quote:
quote:Het was tweede kerstdag 1961, moeder weet dat nog zo goed
Vaders bed was leeg
En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen
En als ze lief ging spelen
Dat ze dan wat lekkers kreeg
Ohwquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef Runx het volgende:
[..]
je moet het hartje zien als een Vyup i know mads logica
![]()
goh, die viel niet te vewachtenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dat snap je welmaar
- - = + weer niet
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
goh, die viel niet te vewachten
moetj e dit jaar kaarten voor lunatic hebben met oud en nieuw ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef Runx het volgende:
ik moet weer een nieuwe topic bedenken, mijn Horloge's vooral Casio :') was redelijk succes vol, voor eerste topic buiten Grtdojw![]()
ik ben net als snoop doog de koning van hip hop is (wordt nooit gedisst) de koning van GRTDOJW ( ik word nooit gesoept)quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik ga maar weer eens painten
weet ik veelquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moetj e dit jaar kaarten voor lunatic hebben met oud en nieuw ?
het is snoop doggquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben net als snoop doog de koning van hip hop is (wordt nooit gedisst) de koning van GRTDOJW ( ik word nooit gesoept)
en nu mag het niet meer MUHAHA
Mja ik welquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben net als snoop doog de koning van hip hop is (wordt nooit gedisst) de koning van GRTDOJW ( ik word nooit gesoept)
en nu mag het niet meer MUHAHA
nee kindertent met gratis donald duck bij het uitgangquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Is lunatic nog een beetje relaxed dan?
Mog ie willenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
het is snoop dogg![]()
is dit een stille hint van - fotosoep mij ook - plaat het net als runx op me fobo - hint
jawelquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Is lunatic nog een beetje relaxed dan?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
nee kindertent met gratis donald duck bij het uitgang
lol, nee dit is geen stille hint, als dit een hint was had ik dat veel subtieler aangepaktquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
het is snoop dogg![]()
is dit een stille hint van - fotosoep mij ook - plaat het net als runx op me fobo - hint
Paddy's? Kings and Queens is matige muziekquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij vinden bij cafetje wel relaxter dat wel
het einige relaxe aan lunatic is dat ik die barman/dj ken en veel bier gratis kan krijgen , maar verder heeft het niks bijzonders we gaan er soms heen omdat er niks anders in Enschede isquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij vinden bij cafetje wel relaxter dat wel
jij vind het nu een kut tent omdat allochtonen geweigerd wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Runx het volgende:
[..]
nee kindertent met gratis donald duck bij het uitgang
nee monley is relax die irsepubquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Paddy's? Kings and Queens is matige muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |