poort van kleefquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee monley is relax die irsepub
binnenkort 3 gezusters![]()
nee, verman jezelf eensquote:
Molly Malone'squote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
nee monley is relax die irsepub
binnenkort 3 gezusters![]()
nee ...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij vind het nu een kut tent omdat allochtonen geweigerd worden
Hoeft niet, ben geen manquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, verman jezelf eens![]()
sjongejonge
jup molly idd , crash vond ik vroeger ook wel eens leuk maar ging liever naar de katerquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Molly Malone'sDies wel chill jah. Vroegah, toen ik nog naar de HEN (nu saxxion) ging, vond ik Crash ook wel relaxed, doordeweeks.
Bijna, nog een uurtje ofzo...quote:
ik ook nie meer manquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:01 schreef tripack het volgende:
blegh ik heb echt geen zin meer!
define: "kinderen" eens Runxquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ...jij hoort ook een keer wat en gelijk weer posten hé
, maar nee ik kwam er al veel eerder daar, maar vind het niks meer aan omdat er te veel ''kinderen'' rond lopen. ik vind helemaal boven wel relax.
kater is helemaal vernieuwdquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
jup molly idd , crash vond ik vroeger ook wel eens leuk maar ging liever naar de katercrash had altijd verwarmd terras
14,15 jaarquote:
Ik heb nog om 4 uur een gesprek dus ik ben hier pas om half 4 wegquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef Runx het volgende:
Enschede heeft leuke cafés maar qua discotheken zuigt het echtje hebt alleen lunatic die nog een beetje fatsoenlijk is, en je hebt LA maar dat is echt een drama
je hebt attack maar daar kan je naar emo's kijken die zich zelf snijden
maar ze zeggen dat de nieuwe attack wel lijp is
oh ja, nieuwe e-mail reeks..tjek je hete meelquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef Runx het volgende:
Enschede heeft leuke cafés maar qua discotheken zuigt het echtje hebt alleen lunatic die nog een beetje fatsoenlijk is, en je hebt LA maar dat is echt een drama
je hebt attack maar daar kan je naar emo's kijken die zich zelf snijden
maar ze zeggen dat de nieuwe attack wel lijp is
Belgen zijn toch domquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga altijd in belgie uit
Maastricht is ook al zo saai
Niet erger als allochtonenquote:
ik ziequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja, nieuwe e-mail reeks..tjek je hete meel
daarom vraag ik het die andere batti'squote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie![]()
zoals ik al zei ik weet het niet, ik kan twee dingen doen en moet kijken wat ik wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |