Voorspelbaar maar toch leuk Disjdaquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef disjfa het volgende:
Waarom hebben we nooit een AQ5200ze vrij topic
quote:
Woordgrapjequote:
quote:
2e plek schijnt nogal belangrijk te zijn blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
Xbox 360 vs PS3
Honden vs Katten
Waarom altijd die strijd hier
Bekijk het van de positieve kant: alle cut-scenes die je al gezien hebt kun je niet skippenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Kut Fable 2!!!!! Het spel was al half geen reet aan en nu heb ik ook nog die glitch dat de main quest niet doorgaat! Kan je weer opnieuw beginnen!
Stomme prutsers want is er nog geen patch ofzo en dat kut save systeem is ook klote omdat alles in 1 slot gaat dus zit nix anders op dan opnieuw te beginnen!
Ja het gebeurt ook alleen als je wegloopt al die kerel begint te praten ofzo? Maar volgens spank is er al een patch voorgeweest dus ik ben nu ff op de site van fable aan het kijken of er iets staat!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Van die glitch heeft SD anders totaal geen last gehad. Die heeft het spel zonder problemen uitgespeeld een week of wat terug...
Je moet ook niet weglopen als er tegen je gepraat wordt, jij onbeschofte vlerk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja het gebeurt ook alleen als je wegloopt al die kerel begint te praten ofzo? Maar volgens spank is er al een patch voorgeweest dus ik ben nu ff op de site van fable aan het kijken of er iets staat!
M'n Xbox is ook nog eens half naar de klote het duurt 5 minuten om op te starten!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef SocialDisorder het volgende:
Je zou ook gewoon een LittleBigPlanet-level in elkaar kunnen zett.....
owh wacht, je hebt geen echte gameconsole.
Het is nog niet te laat om je fout in te zienquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
M'n Xbox is ook nog eens half naar de klote het duurt 5 minuten om op te starten!
Ohh Microsoft hoe kan ik nog in u geloven
Ze geven je een koekje en een knuffel en je kijkt toch weer de andere kant op. Dat doet "jouw" volk nou eenmaal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh Microsoft hoe kan ik nog in u geloven
Dus nu is die weer ¤50.000.- ?quote:
Ik blijf volhouden! Ben toch weer bezig met Fable 2quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ze geven je een koekje en een knuffel en je kijkt toch weer de andere kant op. Dat doet "jouw" volk nou eenmaal.
OMGquote:
Lama's zijn freakin` AWESOME!quote:
B ik gebruik even je lama om een punt duidelijk te maken!quote:
Ohh ik dacht dat dat jouw huisdier echt was net als die katquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:25 schreef lennartb.nl het volgende:
Het is niet mijn eigen lama dus dat mag best!
Ipho!!! Da's een tijd geleden!!!quote:
Koei! Kom je me nog een kerstknuffel geven?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:30 schreef koei het volgende:
Ja, iedereen heeft het druk met kerst enzo
Natuurlijk! Wil je een beer of een konijn?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei! Kom je me nog een kerstknuffel geven?
Heb ik nog wel flink wat van voor je!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:54 schreef SummerBreeze het volgende:
* SummerBreeze verstopt zich voor Spanky en zegt tegen SD "als je het maar uit je hoofd laat!"
Stiekem had ik bij Gamer.nl toch op Mirror's Edge gestemd, hier op fok op Fallout 3quote:
Hey dat klinkt bekendquote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Mijn afwas staat hier al 2maand te rotten omdat ik nooit meer thuis ben![]()
Niet alleen beste game van 2008 maar BESTE GAME EVER!!!!!!quote:
Ga hem nou eerst maar es ff spelen, jij ouwe hypert jij!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet alleen beste game van 2008 maar BESTE GAME EVER!!!!!!
Ik ben nu weer eerst met fable opnieuw begonen nu heet die vuile pater me niet kunnen befoepsen! Als ik die missies allemaal gedaan heb ziet hij me terug en dan knal ik hem overhoop!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ga hem nou eerst maar es ff spelen, jij ouwe hypert jij!
Metal Gear is echt niet beter Poit! Valt me toch een beetje tegen van je!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef Poit het volgende:
Falloutmetal gear was veel beter maar dat hebben de xbox prutsers weer niet gespeeld...
Metal Gear is inderdaad een van de betere films van dit jaarquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ipho!!! Da's een tijd geleden!!!
[..]
Koei! Kom je me nog een kerstknuffel geven?
Baal er wel van trouwens.. Zit ik lekker Rockband te spelen bij een maat van me zijn jullie gewoon keihard én terecht de xbox aan het bashen!! En als bonus ook nog eens Fable 2!!!! Ik mis te veel leuke dingen hier
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef Poit het volgende:
KOM DAN!!!
Haaaaaaaaai schatquote:
Ik alleen van m'n vriendin en waarschijnlijk ook wel van m'n schoonouders overmorgenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef koei het volgende:
Ik krijg helemaal geen kerstkadootjes dit jaar
Dat wist je al vantevoren neem ik aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef Egamer het volgende:
Ik heb een iPod Touch gekregen van mijn oudersMaar ik moest wel de helft meebetalen.
Ja, dat wist ik van te vorenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat wist je al vantevoren neem ik aan?anders zou het heel flauw zijn
Nou lekker Metal Gearen daarop later!
Wel veel mooie homebrew op dat ding volgens mijquote:Op woensdag 24 december 2008 21:49 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik van te vorenLeuk dingetje hoor, je kan er echt heel veel mee
Zeker wetenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wel veel mooie homebrew op dat ding volgens mij
Haalt nix uit!quote:
Ik heb geld gehad om samen met mijn vriendin een dag te kunnen gaan skien in landgraafquote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef koei het volgende:
Ik krijg helemaal geen kerstkadootjes dit jaar
quote:
Daar praten ze allemaal zingendquote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geld gehad om samen met mijn vriendin een dag te kunnen gaan skien in landgraaf
Je hebt gelijk Koeiquote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef koei het volgende:
Poit en AQuila, het is kerst! Dat is geen tijd voor oorlogsvoering! Dat bewaren jullie maar voor zaterdag!
Kan je met fable 2 ook online coopen?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar praten ze allemaal zingend
[..]
Je hebt gelijk KoeiHet is nu niet gepast!
Yesh!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan je met fable 2 ook online coopen?
Hypocriete kerstgedachtequote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef koei het volgende:
Poit en AQuila, het is kerst! Dat is geen tijd voor oorlogsvoering! Dat bewaren jullie maar voor zaterdag!
Ik heb hem nu ook namelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yesh!
Ik heb nu een toffe pistool en ik schiet super stijlvol! Beetje Jack Sparrow achtig![]()
Flintlock guns
Koei is gewoon een vredesengelquote:
Koeiiiii Poit gaat gewoon doorquote:
Waarom moest ik lachenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef koei het volgende:
Poit... Moet ik boos worden? Ik waarschuw je vast, ik kan heel goed ogen uitkrabben! En ooit de film Hard Candy gezien? Dat script komt van mij af!
Nee, Brian heeft mijn script overgenomen. Hij zat er doorheen en had weer eens een succesje nodig, dus heeft hij mijn script overgenomen voor een vrienden prijsje.quote:
HEUJJJJ!quote:
KOM DAN!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef koei het volgende:
Poit... Moet ik boos worden? Ik waarschuw je vast, ik kan heel goed ogen uitkrabben! En ooit de film Hard Candy gezien? Dat script komt van mij af!
U weet.quote:
TEKON KINKURITO!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Poit het volgende:
[..]
U weet.
Net de film TEKKON KINKREET gekeken.. Wat een bizarre maar geweldige film weer
Oh, en natuurlijk op blu-ray, kan niet anders meer tegenwoordig natuurlijk
I'ma go star wars on their asses!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond en vind de game juist geweldig. Maar dat kwam ook wel vooral doordat ik evil was en raise dead als spell had. Wordt tof als je ineens in een gevecht balverines kunt resurrecten. Dan maai je je vijanden echt zo omver
Mooi usericonquote:Op donderdag 25 december 2008 01:46 schreef Rossdale het volgende:
Hell no! Dance CommanderZie usericon
Jouw 2 katten lijken op mijn 2 kattenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:46 schreef Rossdale het volgende:
Hell no! Dance CommanderZie usericon
Hehe tnxquote:Op donderdag 25 december 2008 01:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mooi usericon
Maar niks is beter dan Synthesizer
Die clip is ook geniaal (zie hem net voor het eerst), check 'm dan losgaan op 1 toets met z'n Bowie bek
You can trip on my synthesizer
quote:GenuineVanillaFace
my imaginary girlfriend loves fucking to the sounds of Electric Six! This shit rocks my rectum loose!
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jouw 2 katten lijken op mijn 2 katten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Lennart! Held!! Je haalt echt de ubervette stukjes eruit.. Ik schrok me echt kapot toen ze voor het eerst zo'n uberunit tegenkwamen en White voor z'n smuigeltje geslagen werd...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
TEKON KINKURITO!
Beste animatiefilm OOOOIT! DAAAAMN wat is die film AWESOME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil hem ook op bluray op een dik scherm met keiharde surround sound zien![]()
Die trippy shit op het einde met dat gevecht met de minotaurBriljant!
En als Black vlak na het begin dat raam inslaat met die kraai erbij,Dat geluid daarbij!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
White
BIODOME!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Lennart! Held!! Je haalt echt de ubervette stukjes eruit.. Ik schrok me echt kapot toen ze voor het eerst zo'n uberunit tegenkwamen en White voor z'n smuigeltje geslagen werd...
Oh, en trouwens.. Dit is pas échte muziek:
Nu met gratis fragmenten uit een topfilm!
YES HET LEEFTquote:
Had je anders verwacht van me?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
BIODOME!![]()
Ik moet zeggen, je hebt goede smaak in films!
Ikweetsquote:Op donderdag 25 december 2008 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Rosseflos!Ik zag je usericon in het xbox topique en ik dacht "neeeeee hij kan bijna geen electric six bedoelen daarmee!" maar dus toch!
Je bent de man rosseflos!
En beste nummer is natuurlijk Jimmy Carter, maar dat is duidelijk
Ja, eigenlijk wel...!quote:
Stiekem wel!quote:
En daarna meteen door naar een gay orgie?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel...!
Anywho, ik ga mn tutu maar uit de kast halen, ik ga zo naar de Notenkraker! Gheyle lenige wijfuh!(en mooie muziek!)
Die humor irriteert me ook erg! En het wordt nog veel erger!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zeg; cagefight met alle GAM SCers
Fable 2 valt me tot nu toe wel behoorlijk tegen zeg! Wat een glitch-fest! En het ziet er ook niet uit, vooral de animaties.
Vooral de humor vind ik irritant, doe mij maar Bethesda humor!
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die humor irriteert me ook erg! En het wordt nog veel erger!
Ik vind hem nu ook wel aardig maar het is zo gericht op kinderen en dat is echt jammer!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem al wel leuker nu, maar eigenlijk alleen het vechten is chill, lekker raggen met m'n zwaardje en iedereen force pushen
Oblivion - Dark Brotherhood! Geweldig hoe je in het midden van de nacht op je paard door een bos op weg bent naar zo'n herberg om iemand te doden terwijl de regen met bakken uit de lucht komt!quote:Op donderdag 25 december 2008 17:06 schreef lennartb.nl het volgende:
En die mensen blijven maar herhalen wat ze zeggen, ik hem sommige zinnen al 1000x gehoord![]()
Bij Oblivion hoopte je dat ze sommige dingen vaker zouden zeggen want dát was briljant!
Het is dat het kerst is Poitquote:Op donderdag 25 december 2008 18:18 schreef Poit het volgende:
Fable zuigt gewoon ook kneiterhard stierenballen.. Dat is nou eenmaal zo..
Van Koei mogen we nu geen plaatjes posten van wapens of andere gewelds dingen anders had ik dat gedaan!quote:Op donderdag 25 december 2008 18:37 schreef Poit het volgende:
Het is dat het Kerst is dat je een dag in het jaar de waarheid accepteert?
Glitchle 2 inderdaad!quote:
Dat nummer vind ik lelijk! Maar speelt wel lekker in GH3.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:01 schreef Poit het volgende:
Neeman, ik leuk op duke nukem!!! Vraag maar aan Spankytanky!
Wist je trouwens dat Spanky echt zó bij de Beasty Boys kan om in te vallen bij het nummer sabotage!!!
Heb ik al op dude! Was in de middag!quote:Op donderdag 25 december 2008 18:49 schreef Poit het volgende:
Moet jij trouwens niet aan een geweldig kerstdiner zitten zoals de rest van nederland? (exclusief mijzelf)
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
Fable lijkt nu weer een tikkeltje bruter en daarmee ook toffer te worden!
Films én serie?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Dudes! Ik heb van mn broer de complete Monty Python boxset gehad! Fucking sweet yo, jullieweets!
En ondanks dat ik mn tutu niet kon vinden toch maar naar de Notenkraker gegaan,w as serieus best ok! Toffe hele bekende muziek, veel mooie meisjes/vrouwen in het publiek die er piekfijn uitzagen, en het ballet zelf... Tja was eigenlijk ook nog best ok! En koei! Ik heb ook stoofpeertjes gegeten!![]()
lekkere dingen zijn dat toch
Ballet meets Jackassquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:51 schreef Poit het volgende:
Ik ben nog nooit naar ballet geweest.. Misschien omdat ik de term notenkraker wat dubieus aan vind voelen...
Yeah echt die complete 12 DVD boxset!quote:
Kijk! koei heeft tenminste kijk op het leven en de dingen die écht tellen!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:46 schreef koei het volgende:
Kerstkadootjes
Sinterklaaskadootjes zijn zoveel beter!
nee, maar jij hebt een tof kerstkado gehad, ook al zijn kerstkadootjes minderwaardig aan sinterklaaskado'squote:Op vrijdag 26 december 2008 15:12 schreef SpankmasterC het volgende:ik heb geen sinterklaascadeautjes gehad...
Aww, waarom?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bij de Kerstprijsvraag al afgehaakt
Guilty as chargedquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Mannen die nog nooit hebben gefondued
Die tijd heb je toch wel. En een paar gratis games is altijd leuk. Raar dat mensen zo reageren. Nouja van AQivision had ik niets anders verwacht.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:58 schreef Poit het volgende:
Kerstprijsvraag.. Ik begin er nog geeneens aan.. Zonde van m'n tijd..
GA OZ KIJKEN!!!!!!!!!!!quote:
Mag je wel studeren na je 50e?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Poit het volgende:
Die prijsvraag vind ik nog wel ok, doe met zoveel mogelijk reguliere prijsvragen op Fok! mee maar die veiling vind ik maar niks.. Zeker omdat ik tegen die tijd gewoon weer kneiterhard aan het werk en aan de studie ben..
Een paar nog welquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die tijd heb je toch wel. En een paar gratis games is altijd leuk. Raar dat mensen zo reageren. Nouja van AQivision had ik niets anders verwacht.....
Wat is dat precies? Ik heb wel eens aantal aflveringen gezien maar is het de hele tijd in die gevangenis of willen die lui ook ontsnappen?quote:
Is de hele tijd in de gevangenis, naja ergens in een later seizoen zijn er wel 2 die ontsnappen maar daar draait het verhaal niet om. Zijn constant heel veel verhalen door elkaar, echt 1000x beter dan Prison Breakquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een paar nog wel
Ik had er eentje vorige jaar maar toen was het wel tof maar nu heb ik er geen zin in ofzo![]()
[..]
Wat is dat precies? Ik heb wel eens aantal aflveringen gezien maar is het de hele tijd in die gevangenis of willen die lui ook ontsnappen?
Je stijgt hard de laatste tijd op de AQ's lijst van GAM'ersquote:
quote:
Het was hier voor bedoeld!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat is inderdaad hoe het nu gaat met het niveau van de 360-OP!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was hier voor bedoeld!
Je stijgt daalt hard de laatste tijd op de AQ's lijst van GAM'ers
Je staat ook nog hoog en droog op Nummer 1 Spank!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]jamaar dat is niet mn bedoeling! Ik vind je OP gewoon serieus slecht en die van Kepler+Reintji echt veel beter!
Jij bent nog steeds een toffe peer?
[ afbeelding ]
Ik vind de keuze tussen leren en fable 2 niet echt heel zwaar trouwensquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ga leren ipv fable spelen nu, check mijn discipline!
Je zou echt een gameverbod opgelegd moeten krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind de keuze tussen leren en fable 2 niet echt heel zwaar trouwens![]()
Het spel weet me gewoon niet te pakken
Fable 2 is voor mij de tegenvaller van het jaar! Ook al vind ik hem even goed als Banjoo Kazooie!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zou echt een gameverbod opgelegd moeten krijgen
Je weet het Poit! Ik doe mijn best!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef Poit het volgende:
AQuila360... Lees ik dat nu goed.. Begin je gewoon een soort van smaak te ontwikkelen voor games??
* Poit is aangenaam verrast!
Nee joh, dat gaat allemaal per ongeluk natuurlijk! Je moet niet teveel van Aquila verwachten...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef Poit het volgende:
AQuila360... Lees ik dat nu goed.. Begin je gewoon een soort van smaak te ontwikkelen voor games??
* Poit is aangenaam verrast!
Dat vind ik nou niet lief van je Koeiquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat allemaal per ongeluk natuurlijk! Je moet niet teveel van Aquila verwachten...
En waar is je belachelijk mooie openingspost dan Aqui?
Ik ga toch maar niet tegen haar in! Maar die opmerking was idd niet heel aardig!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Poit het volgende:
Koei is ook niet lief.. Ze is de duivel haarzelve!!!
Ik vergeef het je koeitjequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:53 schreef koei het volgende:
ja, maar daar staat die OP niet meer AQui
En het spijt me dat ik zo onaardig was. De slechte koei had even de overhand...
Ja maar Koei zoals je weet heb ik geen X-ray vision powers!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:43 schreef koei het volgende:
oh, nou dan zijn het terechte opmerkingen. Een X-ray 360 is veel toffer!
Nee?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar Koei zoals je weet heb ik geen X-ray vision powers!
Ohh ik zie net dat ze in de aanbieding zijn bij de OTTO!quote:
Ik rush strax de main quest er door heen!quote:Op zondag 28 december 2008 15:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat komt omdat ik nú fable 2 ga spelen ipv leren
Ik vind hem steeds leuker worden, misschien wel omdat ik het steeds speel ipv dat ik ga leren, dat maakt het natuurlijk wel leuker
Ik ben derquote:Op zondag 28 december 2008 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
Tjow Tjappies!
Deze SC is zo dood als een aap!
Zo hoort hetquote:Op zondag 28 december 2008 15:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben der![]()
Volgens mij heeft Guitar Hero zojuist mijn bagger trust boxen opgeblazen die ik 2 maanden terug gewonnen had
Ik riep al vanaf dag 1 dat ik ze had dat ze geen lange levensduur zouden hebben![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 15:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Guitar Hero zojuist mijn bagger trust boxen opgeblazen die ik 2 maanden terug gewonnen had
Ik riep al vanaf dag 1 dat ik ze had dat ze geen lange levensduur zouden hebben![]()
Hey dat is toch dat bandje waar Disjfa in zit?quote:
Nee, das dit bandje:quote:Op zondag 28 december 2008 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey dat is toch dat bandje waar Disjfa in zit?
Oja je hebt gelijk! Toen ze in 2001 voor Beatrix moesten spelen heeft Disjfa er toen nog een bikkelharde solo op zijn triangel uitgesmeten!quote:Op zondag 28 december 2008 18:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, das dit bandje:
[ afbeelding ]
Dan loop ik al dik voor op je manquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn 360 is haast kapot zal ik je dat zeggen!
Net wel terug van 10 jaar The Spire!
Ik speel maar 2 uurtjes per dag ofzo!quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dan loop ik al dik voor op je mandat was ik gister namelijk al!
Geloof ik nooit met je gamerpointsquote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik speel maar 2 uurtjes per dag ofzo!
Ok serieus, DAT is echt ergquote:Op zondag 28 december 2008 23:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ben rollercoaster tycoon 2 aan het downloaden terwijl ik hem 3 meter achter me in een doos heb liggen. Ik ben gewoon te lui om op te staan
Maar maar maar! Hij ligt ergens in de doos en dan moet ik zoeken! En dat bukt!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:56 schreef koei het volgende:
Een film over een zoon van een hoge legerpief die vriendschap sluit met een jongetje in een pyjama achter een hek. En dit zo rond 1944 ergens...
Dat is ECHT ergquote:Op zondag 28 december 2008 23:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ben rollercoaster tycoon 2 aan het downloaden terwijl ik hem 3 meter achter me in een doos heb liggen. Ik ben gewoon te lui om op te staan
Veto-recht hequote:Op maandag 29 december 2008 09:40 schreef AQuila360 het volgende:
Die crew GOTY lijst is nogal een FAIL!
Het geweldige Fallout 3 staat op plaats 5 en het zwaar teleurstellende Fable 2 staat op 2!
Heeft Rossdale die lijst in z'n eentje gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ein Reich, Ein Rossdale!"quote:
Ik vind de lijst ook nogal raarquote:Op maandag 29 december 2008 09:40 schreef AQuila360 het volgende:
Die crew GOTY lijst is nogal een FAIL!
Het geweldige Fallout 3 staat op plaats 5 en het zwaar teleurstellende Fable 2 staat op 2!
Heeft Rossdale die lijst in z'n eentje gemaakt?
De meeste mensen in de crew zijn ook wat raar dus dan is de lijst weer compleet logischquote:Op maandag 29 december 2008 14:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik vind de lijst ook nogal raar
Ja op die manier is alles in de wereld logischquote:Op maandag 29 december 2008 14:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
De meeste mensen in de crew zijn ook wat raar dus dan is de lijst weer compleet logisch
Dus eigenlijk komen alle oorlogen en alle honger in de wereld door de games crew.quote:Op maandag 29 december 2008 14:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ja op die manier is alles in de wereld logisch
Had Jack Thompson toch een punt! Laten we hem allen steunen in zijn strijd tegen het kwaad Jack Thompson is terug met een nieuw planquote:Op maandag 29 december 2008 14:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus eigenlijk komen alle oorlogen en alle honger in de wereld door de games crew.
Ahzo, nu je 1 bij 1 stopt begrijp ik de wereldproblematiek ook in een keer!
Maar jackyboy heeft het nooit gehad over de wereldproblematiek, alleen maar over de agressie tussen kinders in amerika. En dat komt natuurlijk niet door de crew, dat komt door jackyboy himself.quote:Op maandag 29 december 2008 14:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Had Jack Thompson toch een punt! Laten we hem allen steunen in zijn strijd tegen het kwaad Jack Thompson is terug met een nieuw plan
Maar je moet toegeven dat z´n plan briljant isquote:Op maandag 29 december 2008 14:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar jackyboy heeft het nooit gehad over de wereldproblematiek, alleen maar over de agressie tussen kinders in amerika. En dat komt natuurlijk niet door de crew, dat komt door jackyboy himself.
Dus nee daar kan ik niet mee instemmen.
Nou. De enige die daar bij geet verliezen is de meneer zelf.quote:Op maandag 29 december 2008 14:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat z´n plan briljant is
Vandaar dequote:Op maandag 29 december 2008 14:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nou. De enige die daar bij geet verliezen is de meneer zelf.
Wie gooit 't topic op slot?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |