haha inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef MrJones het volgende:
Haal dat cokehoofd van Beef van de radio.
Daarom ook regio Ossquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:33 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat Maastricht niet bepaalt centraal ligt.
Dat wel misschien.quote:
Breda ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:33 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat Maastricht niet bepaalt centraal ligt.
nu je erover begint, ga ik helemaal los...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
Knap stelletje clichéplaten die ze aanvraagt...
Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat mensen platen aanvragen die je elke dag al hoort (zie ook MetMichiel's Requestuur).
Voor de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking is het een tyfuseind weg. Ik geloof graag dat Maastricht prima geschikt is, maar het is zo decentraal als maar zijn kan...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
meen je dat daar geen mensen wonen?
echt zo`n Randstad post
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:31 schreef Steephsel het volgende:
Kheb een geilere gevonden
[ afbeelding ]
Ach ja die randstedelingen denken dat alles buiten de randstad leeg isquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
echt zo`n Randstad post
![]()
daar wonen wel mensen, maar feit is dat veel mensen uit bijv. noord-holland of utrecht geen zin/tijd hebben om helemaal naar Maastricht te gaan.. dus daarom zullen er ws. minder mensen op afkomen, en vermoed ik dat ze voor een meer centrale locatie zullen kiezen. Zelfde geldt voor Groningen, Leeuwarden, Middelburg, etcquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
echt zo`n Randstad post
![]()
Idd, vorig jaar was zo'n jongen die 5 dagen niet at, en 'radio' maakte. Hij mocht wel het huis in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:29 schreef F04 het volgende:
flauw dat ze haar dr nier tin laten
Probleem is dat de omgeving van Maastricht vooral bestaat uit België en Duitsland.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
echt zo`n Randstad post
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Oldboy het volgende:
en dan op ong. op 0.10 of 0.11sec zeg hij : "jij zit te twijfelen"
Haha heb je geen vakantie?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgen blijf ik langer. Woensdag vrij.
Dat laatste is dan wel weer terechtquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:34 schreef evert het volgende:
[..]
nu je erover begint, ga ik helemaal los...
inderdaad, dat uur tussen 9 en 10 van michiel zou zo leuk kunnen zijn! maar dan draait hij teveel wat al teveel op de playlist staat! ik heb al weken 'i scare myself' van thomas dolby aangevraagd maar nee, het zijn altijd de killers en weezer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |