Tenenkrommend erg soms, vond je niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
En Reinout Oerlemans blijft voor mij toch gewoon Arnie die speelt dat hij een succesvol zakenman is.
Mja ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenenkrommend erg soms, vond je niet?
Hoest met oe noe?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind je keuken heel gaaf MeMo!![]()
En Reinout Oerlemans blijft voor mij toch gewoon Arnie die speelt dat hij een succesvol zakenman is.
Schat, morgen al dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgende week Van gogh. Verschrikkelijke man vond ik het. Ik hoop maar dat het niet te schmierig wordt omdat hij dood is.
Ik bin zo ziek as ken weze.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoest met oe noe?
We gaan mss onze was wassen bij memo![]()
Hij zal er wel doodstil bijzittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:43 schreef borisz het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar de aflevering van vandaag met en over Theo.
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik hoop dat je je niet zo krakkemikkig voelt als ik....
En wat antwoordde hij op jouw vraag daarover?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben nieuwsgierig waarom mijn neuroloog zei dat ik geopereerd moest worden... Sorry
* Vragend meekijkt *quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat antwoordde hij op jouw vraag daarover?
Nee, jomandaquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, waarom had je trouwens allemaal van die strenge monturen gekozen? Was iets veel lichters niet veel geschikter voor jouw gezicht?
Mja, moet compenseren voor mijn lengte he.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, waarom had je trouwens allemaal van die strenge monturen gekozen? Was iets veel lichters niet veel geschikter voor jouw gezicht?
Wat een lieve post van leonoor!![]()
Denk dat de glazen nog niet klaar zijn dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Steer, ik wil dat je je bril opdoet de 30e, dán ben je pas lief
Ik snap het effect van bijvoorbeeld een mooi gesneden pak. Maar een bril moet echt bij iemand passen en valt juist uit de toon als het een té opzichtig statement wil zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, moet compenseren voor mijn lengte he.![]()
Zonder gekheid, mijn pak voor business aangelegenheden is ook zwart, voor net dat beetje meer power. Ik heb gemerkt dat het samen met mijn assertiviteithelpt dat mensen niet over je heenwalsen als dwerg.
Ik bedoel, ben niet zo klein als jij maar het scheelt niet veel. En als man is dat toch best irritant in haantjesomgevingen.
[..]
Denk dat de glazen nog niet klaar zijn dan.
Het is de koorts mensen, gewoon niet op lettenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou gewoon voor een bril gaan die bij je gezicht past.
Mja, ik wilde het eigenlijk niet zeggen hierquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het effect van bijvoorbeeld een mooi gesneden pak. Maar een bril moet echt bij iemand passen en valt juist uit de toon als het een té opzichtig statement wil zijn.
Ik zou gewoon voor een bril gaan die bij je gezicht past.
Je hebt al vanaf je 4e jaar een brilletje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, met mijn oude bril heb ik 12 jaar gedaan, dus je kunt maar beter iets kopen wat echt goed is, ipv altijd spijtgevoel houden.
Overigens in het kader hiervan: ga eens naar een echte onafhankelijke opticien en winkel i.p.v. een winkelketen als Hans Anders, Pearle of Specsavers.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
dus je kunt maar beter iets kopen wat echt goed is, ipv altijd spijtgevoel houden.
Ik zal ook bij hen eens langsgaan, ome golferquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens in het kader hiervan: ga eens naar een echte onafhankelijke opticien en winkel i.p.v. een winkelketen als Hans Anders, Pearle of Specsavers.
Kost een beetje meer, maar wel echt advies en kwaliteit.
Hans Braille?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:38 schreef krakkemieke het volgende:
Wat je zegt Golfer,ik heb geen cent te makken. Ik blijf bij m'n opticien, waar ik al ben sinds ik ik 7 was.
Bij onze locale opticiën kan je er gerust een hele ochtend voor uittrekken en word je met champagne ontvangen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Het enige wat ik wel denk dat beter is, zijn de oogmetingen en het advies voor monturen. Waarschijnlijk meer geduld, meer zorgvuldigheid. En de garantie.
Daar ben ik te arm voor en ik ontbijt liever met chocolademelk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij onze locale opticiën kan je er gerust een hele ochtend voor uittrekken en word je met champagne ontvangen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed, lieve zieken, krak en Borisz.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is de koorts mensen, gewoon niet op letten![]()
Bril 2 en anders niet.![]()
*Kapje met marmite maakt
Ik ging er mee naar bed en werd er net mee wakker dat ie dat nummer echt ging draaienquote:
Als je rond 22 a 23 begint officieel niet vrijquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet alleen vannacht wel werken. Ben ik dan vandaag wel of niet vrij? Hmm.
Mja wel ietsje.quote:
Toen ik het tentamen nakeek had ik zo iets van dit wordt net wel of net niet. Uiteindelijk is de uitslag toch redelijk netjes. Vorig jaar snapte ik echt niets van micro 1.2. De opdrachten die we moesten maken waren zijn steeds rond de 5 en 6 en de tentamens liepen ook niet. Maar dit jaar had ik bij de opdrachten al betere cijfers(8, 9, 10) en dat resulteert nu ook in een voldoende.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja die achterdocht vond ik ook extreem riri!
En gefeliciteerd met je P borisz! Fijn gevoel zeker!
Ziek zijn is absoluut zonde van je tijd, zéker in de vakantie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Mja wel ietsje.
Het is nu vooral nog een snipverkoudheid. Keelpijn is al een stuk minder.
Ziek zijn is zó zonde van de tijd hè, vind ik. Ik erger me echt rot aan mezelf. Dat doelloze gehang.![]()
Hoestmeddu? Je kerstmaaltje nu al rond? Of dub je nog?
Groot gelijk hoor!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziek zijn is absoluut zonde van je tijd, zéker in de vakantie.
Hier is het prima, ik heb weinig kerststress, want ik werk & slaap de helft van de tijd. Heerlijk.
Kerstmenu is très eenvoudig en ik hoef amper iets te doen.
(okay, ik vind het zelf een lousy kerstmenu, maar echt lekker koken doe ik dan wel voor anderen en niet met kerst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |