hoezo dat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar zullen niet heel veel mensen op af komen lijkt me.
quote:
Omdat Maastricht ongeveer in de Middellandse Zee ligt?quote:
Niet op dag 5.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
De afgelopen jaren deden ze toch wel een tussenstand in geld?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:31 schreef Steephsel het volgende:
Kheb een geilere gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breda is voor mij 2 uur treinen, Maastricht is helemaal een drama...quote:
ben nooit zo verliefd op een meisje geweest, dat is iederee dag weer een feest op de daken en een toverbal !!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:31 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd lekker weer!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat Maastricht ongeveer in de Middellandse Zee ligt?
Met Cee Ooo Cee Kaaquote:
quote:
quote:
Ook een klein beetje mijn stad!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijn stad
![]()
En kap eens met die Amy fotos
Trustequote:
Sarcasme of nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ben nooit zo verliefd op een meisje geweest, dat is iederee dag weer een feest op de daken en een toverbal !!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Excuus, k'had me verklikt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
hey het was mijn beurt, ettert!
Nu al?quote:
Trustenquote:
Nee hij bedoelt dat Maastricht niet bepaalt centraal ligt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
meen je dat daar geen mensen wonen?
echt zo`n Randstad post
![]()
haha inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef MrJones het volgende:
Haal dat cokehoofd van Beef van de radio.
Daarom ook regio Ossquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:33 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat Maastricht niet bepaalt centraal ligt.
Dat wel misschien.quote:
Breda ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:33 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat Maastricht niet bepaalt centraal ligt.
nu je erover begint, ga ik helemaal los...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
Knap stelletje clichéplaten die ze aanvraagt...
Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat mensen platen aanvragen die je elke dag al hoort (zie ook MetMichiel's Requestuur).
Voor de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking is het een tyfuseind weg. Ik geloof graag dat Maastricht prima geschikt is, maar het is zo decentraal als maar zijn kan...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
echt zo`n Randstad post
![]()
[ afbeelding ]
Ach ja die randstedelingen denken dat alles buiten de randstad leeg isquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
echt zo`n Randstad post
![]()
daar wonen wel mensen, maar feit is dat veel mensen uit bijv. noord-holland of utrecht geen zin/tijd hebben om helemaal naar Maastricht te gaan.. dus daarom zullen er ws. minder mensen op afkomen, en vermoed ik dat ze voor een meer centrale locatie zullen kiezen. Zelfde geldt voor Groningen, Leeuwarden, Middelburg, etcquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
echt zo`n Randstad post
![]()
Idd, vorig jaar was zo'n jongen die 5 dagen niet at, en 'radio' maakte. Hij mocht wel het huis in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:29 schreef F04 het volgende:
flauw dat ze haar dr nier tin laten
Probleem is dat de omgeving van Maastricht vooral bestaat uit België en Duitsland.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
echt zo`n Randstad post
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Oldboy het volgende:
en dan op ong. op 0.10 of 0.11sec zeg hij : "jij zit te twijfelen"
Haha heb je geen vakantie?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgen blijf ik langer. Woensdag vrij.
Dat laatste is dan wel weer terechtquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:34 schreef evert het volgende:
[..]
nu je erover begint, ga ik helemaal los...
inderdaad, dat uur tussen 9 en 10 van michiel zou zo leuk kunnen zijn! maar dan draait hij teveel wat al teveel op de playlist staat! ik heb al weken 'i scare myself' van thomas dolby aangevraagd maar nee, het zijn altijd de killers en weezer....
ook goedquote:
quote:
Strak planquote:
Stukken centraler dan maastricht, dat welquote:
Daarom zeg ik: Den Bosch. Toch beneden de rivieren, waar het altijd gezellig isquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:34 schreef Joesse het volgende:
[..]
daar wonen wel mensen, maar feit is dat veel mensen uit bijv. noord-holland of utrecht geen zin/tijd hebben om helemaal naar Maastricht te gaan.. dus daarom zullen er ws. minder mensen op afkomen, en vermoed ik dat ze voor een meer centrale locatie zullen kiezen. Zelfde geldt voor Groningen, Leeuwarden, Middelburg, etc
Hij heeft een onderdeel in een Omroep Brabant programma Hot en Gespot. Leuk programma, maar een erg leuk onderdeel met Andre Amaro...quote:
Kan ik lekker de hele week bij wat mensen logeren en iedere dag ff gaan kijkenquote:
Als je het vanuit (pakweg) Enschede of Groningen bekijkt is Breda ook ongeschiktquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking is het een tyfuseind weg. Ik geloof graag dat Maastricht prima geschikt is, maar het is zo decentraal als maar zijn kan...
Den Bosch is goede optie denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Den Bosch. Toch beneden de rivieren, waar het altijd gezellig is, maar toch ook goed bereikbaar. Tevens ook voor mij
de vrijdag freaknacht.... was veel leuker toen gerard na rob zat. toen ging het om de muziek. en nu vervalt hij helaas ook in puberaal - seksistisch gelulquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gerard onder te veel invloed van Giel?hoe kom je daarbij?
Niet iedereen hier zit nog op schoolquote:
ghihihihhiquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet iedereen hier zit nog op school, sommige mensen moeten werken voor hun centjes
.
Moeten ze wel weten waar het over gaat. En de Belgen zullen eerder bij Music For Life doneren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je het vanuit (pakweg) Enschede of Groningen bekijkt is Breda ook ongeschikt
Daarom: gewoon in Utrecht, dat is voor mij ook 2 uur treinen maar het is wel het meest geschikt voor zo`n actie.
Daarbij: in Maastricht komen veel toeristen rond deze tijd, kunnen wellicht ook geld doneren
Denk je nou echt dat er veel mensen uit Groningen helemaal naar Breda gaan?? of naar Utrecht?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:34 schreef Joesse het volgende:
[..]
daar wonen wel mensen, maar feit is dat veel mensen uit bijv. noord-holland of utrecht geen zin/tijd hebben om helemaal naar Maastricht te gaan.. dus daarom zullen er ws. minder mensen op afkomen, en vermoed ik dat ze voor een meer centrale locatie zullen kiezen. Zelfde geldt voor Groningen, Leeuwarden, Middelburg, etc
Inderdaad.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:37 schreef tha_dark het volgende:
Dankzij SR 2008 ben ik van drie naar vier posts gemiddeld per dag gegaan.
Met dat verschil dat Gerard snel verlegen wordt als de dames er op ingaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:36 schreef evert het volgende:
[..]
de vrijdag freaknacht.... was veel leuker toen gerard na rob zat. toen ging het om de muziek. en nu vervalt hij helaas ook in puberaal - seksistisch gelul
haha ik tot nu toe van 6 posts per dag naar 9quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:37 schreef tha_dark het volgende:
Als groninger ben je best wat gewend om te reizen,terwijl je dat als randstadmens niet gewend bent.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er veel mensen uit Groningen helemaal naar Breda gaan?? of naar Utrecht?
Ja das wel waar, maar goed. Dat wordt ze vast wel duidelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moeten ze wel weten waar het over gaat. En de Belgen zullen eerder bij Music For Life doneren.
Dat krijg je als je de eerste paar jaar dat je geregistreerd staat alleen maar lurkt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:38 schreef Seam het volgende:
[..]
haha ik tot nu toe van 6 posts per dag naar 9
Middelbare.quote:
Nee, maar dat probleem hou je altijd.. maar ik denk gewoon niet dat ze voor een 'uithoek' (<- geen negatieve connotatie) zullen kiezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er veel mensen uit Groningen helemaal naar Breda gaan?? of naar Utrecht?
Ik stijg niet zo snel meer, 28ste december 8 jaar FOK!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:38 schreef Seam het volgende:
[..]
haha ik tot nu toe van 6 posts per dag naar 9
Dus ligt het aan de randstedelingen en niet aan de ligging van de stadquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als groninger ben je best wat gewend om te reizen,terwijl je dat als randstadmens niet gewend bent.
Zwolle? Ik dacht dat ze pas over 2 wilden gaan stoppen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:38 schreef Crane het volgende:
Ik denk dat Zwolle nog wel aan de beurt komt in 2009 of 2010.
ik van 7 naar 14quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:37 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat ik niet ben gestegen.quote:aantal posts: 29398 (gemiddeld 43 per dag)
Sommige Amsterdammers hebben al problemen om buiten de grachtengordel te komen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als groninger ben je best wat gewend om te reizen,terwijl je dat als randstadmens niet gewend bent.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey meneer de spellingschecker. Wel goed typen he?
Valt best mee. Maar vergeleken met Uni enzulks wel.quote:
Ik had de ï zo gauw even niet bij de hand (/Seth)quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey meneer de spellingschecker. Wel goed typen he?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volwassen mensen werken, die hebben geen kerstvakantie.
Ik sta nog steeds op 14quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:37 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb er 1 per dagquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet ben gestegen.
Hahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WAT 100 post per dagquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op 14, eerste jaren boven de 100, daarna ingezakt tot dit niveau
. Blijft wel al een tijdlang behoorlijk stabiel
.
Ik ben een volwassen mens en ik heb kerstvakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je loopt achterquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sommige Amsterdammers hebben al problemen om buiten de grachtengordel te komen...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Valt best mee. Maar vergeleken met Uni enzulks wel.
29494 (gemiddeld 14 per dag)quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik wist niet dat ik een van de mensen ben die hier al het langst sta geregistreerd op Fok. (op een aantal na natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha
Maar ik wist niet dat Dago een grotere newb dan ik was![]()
Oeh nou ben je wel héél stoer, jij bent gewoon eerder geboren dan ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had de ï zo gauw even niet bij de hand (/Seth)
Echt klein is 'ie als je 'm zo naast Coen ziet staan . . .quote:
trustequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
die denken dat buiten Amsterdam geen wegen liggen en dat ze nergens anders kunnen komen
anyweg: ik ga pitten![]()
![]()
De MAN van Velzen
![]()
whehehequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh nou ben je wel héél stoer, jij bent gewoon eerder geboren dan ik![]()
Maar dan met humorquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:42 schreef 3FMaster het volgende:
Verrek: Roel lijkt best wel op dwerg-Wolter Kroes
Hij is echt wel tof (z`n muziek dan weer nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:42 schreef Seam het volgende:
VanVelzen trouwens
Echt afschuwelijk vind ik hem.
Nog steeds 2.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot die van jou over is
Zowat de helftquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Echt klein is 'ie als je 'm zo naast Coen ziet staan . . .![]()
Naast Ekdom scheelt het bijna niksquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Echt klein is 'ie als je 'm zo naast Coen ziet staan . . .![]()
haha 7 jaar over VMBO doenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot die van jou over is
Dat word moeilijk op te halen jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:43 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Dat heb je als je in '04 registreert en begint in '08 ofzo
Wow dat had ik niet verwacht zegquote:
Doe je 7 jaar over VMBOquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
haha 7 jaar over VMBO doen
/Ambrosius
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:44 schreef Steephsel het volgende:Ik liet een boertje, het meurt hier naar de chorizo van m'n pizza
Vorig jaar was tof. Dit jaar niet want nu moet ik wel wat doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:44 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Dat is precies de ergste periode van de middelbare school ja
Ik heb nu 2000 (gemiddeld 14 per dag)quote:
Idd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
aantal posts: 8888 (gemiddeld 5 per dag)en dat in 5,5 jaar.
Je hebt ook mensen die er 30.000 in 1,5 jaar doen
Zo scheid je de baggeraars van de normale users he
Niet bij Coen gok ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga er ook van tussen. Even wat nachtrust pakken. Maar nog even in bed verder luisteren...
Misschien wordt Mars nog door de ether geslingerd
SNAP JE HEM NOU ECHT NIET?!~quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe je 7 jaar over VMBO? +2 is 9?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga er ook van tussen. Even wat nachtrust pakken. Maar nog even in bed verder luisteren...
Misschien wordt Mars nog door de ether geslingerd
je ziet ook niet heel veel lage userid's meerquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
aantal posts: 8888 (gemiddeld 5 per dag)en dat in 5,5 jaar.
Je hebt ook mensen die er 30.000 in 1,5 jaar doen
Zo scheid je de baggeraars van de normale users he
omgquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar was tof. Dit jaar niet want nu moet ik wel wat doen.
En mijn nieuwe klas is zo kut_!_!_!_!
Ik heb het andersom gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat word moeilijk op te halen ja
Ik postte ook niet gelijk veel volgens mij.
Lastig he als je van de basisschool af komt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:45 schreef 3FMaster het volgende:
Kunnen we please, ik smeek het, ophouden met die Jordy. Zn stem 50 jaar lang kwijt, dat is zijn Loon.
Haha woordgrapje
Je begint het te leren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nu 2000 (gemiddeld 14 per dag)
mijn 2001ste post (ohja dit zijn irritante berichtenik stop al)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:45 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Watte?
http://www.vettigeherders.nl/ ?
Je post zoveel, waardoor je de helft van je berichten vergeet en het niet te begrijpen is voor mensen die je verder niet kennen.quote:
Met een goede vriendin die ook bleef zitten, zitten we elk uur ons aan zo'n paar mensen te ergerenquote:
Kwam toen op fok door een collega. Ik was toen nog amper bekend met fora, vond het niet veel aan. In het begin wel veel in onzin gepost maar later toch wat verdeelder. ONZ tijd was echt alleen de eerste tijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je ziet ook niet heel veel lage userid's meer
Ik heb nooit wat gedaan op de mavoquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Laat ik maar niet beginnen over KLB en ONZ, vroeger was het nog leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kwam toen op fok door een collega. Ik was toen nog amper bekend met fora, vond het niet veel aan. In het begin wel veel in onzin gepost maar later toch wat verdeelder. ONZ tijd was echt alleen de eerste tijd![]()
Evengoed zit ik nog in de 55000 qua usernummer
Toppie hoorquote:
en enne aqarium en enne visquote:
Ik doe geen VMBOquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat gedaan op de mavo. Leraren wilde dat ik havo ging doen, maar daar voelde ik niet veel voor want dan moest ik wel wat doen
.
Woei! Ik ben topquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef Vlindur het volgende:
Lange mannen zijn top
Ik ben zelf 1.85, dus kleintjes zijn aan mij niet besteed
Ik zit in de 38000 volgens mij maar ook dat is tegenwoordig oud hier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kwam toen op fok door een collega. Ik was toen nog amper bekend met fora, vond het niet veel aan. In het begin wel veel in onzin gepost maar later toch wat verdeelder. ONZ tijd was echt alleen de eerste tijd![]()
Evengoed zit ik nog in de 55000 qua usernummer
Het ging over één post, die jij blijkbaar niet snapte hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je post zoveel, waardoor je de helft van je berichten vergeet en het niet te begrijpen is voor mensen die je verder niet kennen.
Capslock btw.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef Vlindur het volgende:
Lange mannen zijn top
Ik ben zelf 1.85, dus kleintjes zijn aan mij niet besteed
Voor de gemiddelde kledingmaat is dat goed te doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Woei! Ik ben top
Of is 1,95m niet lang genoeg?
Of jezelf quoten, not done.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je post zoveel, waardoor je de helft van je berichten vergeet en het niet te begrijpen is voor mensen die je verder niet kennen.
Capslock btw.
Vooral met mijn athletische postuurquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kledingmaat is dat goed te doen
HEY!! ook voor jou bestaat er gipsquote:
Ja hoor. Mijn vriend is ook 1.95quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Woei! Ik ben top
Of is 1,95m niet lang genoeg?
Die van jou is dan ook bijna oldbie waardigquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je ziet ook niet heel veel lage userid's meer
ach ik ben ook 2 meter met 95-98 kg. (varieert nogal)quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral met mijn athletische postuur
Oh nee dan kan je hem niet lelijk vinden inderdaad!!!!!1111 het is een klassieker!!!!!!11111quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeggen alle 16-jarige ettertjes. Dit is echt gewoon een klassieker hoor!
Een echte vakmanquote:
Trek daar maar 20kg vanaf.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach ik ben ook 2 meter met 95-98 kg. (varieert nogal)
Queenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh nee dan kan je hem niet lelijk vinden inderdaad!!!!!1111 het is een klassieker!!!!!!11111![]()
Netzoals iedereen Bohemian Rhapsody mooi vind.
Ja. Iedereen. Ga maar vragen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh nee dan kan je hem niet lelijk vinden inderdaad!!!!!1111 het is een klassieker!!!!!!11111![]()
Brabantquote:
trustequote:
Ja mensen, paaskonijn moet officieel wat aangedaan worden! je vindt serieus Bohemian Rapsody niet mooi?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die maakt ook zijn eigen platen nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:52 schreef Qunix het volgende:
Armin bewijst hier toch echt wat... Tiesto had het niet gekund.
Jordy met Queen vergelijken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Komt die nog trouwens? Hij komt tenslotte uit Breda.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:52 schreef Qunix het volgende:
Hoquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeggen alle 16-jarige ettertjes. Dit is echt gewoon een klassieker hoor!
Hun zijn wel heel baas jaquote:
Nee, daarom heeft ie vooraf al een optreden gedaan voor SR met Giel en Florent.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt die nog trouwens? Hij komt tenslotte uit Breda.
Dan val jij niet onder de 16-jarige ettertjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ho! Ik ben 16, maar Urbanus is held
Hee! Ik hang hier.
Armin doet het idd goed zegquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:52 schreef Qunix het volgende:
Neehoor. Mijn buurman vind dat nummer verschrikkelijkquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oud nieuws , was al 1 dag voor de SRquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef F04 het volgende:
Giel Beelen geeft eindelijk relatie met tiener toe
Nope, hij is op tour. Daarom was hij er bij dat feest 1 week voor SR.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat is een Turk of Marokkaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor. Mijn buurman vind dat nummer verschrikkelijk
Dan heeft ie geliegd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor. Mijn buurman vind dat nummer verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |