Hij ziet er eerder uit als 11quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:31 schreef Bellic het volgende:
Ik zag hem toevallig op het jeugdjournaal'Ja dat je pas 15 bent en dat je dan dit mag meemaken is natuurlijkkkkkk SUPER!!'' Ga dood.
Hier moest ik dan wel weer smakelijk om lachen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ach. Wie in z'n vrije tijd graag in Smaakpolitie outfit loopt vraagt er wat mij betreft ook om!
Respect, overigens. Vette jas.
Mensen uitlachen om hun kapsel en kleding.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ach. Wie in z'n vrije tijd graag in Smaakpolitie outfit loopt vraagt er wat mij betreft ook om!
Respect, overigens. Vette jas.
Ik erger me gewoon blauw een ventjes die nog geen haar op hun zak hebben en zich gedragen alsof ze eind 40 zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de Jordy van Loon-haat niet. Uit de filmpjes die ik gezien hebt blijkt gewoon dat het een vrolijk en ambitieus jochie is.
En dit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:25 schreef 2dope het volgende:
Jezus wat een vuig kutjoch is dat zeg. Met z'n irritante zie-mij-al-volwassen-zijn manier van praten![]()
Ik kijk nog liever oneguyonecup dan naar die kotskop van Jordy te kijken.
dat filmpjequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://live-wm.residentie.net/rtvwest/video/2006/2609-Vlieg.wmv
Filmpje van Jordy die zit te janken omdat hij met Frans Bauer mag zingen
Dit is het tenenkrommendste wat ik OOIT gezien heb.. Als je snel van slag bent of een kort lontje hebt raad ik je dit niet aan.
[ afbeelding ]
Die wenkbrouwen weer![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef blingbling11 het volgende:
[..]ga jij eens even een fotoshop maken met zijn rotkop en een toverbal eronder
Doe toch maar gewoon dood...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Tahiti het volgende:
Dood hoeft nou ook weer niet, gewoon weg gaan is ook al genoeg voor de rest van de wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |