je mag heul geen fipo maken in je eigen topicquote:
ja met 1 hand 2 handenquote:
sorry ben nie zo snel...quote:
doe jij ook nooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je mag heul geen fipo maken in je eigen topic
quote:
en wie is lynda?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb toestemming van Lynda
Dan toch misschien maar eens stoppen met rokenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:14 schreef Ladylike het volgende:
Terug van het roken..
Man ik voel me echt ellendig
Daar ligt het niet aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dan toch misschien maar eens stoppen met roken
nee nee... wie weet heb je wel kou gevat tijdens het buiten roken...quote:
Ah ik dacht alquote:
quote:
[B100 mode]quote:
whehequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[B100 mode]
Het is niet eerlijk, ze moeten altijd mij hebben![]()
[/B100 mode]
biedebiedebiede... aldus bassie...
van wie heb je die gejat?quote:
huftelquote:
quote:
Dudequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[B100 mode]
Het is niet eerlijk, ze moeten altijd mij hebben![]()
[/B100 mode]
biedebiedebiede... aldus bassie...
nee de eerste was van me ex stage en deze is van me nieuwe stagequote:
wheeeeeheeee...quote:
en hij is in 84 geborenquote:
2x negatief is positiefquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
nee de eerste was van me ex stage en deze is van me nieuwe stage![]()
ik jat niet ben geen Marokkaan
2x min is plusquote:
'84 is een slecht jaar...In dat jaar is mn zusje geboren.quote:
*zucht* "they speak in whizzles..."quote:
quote:
is ze lekker ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
'84 is een slecht jaar...In dat jaar is mn zusje geboren.
Ohneejquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
smoke and a pancake ?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben echt toe aan vakantie... ff geen GRTDOJW
Moet je zelf oordelenquote:
picsquote:
[..]
[..]
een wat ?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hij gaat er van stotteren mads...
allochtoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beledig!
Ken je dat niet
Dat is baas voor belediging
autch....quote:
good coverquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beledig!
Ken je dat niet
Dat is baas voor belediging
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
autch....
sorry ik zal voortaan niets dan lovende woorden spreken over GRTDOJW
Astu!quote:
kerel trippenquote:
Hij bedoelt het denk ik als compliment!quote:
erwin misschien, jullie hebben dezelfde plastijdquote:
ja gaan we klokken...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
erwin misschien, jullie hebben dezelfde plastijd
ik vind het nogal tegen vallenquote:
hahha iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
erwin misschien, jullie hebben dezelfde plastijd
quote:
ja op je zus ze pic gek nice manquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
lopen jullie allemaal te fappen nu ofzo
eh..rambo..misschien moet je iets beter kijkenquote:
Op jezus?quote:
quote:
me eigeh kleine flappiequote:
quote:
fixedquote:
je moet het hartje zien als een Vquote:
en dat snap je welquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef Runx het volgende:
[..]
je moet het hartje zien als een Vyup i know mads logica
![]()
quote:
quote:Het was tweede kerstdag 1961, moeder weet dat nog zo goed
Vaders bed was leeg
En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen
En als ze lief ging spelen
Dat ze dan wat lekkers kreeg
Ohwquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef Runx het volgende:
[..]
je moet het hartje zien als een Vyup i know mads logica
![]()
goh, die viel niet te vewachtenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dat snap je welmaar
- - = + weer niet
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
goh, die viel niet te vewachten
moetj e dit jaar kaarten voor lunatic hebben met oud en nieuw ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef Runx het volgende:
ik moet weer een nieuwe topic bedenken, mijn Horloge's vooral Casio :') was redelijk succes vol, voor eerste topic buiten Grtdojw![]()
ik ben net als snoop doog de koning van hip hop is (wordt nooit gedisst) de koning van GRTDOJW ( ik word nooit gesoept)quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik ga maar weer eens painten
weet ik veelquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moetj e dit jaar kaarten voor lunatic hebben met oud en nieuw ?
het is snoop doggquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben net als snoop doog de koning van hip hop is (wordt nooit gedisst) de koning van GRTDOJW ( ik word nooit gesoept)
en nu mag het niet meer MUHAHA
Mja ik welquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben net als snoop doog de koning van hip hop is (wordt nooit gedisst) de koning van GRTDOJW ( ik word nooit gesoept)
en nu mag het niet meer MUHAHA
nee kindertent met gratis donald duck bij het uitgangquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Is lunatic nog een beetje relaxed dan?
Mog ie willenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
het is snoop dogg![]()
is dit een stille hint van - fotosoep mij ook - plaat het net als runx op me fobo - hint
jawelquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Is lunatic nog een beetje relaxed dan?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
nee kindertent met gratis donald duck bij het uitgang
lol, nee dit is geen stille hint, als dit een hint was had ik dat veel subtieler aangepaktquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
het is snoop dogg![]()
is dit een stille hint van - fotosoep mij ook - plaat het net als runx op me fobo - hint
Paddy's? Kings and Queens is matige muziekquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij vinden bij cafetje wel relaxter dat wel
het einige relaxe aan lunatic is dat ik die barman/dj ken en veel bier gratis kan krijgen , maar verder heeft het niks bijzonders we gaan er soms heen omdat er niks anders in Enschede isquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij vinden bij cafetje wel relaxter dat wel
jij vind het nu een kut tent omdat allochtonen geweigerd wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
nee kindertent met gratis donald duck bij het uitgang
nee monley is relax die irsepubquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Paddy's? Kings and Queens is matige muziek
poort van kleefquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee monley is relax die irsepub
binnenkort 3 gezusters![]()
nee, verman jezelf eensquote:
Molly Malone'squote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee monley is relax die irsepub
binnenkort 3 gezusters![]()
nee ...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij vind het nu een kut tent omdat allochtonen geweigerd worden
Hoeft niet, ben geen manquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, verman jezelf eens![]()
sjongejonge
jup molly idd , crash vond ik vroeger ook wel eens leuk maar ging liever naar de katerquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Molly Malone'sDies wel chill jah. Vroegah, toen ik nog naar de HEN (nu saxxion) ging, vond ik Crash ook wel relaxed, doordeweeks.
Bijna, nog een uurtje ofzo...quote:
ik ook nie meer manquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:01 schreef tripack het volgende:
blegh ik heb echt geen zin meer!
define: "kinderen" eens Runxquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ...jij hoort ook een keer wat en gelijk weer posten hé
, maar nee ik kwam er al veel eerder daar, maar vind het niks meer aan omdat er te veel ''kinderen'' rond lopen. ik vind helemaal boven wel relax.
kater is helemaal vernieuwdquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
jup molly idd , crash vond ik vroeger ook wel eens leuk maar ging liever naar de katercrash had altijd verwarmd terras
14,15 jaarquote:
Ik heb nog om 4 uur een gesprek dus ik ben hier pas om half 4 wegquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef Runx het volgende:
Enschede heeft leuke cafés maar qua discotheken zuigt het echtje hebt alleen lunatic die nog een beetje fatsoenlijk is, en je hebt LA maar dat is echt een drama
je hebt attack maar daar kan je naar emo's kijken die zich zelf snijden
maar ze zeggen dat de nieuwe attack wel lijp is
oh ja, nieuwe e-mail reeks..tjek je hete meelquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef Runx het volgende:
Enschede heeft leuke cafés maar qua discotheken zuigt het echtje hebt alleen lunatic die nog een beetje fatsoenlijk is, en je hebt LA maar dat is echt een drama
je hebt attack maar daar kan je naar emo's kijken die zich zelf snijden
maar ze zeggen dat de nieuwe attack wel lijp is
Belgen zijn toch domquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga altijd in belgie uit
Maastricht is ook al zo saai
Niet erger als allochtonenquote:
ik ziequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja, nieuwe e-mail reeks..tjek je hete meel
daarom vraag ik het die andere batti'squote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie![]()
zoals ik al zei ik weet het niet, ik kan twee dingen doen en moet kijken wat ik wil doen
maar ik ben Perzisch en die zijn wel slimquote:
Dunno, maar ergens lijkt mij dat belgische accentje best geyl enzoquote:
die met een G begintquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom vraag ik het die andere batti's
ik zat zo te twijfelen : of ik die ene jongen ook zou mailen
dudequote:
Ligt eraan van welke stad ze komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dunno, maar ergens lijkt mij dat belgische accentje best geyl enzo
okeej, mja fries is dan wel weer minder iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ligt eraan van welke stad ze komen
Sommige dialecten klinkt net als ons fries
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
okeej, mja fries is dan wel weer minder idd
quote:
jij ook héquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
mensen, fijne dagen! ik houd het voor gezien!
prettige dagen jongenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
mensen, fijne dagen! ik houd het voor gezien!
Loop over 10 min naar buitenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
p00p waar ben je man ? sta ik daar met cappuccino voor wok 2 go
ja gvd, het is nu al koud hoorquote:
Mietje.. tis toch niet koudquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja gvd, het is nu al koud hoor
nee de cappuccino welquote:
Oh de cappuccinoquote:
quote:
wat ga je nu eten dan? kerel net 2 broodjes gehadquote:
ik heb zondag patatje shoarma gehadquote:
ik weet nietquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Moozzie het volgende:
Hoe maakt runx eigenlijk zijn shoarma klaar?
Slacht ie het schaap en doet er dan saus op
Of doet hij er eerst saus in en dan slacht hij het schaap?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
nee saus er op en etenik ben geen pussy ik heb in Vietnam gevochten gek
wil je ook mee eten ? joris komt ookquote:
das wel lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
wil je ook mee eten ? joris komt ookwe gaan naar helemrhoek winkelcentrum daar halen we het
ik heb ook in vietnam gevochten, heb de littekens nog op mijn been zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
nee saus er op en etenik ben geen pussy ik heb in Vietnam gevochten gek
Jij hebt zeker zo'n witte jas met van die hele lange mouwen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ook in vietnam gevochten, heb de littekens nog op mijn been zitten.
ag jongen ik heb duiven neer gehaald met boomtakenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ook in vietnam gevochten, heb de littekens nog op mijn been zitten.
ja ik ben ook lekker , maar wil je mee eten ?quote:
nee, en ja zou ik wel willenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik ben ook lekker , maar wil je mee eten ?
quote:
ok, ik ben rond 17.45 thuis denk ik okquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, en ja zou ik wel willen
ik niet denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ok, ik ben rond 17.45 thuis denk ik ok
quote:
lol joris moet al om 18.30 wegquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik niet denk ik
alhoewel...
ik ga heir om 15.30 uur weg
daarna naar de lidl, kapper en dan naar huis
hehequote:
hoezo meot ie dan weg ?quote:
weet ik niet ik vroeg of die wou eten bij mij en daarna na de stad hij zei ik kan wel eten maar daarna moet ik weg, maar jij moet ook komen is gezelligquote:
Döner menu gehadquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat ga je nu eten dan? kerel net 2 broodjes gehad
Dudequote:
Oh ja dat zou je om 11:00 doen he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn opdrachten documenteren
Denk 't nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
gaan we voor de 10?
Of wel?quote:
Ik heb een beetje dezelfde humor als ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon heel goed met mezelf vinden
combobreakerquote:
ja ik ben hard in dit soort dingen als ik admin was had ik jullie geband , en ja als ik admin was, was ik hitler adminquote:
sgoed, 1e biertje is van mijquote:
nou ja zegquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef Loire het volgende:
nee, vandaag is dit topic weinig waard zie ik al
lol, heb je nog wel vrije dagen ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:42 schreef Runx het volgende:
ik ga de 31 dec vrij nemen heb net gehoord dat, dat ook een werkdag is
ik dacht dat de Kerstman alles betaaldequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef Sgele het volgende:
De tering wat kost die kerst veel geld zeg
vast welquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, heb je nog wel vrije dagen ?
niet dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht dat de Kerstman alles betaalde
blijkbaar niet sgele betaald alles , of misschien is sgele de Kerstmanquote:
Is sgele de kerstmanquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
blijkbaar niet sgele betaald alles , of misschien is sgele de Kerstman
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
straks krijg ik de verkeerde kado's
ja toch ?quote:
of twee kado'squote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
straks krijg ik de verkeerde kado's
2 verkeerde kado's ?quote:
ik ben hier niet echt gerust opquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef tripack het volgende:
tis te rustig!
is het topic nog niet vol?
niet teveel baggeren hea!quote:
Ze kunnen weinig andersquote:
ik bagger nooitquote:
das heul niet liefquote:
Maar wel de waarheid, god ik zou mijn avatar in House moeten veranderen... ben net zo'n narcistische klootzakquote:
quote:
house is lijpquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid, god ik zou mijn avatar in House moeten veranderen... ben net zo'n narcistische klootzak
hellaas hebben andere die ook alquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid, god ik zou mijn avatar in House moeten veranderen... ben net zo'n narcistische klootzak
de wat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]hea das baggeren op bagger
ik zal de sleephopperzuiger ff halen
Maar ik roeleer boven anderenquote:
dat is altijd voordat je wekker gaat of niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik roeleer boven anderen
de sleephopperzuiger.... een baggerschipquote:
Ik betaal me scheel!! oh wacht even...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
blijkbaar niet sgele betaald alles , of misschien is sgele de Kerstman
ah, dat wist ik heus welquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
de sleephopperzuiger.... een baggerschip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
misschien dat je oog weer recht gaat staan bij het zien van de dubbele rekeningquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik betaal me scheel!! oh wacht even...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ah, dat wist ik heus welweer wat geleerd vandaag heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
jupquote:
Ze hebben een tijd geleden op m'n werk een bordje laten maken voor op m'n bureauquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee de hele dagquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is altijd voordat je wekker gaat of niet?
Pas nou maar op, chuck norris zuigertquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien dat je oog weer recht gaat staan bij het zien van de dubbele rekening
Whehehe geniaalquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze hebben een tijd geleden op m'n werk een bordje laten maken voor op m'n bureauvoornaam "dr. house" achternaam .. staat er nog steeds dat ding, althans..dat hoop ik als ik terugkom maandag
Wanneer ben je jarig?quote:
Al geweestquote:
slaap je de hele dag dan ?quote:
Kutquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pas nou maar op, chuck norris zuigert
Volgeblaft en hard weggerend?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zag laatst een dvd liggen van Walker, the Texas ranger
quote:
Neen, je moeder wel als ik met haar klaar benquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
slaap je de hele dag dan ?
Woehoeh!!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neen, je moeder wel als ik met haar klaar ben
En dat zeg jij?quote:
Kut m'n waterquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij hebt de hele 'je moeder' reeks niet meegekregen hierquote:
wheheh das lang geleden... en "je moeder"quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had hem speciaal voor je opgeslagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kut m'n water![]()
[..]
Jij hebt de hele 'je moeder' reeks niet meegekregen hier
Je bent en blijft een heldquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had hem speciaal voor je opgeslagen
[ afbeelding ]
Tripack!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh das lang geleden... en "je moeder"
ik was er gister toch alweer sgelequote:
Ik denk, laat me eens enthousiast doen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik was er gister toch alweer sgele
En daarom ben je dus liever een klootzakquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk, laat me eens enthousiast doen...
Ik weetschquote:
En mensen maar klagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daarom ben je dus liever een klootzak
jah ik vind het wel heel lief....quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk, laat me eens enthousiast doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |