Tenenkrommend erg soms, vond je niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
En Reinout Oerlemans blijft voor mij toch gewoon Arnie die speelt dat hij een succesvol zakenman is.
Mja ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenenkrommend erg soms, vond je niet?
Hoest met oe noe?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind je keuken heel gaaf MeMo!![]()
En Reinout Oerlemans blijft voor mij toch gewoon Arnie die speelt dat hij een succesvol zakenman is.
Schat, morgen al dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgende week Van gogh. Verschrikkelijke man vond ik het. Ik hoop maar dat het niet te schmierig wordt omdat hij dood is.
Ik bin zo ziek as ken weze.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoest met oe noe?
We gaan mss onze was wassen bij memo![]()
Hij zal er wel doodstil bijzittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:43 schreef borisz het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar de aflevering van vandaag met en over Theo.
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik hoop dat je je niet zo krakkemikkig voelt als ik....
En wat antwoordde hij op jouw vraag daarover?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben nieuwsgierig waarom mijn neuroloog zei dat ik geopereerd moest worden... Sorry
* Vragend meekijkt *quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat antwoordde hij op jouw vraag daarover?
Nee, jomandaquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, waarom had je trouwens allemaal van die strenge monturen gekozen? Was iets veel lichters niet veel geschikter voor jouw gezicht?
Mja, moet compenseren voor mijn lengte he.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, waarom had je trouwens allemaal van die strenge monturen gekozen? Was iets veel lichters niet veel geschikter voor jouw gezicht?
Wat een lieve post van leonoor!![]()
Denk dat de glazen nog niet klaar zijn dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Steer, ik wil dat je je bril opdoet de 30e, dán ben je pas lief
Ik snap het effect van bijvoorbeeld een mooi gesneden pak. Maar een bril moet echt bij iemand passen en valt juist uit de toon als het een té opzichtig statement wil zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, moet compenseren voor mijn lengte he.![]()
Zonder gekheid, mijn pak voor business aangelegenheden is ook zwart, voor net dat beetje meer power. Ik heb gemerkt dat het samen met mijn assertiviteithelpt dat mensen niet over je heenwalsen als dwerg.
Ik bedoel, ben niet zo klein als jij maar het scheelt niet veel. En als man is dat toch best irritant in haantjesomgevingen.
[..]
Denk dat de glazen nog niet klaar zijn dan.
Het is de koorts mensen, gewoon niet op lettenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou gewoon voor een bril gaan die bij je gezicht past.
Mja, ik wilde het eigenlijk niet zeggen hierquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het effect van bijvoorbeeld een mooi gesneden pak. Maar een bril moet echt bij iemand passen en valt juist uit de toon als het een té opzichtig statement wil zijn.
Ik zou gewoon voor een bril gaan die bij je gezicht past.
Je hebt al vanaf je 4e jaar een brilletje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, met mijn oude bril heb ik 12 jaar gedaan, dus je kunt maar beter iets kopen wat echt goed is, ipv altijd spijtgevoel houden.
Overigens in het kader hiervan: ga eens naar een echte onafhankelijke opticien en winkel i.p.v. een winkelketen als Hans Anders, Pearle of Specsavers.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
dus je kunt maar beter iets kopen wat echt goed is, ipv altijd spijtgevoel houden.
Ik zal ook bij hen eens langsgaan, ome golferquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens in het kader hiervan: ga eens naar een echte onafhankelijke opticien en winkel i.p.v. een winkelketen als Hans Anders, Pearle of Specsavers.
Kost een beetje meer, maar wel echt advies en kwaliteit.
Hans Braille?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:38 schreef krakkemieke het volgende:
Wat je zegt Golfer,ik heb geen cent te makken. Ik blijf bij m'n opticien, waar ik al ben sinds ik ik 7 was.
Bij onze locale opticiën kan je er gerust een hele ochtend voor uittrekken en word je met champagne ontvangen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Het enige wat ik wel denk dat beter is, zijn de oogmetingen en het advies voor monturen. Waarschijnlijk meer geduld, meer zorgvuldigheid. En de garantie.
Daar ben ik te arm voor en ik ontbijt liever met chocolademelk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij onze locale opticiën kan je er gerust een hele ochtend voor uittrekken en word je met champagne ontvangen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed, lieve zieken, krak en Borisz.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is de koorts mensen, gewoon niet op letten![]()
Bril 2 en anders niet.![]()
*Kapje met marmite maakt
Ik ging er mee naar bed en werd er net mee wakker dat ie dat nummer echt ging draaienquote:
Als je rond 22 a 23 begint officieel niet vrijquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet alleen vannacht wel werken. Ben ik dan vandaag wel of niet vrij? Hmm.
Mja wel ietsje.quote:
Toen ik het tentamen nakeek had ik zo iets van dit wordt net wel of net niet. Uiteindelijk is de uitslag toch redelijk netjes. Vorig jaar snapte ik echt niets van micro 1.2. De opdrachten die we moesten maken waren zijn steeds rond de 5 en 6 en de tentamens liepen ook niet. Maar dit jaar had ik bij de opdrachten al betere cijfers(8, 9, 10) en dat resulteert nu ook in een voldoende.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja die achterdocht vond ik ook extreem riri!
En gefeliciteerd met je P borisz! Fijn gevoel zeker!
Ziek zijn is absoluut zonde van je tijd, zéker in de vakantie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Mja wel ietsje.
Het is nu vooral nog een snipverkoudheid. Keelpijn is al een stuk minder.
Ziek zijn is zó zonde van de tijd hè, vind ik. Ik erger me echt rot aan mezelf. Dat doelloze gehang.![]()
Hoestmeddu? Je kerstmaaltje nu al rond? Of dub je nog?
Groot gelijk hoor!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziek zijn is absoluut zonde van je tijd, zéker in de vakantie.
Hier is het prima, ik heb weinig kerststress, want ik werk & slaap de helft van de tijd. Heerlijk.
Kerstmenu is très eenvoudig en ik hoef amper iets te doen.
(okay, ik vind het zelf een lousy kerstmenu, maar echt lekker koken doe ik dan wel voor anderen en niet met kerst)
Op wie?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef P.F het volgende:
Hoi hebben jullie al op conleche gestemd?!
quote:
Ga er maar van uit dat ze dicht zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
heb ook nog geen kerststress. moet alleen nog bedenken wat ik tweede kerstdag ga doen. zijn de supermarkten dan open?
Dan moet ik vanavond nog ff boodschappen doen. Of een etentje regelen voor 2e kerstdagquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat ze dicht zijn
Wie is dat en waarom stemmen we erop?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef P.F het volgende:
Hoi hebben jullie al op conleche gestemd?!
wil gezond en lekker koken. zelfs als ik in me eentje eetquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan vast ook wel friet halen ergens ofzo
Zodat ze sloffen kan winnen! Ze heeft haar avatar zelf getekend in paint!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom stemmen we erop?
Dan moet je ook gewoon 3 dagen lang boterhammen met pindakaas eten en een glas melk erbij nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef golfer het volgende:
Het was al razenddruk vanmiddag in de winkels, maar we hebben t/m vrijdag alle boodschappen in huis.
Niet normaal, die prijzen. Voor 3 dagen eten en drinken en ruim 100 euro kwijt.
We hebben toevallig ook een nieuwe pot pindakaas gekocht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet je ook gewoon 3 dagen lang boterhammen met pindakaas eten en een glas melk erbij nemen.
Het zou mij nog kunnen lukken ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet je ook gewoon 3 dagen lang boterhammen met pindakaas eten en een glas melk erbij nemen.
Die roessen kunnen er wat vanquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef Den_Haag het volgende:
kreeft
ook op 2300 meter hoogte erg lekker
Het meest decadente wat ik heb gezien in Courchevel (rijk ski-dorp met extreem veel Russen) was sushi, met Foie Gras
Ohhh leuk, oudjes in de avondquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:53 schreef MuadDib het volgende:
Het zou mij nog kunnen lukken ook
Zodirect m'n eerste avonddienst. Eens kijken of de oudjes een beetje gezellig zijn vanavond
Het zal wel een steunkousen-festival wordenquote:
Succes met je avonddienst, is altijd best knusquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef MuadDib het volgende:
Het zal wel een steunkousen-festival worden
...niet een tikkeltje laat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
grrr, ik moet er eigenlijk vandoor maar moet ook nog de milieu-subsidie regelen hier binnen me werk. hopelijk lukt dat nog dit jaar, levert weer 700 euro netto op.
Uit welk bos komen die bospaddenstoelen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:45 schreef Isabeau het volgende:
* helder bospaddestoelensoepje (maak ik)
Een paar vragen:quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer komt trouwens zo logerenZijn ex viert haar verjaardag en hij kan dus niet thuis zijn en zijn nieuwe vriendin had even 'ademruimte' nodig. Ik begrijp dat nooit zo
Als ik dol ben op iemand wil ik daar de hele dag bij zijn
Maar goed, hij komt dus hier vannacht slapen. Komt wel mooi uit want mijn cavia is ziek
Hij ziet er gewoon niet lekker uit steerquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
En Isa, hoe weet je nou dat je Cavia ziek is?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij ziet er gewoon niet lekker uit steer
[ afbeelding ]
Mét ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Gnocchi gekocht. Gnocchi koken nu. Gnocchi eten zodadelijk.
Hoe eet je dat steer? Met wat erbij/-door?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Gnocchi gekocht. Gnocchi koken nu. Gnocchi eten zodadelijk.
Ik ken heel veel mensen die erg lekker koken en van wie niemand op FOK! ooit heeft gehoord. Stranger things have happened.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef P.F het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat sommigen niet weten wie conleche is, ze kan echt zo lekker koken!
Nederland 1, 2 en 3 liggen er uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Er is "Even geduld AUB" op Nederland 2 nu!![]()
Dat heb ik echt sinds 1980 niet meer gezien!
Klinkt als mijn pre-puberteit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
@ Steer: Misschien moet ik het dan ook maar eens proberen. Ik heb er al vaak mee in mijn handen gestaan, maar wist nooit wat er mee te doen.
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als mijn pre-puberteit.
Mooie compilatie!quote:
Parkietjes??quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Vroeger kregen we nog parkietjes bij storing!
Gingen de katten tegen het scherm.
Ja dat was zo'n storingsfilmpje. Parkietjes op een stokje. En dan vlogen onze katten altijd tegen het scherm!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke, wat wil je oma zelf? Gewoon zo doorgaan, of misschien - op z'n Nederlands - met de hele familie afscheid nemen en zelf kiezen weg te gaan? *big hug for you, meisje*
En Isa, hoe weet je nou dat je Cavia ziek is?
Een paar antwoorden:quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Een paar vragen:
1. Waarom kan hij niet thuis zijn als zijn ex haar verjaardag viert?
Ik ben heel vaak thuis als mijn exxen hun verjaardagen vieren.
2. Wat is het verband tussen de logeerpartij en de nieuwe vriendin die wil ademen?
3. Wat is het verband tussen je broer en de zieke cavia?
Verder geen vragen.![]()
Ik wilde het nog even aanzien omdat hij nog wel beweegt en ook nog drinkt. Als het morgen niet beter is dan neem ik hem mee naar de dierenarts. Misschien heeft ie een cavia-griepje oid en gaat het vanzelf weer beter. Heb wel lekker veel hooi in zijn hokje gelegd om hem warm te houden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, wat sneu van de cavia!![]()
Moet je niet even naar de dierenarts? Of is het beestje heel oud?
Werk ze.
Ik had bij het kerstboodschappen doen bij de C1000 maar liefst één persoon voor me in de rijquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef MissHobje het volgende:
Was zowaar rustig in de winkels vanochtendsnap er niets van eigenlijk.
O, leuk, ga ik nu ook doen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Werkze Isa.
Ik kijk naar 5 Jaar Later over Theo van Gogh.
Hier viel het vanavond in de winkel wel mee ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef MissHobje het volgende:
Avond![]()
Zo iedereen al in de ban van de kerststress >???
Hier nietstom gedoe.
Was zowaar rustig in de winkels vanochtendsnap er niets van eigenlijk.
Ik vrees dat het komende ochtend anders zal zijn.
Ja dat is superleuk om te doen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat lief Dude! Is best leuk, zo'n pakketje samenstellen voor iemand anders
Zo te zien heeft ze een boxspringquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef MissHobje het volgende:
Ikea bed??
Trouwens MeMo, ziet er leuk uit
Ow wat is het fijnste matras tevens beste enzo bij ikea ?? beetje zacht, niet te hard
Jup binnenveringsbed+matrasquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze een boxspring
Mannen dienen onder te liggen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw Memo, met zo'n bed kun je goed ketsen met een man, niet zo'n harde bedrand die op je scheenbeen knalt.![]()
Ja, hij heeft vit C tabletjes, maar die mot ie nu niet. Zal ik het oplossen in water?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Isa : veel vit.c voeren, maar dat weet je zeker wel he
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Nu moeten ze het alledrie wel doen hoor
Ik heb op mijn leeftijd met al mijn kwaaltjes van alles nodig, maar inderdaad geen haar. Dat heb ik nog steeds volop (en soms op de onmogelijkste plekken, zoals mijn neus en oren).quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het op Oprah nu over een bijzonder haartransplantatie techniek die heel goed werkt en kalende mannen een mooie haardos kan geven zonder dat het nep lijktZiet er erg goed uit
Maar dat heeft niemand hier nodig uiteraard.
Ik roep ook maar wat hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hij heeft vit C tabletjes, maar die mot ie nu niet. Zal ik het oplossen in water?
Echt waar?! Gebruikt en al?! En ben je dan verplicht weer een nieuwe bij de IKEA te kopen of kan je dan zomaar je geld terug krijgen en naar een andere winkel gaan?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is het beste om te doen jaen je mag altijd binnen 90dagen ruilen voor een ander matras mocht het niks zijn
En cavia's en bepaalde mensapen nietquote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zoogdieren produceren toch normaal gesproken een overschot aan vitamine C? Alleen mensen niet.
Ik heb ooit jaren lang de dieren verzorgd in het dierenverblijf van school vd kids, en kan me dat herinneren... dat juist Cavia's daar vaak een tekort aan hebben, ziek worden en etc...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zoogdieren produceren toch normaal gesproken een overschot aan vitamine C? Alleen mensen niet.
omruilen voor een ander ikeamatras jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar?! Gebruikt en al?! En ben je dan verplicht weer een nieuwe bij de IKEA te kopen of kan je dan zomaar je geld terug krijgen en naar een andere winkel gaan?
Handig om te weten!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
omruilen voor een ander ikeamatras ja
Kijk, dat doe ik ook met mijn vrouwen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Echt waar?! Gebruikt en al?! En ben je dan verplicht weer een nieuwe bij de IKEA te kopen of kan je dan zomaar je geld terug krijgen en naar een andere winkel gaan?
Dat is m'n broer.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz en golfer, dat is een prestatie!![]()
Gefeliciteerd!
Ik wens jou ook hetzelfde met lekkere stukjes spek enzo.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef DarkElf het volgende:
weinig online geweest maar wilde jullie allemaal fijne dagen wensen met veel lekker eten en hopelijk weinig stress enzo
Ik miste je alquote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef DarkElf het volgende:
weinig online geweest maar wilde jullie allemaal fijne dagen wensen met veel lekker eten en hopelijk weinig stress enzo
Ruilen?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou het ook zó tien jaar met je volhouden vrouwke!![]()
Ach, hou je opquote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou het ook zó tien jaar met je volhouden vrouwke!![]()
have fun en geniet er vooral van.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:47 schreef DarkElf het volgende:
en gaan we morgen lekker naar ons kasteeltje in Limburg om hopelijk een leuke kerst te hebben![]()
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik dat ooit ga halen met een ventOf ik hou het niet vol of hij houdt het niet vol.
Jij ook fijne feestdagen, Elf! Jou een beetje kennende ga je heerlijk koken naar een hotelletje.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef DarkElf het volgende:
't Is jou ook gelukt tenslottequote:Op woensdag 24 december 2008 00:50 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk wel.
Overkomt je vanzelf een keer dat je iemand met veel uithoudingsvermogen tegen komt.
Heerlijk is hetquote:Op woensdag 24 december 2008 00:47 schreef DarkElf het volgende:
oh en feli met de 10 jaarjullie allebei, wij gaan het als t goed is
![]()
in mei halen..
Gerard Cox is sowieso de meest foute, humorloze zak tabak van een Rotterdammer die ook nog een F'noord-fan is, dus die kots ik al mijn hele leven uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zat even naar 'Toen was Geluk heel Gewoon' te kijken en wat speelt die Gerard Cox daar toch een zak van een man in. Daar zou ik het nou echt niet 10 jaar bij uithouden
Dus hij speelt niet eens een humorloze zak?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef golfer het volgende:
Gerard Cox is sowieso de meest foute, humorloze zak tabak van een Rotterdammer die ook nog een F'noord-fan is, dus die kots ik al mijn hele leven uit.
Snap ook niet dat Frans Halsema (die wel deugde) ooit met hem wilde samenwerken.
Arty is een keeperquote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het ook nog nooit tien jaar met een man uitgehouden (of hij met mij). Het langste was negen jaar. En toen was ik het zoooooooooooo zat!![]()
Mer Arty zit ik al weer bijna op vijf. Ik gok dat er dat toch wel minstens tien zouden kunnen worden.
Mijn voorgaande record staat op een jaar of 7.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het ook nog nooit tien jaar met een man uitgehouden (of hij met mij). Het langste was negen jaar.
Bij mij zit het ongeveer zo in jaren:quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn voorgaande record staat op een jaar of 7.
Maar dat heb ik wel dan weer met meerdere dames gedaan.
Maar wát een mannenverslindsterquote:Op woensdag 24 december 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Bij mij zit het ongeveer zo in jaren:
0,5
9,0
Tussendoor een paar keer 0,3, soms een beetje tegelijk![]()
0,5
2,5
1,0
0,6
4,7![]()
God, ik ben een relatieramp.
Alles bij elkaar opgeteld vooral ouder dan je er uit ziet.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Bij mij zit het ongeveer zo in jaren:
0,5
9,0
Tussendoor een paar keer 0,3, soms een beetje tegelijk![]()
0,5
2,5
1,0
0,6
4,7![]()
God, ik ben een relatieramp.
Nee die kieper ik d'r niet uut heur!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Arty is een keeperKieper? Kieper hem er niet uit hoor
![]()
Mijn record staat op 16 jaar
De volgende gaat duidelijk 9 jaar duren!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 3 langdurige relaties gehad, 3 jaar, 5 jaar en 7 jaarEn de tussendoortjes tel ik niet
En die daarna 11quote:Op woensdag 24 december 2008 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
De volgende gaat duidelijk 9 jaar duren!
Ja, en daarna 11 jaar, als het ritme klopt.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
De volgende gaat duidelijk 9 jaar duren!
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:12 schreef golfer het volgende:
Ja, en daarna 11 jaar, als het ritme klopt.
Je moet gewoon een écht leuke man tegenkomen. Die jou op waarde weet te schatten. Geen domoor dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil heul geen post-volgende keer relatieIk wil gewoon een man en kinderen en huisje, boompje, beestje.
Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet! En ik ben best lief!misschien moet ik wat meer diva worden, want lief werkt niet.
Oh.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die daarna 11Je bent geslaagd voor de IQ-test voor Dummies
Klopt! Zus is zo aan haar man gekomen en beste vriendin ook. Werkt dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moet gewoon een écht leuke man tegenkomen. Die jou op waarde weet te schatten. Geen domoor dus.
En daar hoef je volgens mij geen diva voor te zijn, maar je moet wel een beetje geluk hebben dat het dekseltje op het potje past![]()
Als ik nu geen vriend zou hebben, zou ik enorm gaan e-matchen en zo. Echt! Ik heb daar al heel wat succesverhalen over gehoord en ik zou het zó doen!
Dat gun ik echt iedereen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik was afgelopen weekend op een 40-jarig huwelijksfeest en die twee zijn nog steeds dol op elkaar
Ook tof!
Dat is een dating-site, e-matching.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef Isabeau het volgende:
40 jaar getrouwd zijn wil ik ook nog welKan nog!
En wat is e-matchen, Dude?
Ouwe snoeperd die golf.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo'n leuk woord : gnocchi
Maar het is in no time gaar toch ?
Hier worden rivierkreeftjes nog ff gewokt door mijn internetlover van destijds, en eigenlijk nu nogLeve het nietroken
Ja, 3 minuten koken maar. Ze drijven af naar de bodem, maar als ze gaar zijn komen ze vanzelf boven drijven. Dus kan niet fout gaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo'n leuk woord : gnocchi
Maar het is in no time gaar toch ?
Ik weet het niet, ik heb er gewoon geen zin in, dat stomme gedatequote:Op woensdag 24 december 2008 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat is een dating-site, e-matching.
Mijn ex (van de negen jaar) heeft daar zijn huidige vrouw getroffen en ik ken wel meer mensen die daar hun ware vonden.
Inmiddels heb je natuurlijk talloze dergelijke sites.
Lieve schat, die dingen gebeuren bij 'gewone' ontmoetingen met mannen ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb er gewoon geen zin in, dat stomme gedate
Dat je afspreekt en in één oogopslag al ziet: nee, dat is 't echt niet.
En dan de rest van de avond nog aan hem moet verspillen![]()
Of dat de man echt alleen seks wil.
Of allemaal nare gewoontes blijkt te hebben.
Of rare ideeën over vrouwen, homo's of cavia's.
Pfff. Nu nog ff niet hoor
Nou, uiterlijk telt voor mij ook niet, het is meer het 'type' waar ik wel of niet iets mee zou kunnen beginnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, schijnt dat je al weet of je een tweede date wil hebben voordat je het voorgerecht op hebt.
Uiterlijk telt niet heur. Neeeeuh.
Ja, ik hoopte dus op allemaal McDreamy's hè!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het best een slimme uitvinding! Waar in hemelsnaam ontmoet je als hardwerkende vrâw nou nog een legertje mannen die beschikbaar zijn?
Volgens mij valt dat ook allemaal onder uiterlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, uiterlijk telt voor mij ook niet, het is meer het 'type' waar ik wel of niet iets mee zou kunnen beginnen.
En hoe cliche ook, uitstraling, zelfverzekerdheid, oogopslag, kledingkeuze etc zeggen al veel meer dan uiterlijk natuurlijk.
Ik dacht dat je 'looks' bedoelde. Hè, je begrijpt wel wat ik dacht dat jij bedoelde.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ja dat bedoel ik, en stop ik onder het kopje 'uiterlijk'. Alles wat je met je oog opmeet.
Ja dat snap ik eigenlijk ook wel. Dat hele gedoe aan het begin is inderdaad zo'n...gedoe.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte dus op allemaal McDreamy's hè!![]()
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, ik heb alleen nu even geen trek in teleurstelling en relatiegedoe.
Al zou ik dolgraag nu in een liefdevolle relatie zitten, maar het hele aftasten en dergelijke van het begin, daar heb ik nu domweg geen trek in. Mocht mr. right plots mijn leven binnen komen dan is dat prima; ik zoek er gewoon eventjes niet naar. Misschien volgend jaarOf het jaar daar op.
Al was het Fries, ik zou het toch niet kunnen weerspreken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat lieg ik. Kan ook Achterhoek wezen, of dat ik het gewoon verzin.maar ik dácht Twente.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Precies, en Dude's tetten waren ook het eerste wat me opviel bij het kijken van de Librije foto's.
Daarna haar haar en daarna haar gezicht.
Of is dit TMI?![]()
Yeah right, daar trap ik niet (meer) inquote:
O dat is wel interessant inderdaad! Wie je vader voor je zou kiezen!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef Isabeau het volgende:
Uithuwelijken geeft veel minder gedoeIk zal m'n pa eens vragen of hij nog een geschikte vent weet
Ik ga niet wéér zeggen wat een monster van een boek dat is hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dat uithuwelijken leek zooo simpel in The Kite Runner
Kloptquote:Op woensdag 24 december 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah right, daar trap ik niet (meer) in. Décolleté's zijn altijd bewust bij vrouwen.
Ja, klopt ook! Isa vindt dat ookquote:Op woensdag 24 december 2008 01:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga niet wéér zeggen wat een monster van een boek dat is hoor.![]()
En Isa vind dat ook.
Dus.
Ja precies!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Hey, dat e-matching is voor hoger opgeleiden![]()
Dat scheelt weer een politiek incorrecte selectie
Ik identificeer me met je en dus denk ik in de eerste persoon.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, klopt ook! Isa vindt dat ook
Uitgesnoept. De gewokte rivierkreeftjes met citroenmayonaisse waren lekker.quote:
Mooie uitlegquote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik identificeer me met je en dus denk ik in de eerste persoon.
Dan meld ik me wel aan op die site voor alleen *mooie* mensen heur.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Hey, dat e-matching is voor hoger opgeleiden![]()
Dat scheelt weer een politiek incorrecte selectie
Ik (en Isa) vind het niets, die man!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitgesnoept. De gewokte rivierkreeftjes met citroenmayonaisse waren lekker.
Nog even Herman den Blijkerafkijken op de DVD-speler.
Eeehhh die had jij toch al, of zit ik nou alwéér foutquote:Op woensdag 24 december 2008 01:45 schreef Isabeau het volgende:
Uithuwelijken geeft veel minder gedoeIk zal m'n pa eens vragen of hij nog een geschikte vent weet
Steer-Vergrootglasquote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
citroenmayo, lekker.Van die combi's die voor elkaar gemaakt zijn.
Slagroom - Aardbei
Appel - Kaneel
...
euh... help ?
Man-Vrouw?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
citroenmayo, lekker.Van die combi's die voor elkaar gemaakt zijn.
Slagroom - Aardbei
Appel - Kaneel
...
euh... help ?
vertel eens hoe dat ging Bluezz?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eeehhh die had jij toch al, of zit ik nou alwéér fout
Nou ja, golfer en ik zijn destijds vooral op elkaars geest gevallen omdat het begonnen is in cyberspace... en GOD wat is mijn geest slank
Hey, wat toevallig, dat vind ik nou ook!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik (en Isa) vind het niets, die man!
Vanavond weer naar zijn programma gekeken, maar ik snap werkelijk niet waarom die man op TV moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |