Helaas wel, ja en dat is toch wel jammer en zonde van zijn talent . . .quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef evert het volgende:
... hij staat alleen teveel onder invloed van giel.
How ya doing?!quote:
ja zoiets kan ik dr ook wel uitmakenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
Amy met "in my head I drink a biertje"
is ook wel leuker , dan komen op het eind al die grote bedragen er opeens bij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk niet dat ze met een tussenstand komen.
Oh ja niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valerie moet wel als je zo heet..
me ogenquote:
quote:
Dat deden ze toch normaal altijd wel?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk niet dat ze met een tussenstand komen.
Vraag dan het origineel aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valerie moet wel als je zo heet..
nee nu niet meer ik ben tijdelijk blindquote:
Gelukkig is dat hele verhaal niet al 20x besproken hier...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
Wat ik gemist heb of in elk geval nog niet snap is die actie tijdens de headlines, waarom gaan die 3 lui in rooie jassen zo wild op die gast af die daar al 10 minuten in beeld staat in de camera te kijken en waarom lopen ze die dochter van André van Duin daar omver?
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat deden ze toch normaal altijd wel?
Ik denk 't wel..quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik vraag me af of ze 2.5 miljoen wel halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |