?
Er was een boer en die rookte sigaarquote:
Ja, die heb ik ook al gezienquote:Op donderdag 25 december 2008 00:15 schreef Tim86 het volgende:
De gewone versie is nog aanstekelijker
Het zal zeker een Haags accent zijn zeker, aangezien hij onder de rook van Den Haag (Zoetermeer, red.) vandaan komt.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:15 schreef Kopbal het volgende:
Dat joch heeft niet alleen een irritante kutkop. Hij zingt ook nog eens met een kankeraccent van heb ik me jou daar.
Sterkte, gelukkig heb ik zelf zojuist pas voor het eerst kennis gemaakt met dit misbaksel van de - op zich al vreselijke - volksmuziek.quote:
ik vind hem kwalitatief gezien heel slecht. Overigens leende dit nummer zich er meer voor om in een jumpstylejasje gepleurd te wordenquote:
OMGquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
idn?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:16 schreef prupke het volgende:
(of dit het origineel is idn, maar goed)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |