Voorspelbaar maar toch leuk Disjdaquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef disjfa het volgende:
Waarom hebben we nooit een AQ5200ze vrij topic
quote:
Woordgrapjequote:
quote:
2e plek schijnt nogal belangrijk te zijn blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
Xbox 360 vs PS3
Honden vs Katten
Waarom altijd die strijd hier
Bekijk het van de positieve kant: alle cut-scenes die je al gezien hebt kun je niet skippenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Kut Fable 2!!!!! Het spel was al half geen reet aan en nu heb ik ook nog die glitch dat de main quest niet doorgaat! Kan je weer opnieuw beginnen!
Stomme prutsers want is er nog geen patch ofzo en dat kut save systeem is ook klote omdat alles in 1 slot gaat dus zit nix anders op dan opnieuw te beginnen!
Ja het gebeurt ook alleen als je wegloopt al die kerel begint te praten ofzo? Maar volgens spank is er al een patch voorgeweest dus ik ben nu ff op de site van fable aan het kijken of er iets staat!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Van die glitch heeft SD anders totaal geen last gehad. Die heeft het spel zonder problemen uitgespeeld een week of wat terug...
Je moet ook niet weglopen als er tegen je gepraat wordt, jij onbeschofte vlerk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja het gebeurt ook alleen als je wegloopt al die kerel begint te praten ofzo? Maar volgens spank is er al een patch voorgeweest dus ik ben nu ff op de site van fable aan het kijken of er iets staat!
M'n Xbox is ook nog eens half naar de klote het duurt 5 minuten om op te starten!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef SocialDisorder het volgende:
Je zou ook gewoon een LittleBigPlanet-level in elkaar kunnen zett.....
owh wacht, je hebt geen echte gameconsole.
Het is nog niet te laat om je fout in te zienquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
M'n Xbox is ook nog eens half naar de klote het duurt 5 minuten om op te starten!
Ohh Microsoft hoe kan ik nog in u geloven
Ze geven je een koekje en een knuffel en je kijkt toch weer de andere kant op. Dat doet "jouw" volk nou eenmaal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh Microsoft hoe kan ik nog in u geloven
Dus nu is die weer ¤50.000.- ?quote:
Ik blijf volhouden! Ben toch weer bezig met Fable 2quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ze geven je een koekje en een knuffel en je kijkt toch weer de andere kant op. Dat doet "jouw" volk nou eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |