Sowieso salarisverhoging eisen als je werkgever in een crisis zit , op elk vlakquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dan moet jij leren lezen. Volgens mij wou hij van 350k naar 420k. Iets in die richting.. Hoe kom je aan die 3 ton?
Die heb ik van het weekend gekocht. Prachtig boek inderdaad. Leest ook lekker weg.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Kopbal het volgende:
Heb m'n pa dat Feyenoord 100-jaar boek gegeven.
Wat een prachtig mooi boek zeg.![]()
Bijna niet te tillen zo zwaar ook nog eens.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef Superfast het volgende:
Kan iemand me (mag ook met een link) uitleggen wat de voordelen zijn van een nieuw stadion (behalve een grotere capaciteit) en of we ons zorgen moeten maken voor kille Arena-achtige taferelen?
Sowieso is er wel animo voor 80.000 kaarten?
Krijg namelijk sterk de indruk dat dit (het zoveelste) prestige project van de gemeente is .
quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Superfast het volgende:
[..]
Jongen we komen er wel bovenop wacht maar tot de nieuwe Kuip er staat![]()
80.000 plaatsen BIATCH![]()
Beginnen we rustig op te bouwen (desnoods vanuit de Jupiler league het zal mij een kankerzorg zijn) en dan laten we zien dat niet Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland is maar Rotterdam.
Amsterdam neemt al niemand meer serieus moet je kijken voor hoeveel er weer gekocht is en dan sta je nog niet bovenaan![]()
Misschien kunnen jullie in de oude Kuip gaan spelen?
Tenminste een beetje sfeer voor die jongens van FC Duivendrecht
Gast dat was in een bash-topic met een hoop Joden die het nodig vonden Feyenoord te kleinerenquote:
Voor Feijenoord geld alleen de hogere opbrengsten uit de kaartverkoop, verder zie ik niet echt veel voordelen. Feijenoord wordt namelijk geen eigenaar van dat stadion.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef Superfast het volgende:
Kan iemand me (mag ook met een link) uitleggen wat de voordelen zijn van een nieuw stadion (behalve een grotere capaciteit) en of we ons zorgen moeten maken voor kille Arena-achtige taferelen?
Sowieso is er wel animo voor 80.000 kaarten?
Krijg namelijk sterk de indruk dat dit (het zoveelste) prestige project van de gemeente is .
Net zoals nu zeker.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef BB-boy het volgende:
Volgens Derksen zijn het vooral de business seats die voor veel extra geld moeten zorgen.
Dat ze geen eigenaar worden is niet meer dan logisch. Nog afgezien van de financiële situatie ik denk niet dat er clubs in Nederland zijn die ergens 500 miljoen hebben liggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor Feijenoord geld alleen de hogere opbrengsten uit de kaartverkoop, verder zie ik niet echt veel voordelen. Feijenoord wordt namelijk geen eigenaar van dat stadion.
Vraag me nog steeds af waar ze de ¤500.000 vandaan gaan halen. De gemeente gaat dat niet voorschieten, het Rijk ook niet en Feijenoord al helemaal niet. Een combinatie van die drie zal het ook wel niet worden, dus worden het particuliere investeerders. De vraag is of die zullen warmlopen voor een project als dit.
Vraag ik me ook weleens af.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Het moet toch pijn doen bij al die clubs en bobo's dat Derksen zo goed is geïnformeerd.²
Klopt , maar de huur zal ook een flink stuk omhoog gaan (terwijl Feyenoord recentelijk om een verlaging van de huidige huurprijs heeft gevraagd omdat het bijna niet op te brengen is schijntquote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef BB-boy het volgende:
Volgens Derksen zijn het vooral de business seats die voor veel extra geld moeten zorgen.
Deze feiten doen anders vermoeden superfast. Laatste 20 jaar zaten er nog nooit zoveel bezoekers in de kuip als 2008. Nou zullen de resultaten wel een stuk beter moeten worden wil je dat door kunnen zetten in 2009 maar dat stadion is er pas over 8 jaar. Er kan een hoop positiefs gebeuren in die tijd.quote:
Skyboxen, die brengen het grote geld op.. Moet je ze wel verkopen/verhuren natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef BB-boy het volgende:
Feit blijft dat als het slecht gaat met de club de bezoekersaantallen ook tegenvallen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Juk het volgende:
[..]
Deze feiten doen anders vermoeden superfast. Laatste 20 jaar zaten er nog nooit zoveel bezoekers in de kuip als 2008. Nou zullen de resultaten wel een stuk beter moeten worden wil je dat door kunnen zetten in 2009 maar dat stadion is er pas over 8 jaar. Er kan een hoop positiefs gebeuren in die tijd.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef Benigoi het volgende:
Wat een triestigheid weer...![]()
Ga eerst eens beleid voeren ofzo ipv dit soort acties:
Spandoekrazzia clubleiding in eigen huis
wo, 24/12/2008 - 15:45
Voor de derde keer in een paar jaar tijd heeft de leiding van Feyenoord vanmorgen inzage geeist en gekregen in de TIFO-container, welke zich op het stadionterrein achter de gele zijde bevindt. Daar waar men voorheen onder andere de aanwezigheid van fakkels en anti-Van den Herik doeken in deze materiaalkeet vermoedde, was het ditmaal te doen om de mogelijke aanwezigheid van anti-bestuur doeken.
Vergezeld door een medewerker van Bureau Veiligheid meldde directielid Jacobs zich vanmorgen klokslag elf daarom hoogstpersoonlijk bij de container van het sfeerteam en onderwierp deze aan een inspectie. Helaas, wat directeur Jacobs ook tegenkwam, géén anti-bestuur doeken.
Pijnlijk.
Te meer daar hij had kunnen weten dat die zich daar ook nooit hebben kúnnen bevinden. Simpelweg om de reden, dat de ingang van deze container al enkele weken wordt gebarricadeerd. Nota bene door enorme veldverwamingsbatterijen van de club zelf...
bron:lunaticnews
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo triest dat het gewoon grappig is
volgens mij gaat het de laatste jaren best prima, zolang Feyenoord maar geen 30 euro voor n uefacup ronde vraagt tegen n nietszeggend club terwijl we al zijn uitgeschakeld... Die hsc crisis is niet de norm.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Superfast het volgende:
[..]
Feit blijft dat als het slecht gaat met de club de bezoekersaantallen ook tegenvallen.
Zo was ten tijde van de HCS crisis het gemiddelde bezoekersaantal van thuiswedstrijden op (schrik niet) een krappe 9800 toeschouwers.
Het competitierecord werd in 1967/68 geboekt met een gemiddelde van 48.587
Anderzijds staat dat stadion er nog niet dus tijd genoeg om vooruit te kijken en te groeien al vind ik de financiële situatie wel zorgwekkend als je niet eens een transfervrije speler kunt aantrekken omdat er geen tekengeld beschikbaar is.
Trouwens ik kwam bij het zoeken naar wat van die bezoekersaantallen op een leuke site terecht :
http://www.sportgeschiede(...)-rotterdam-zuid.aspx
O.a. over de opening van het stadion in 1937 met een aantal oud-spelers en Feyenoord coryfeeën
Denk dat de bezoekersaantallen volgend jaar nog wel eens flink kunnen gaan dalen, nu had iedereen zo'n kaart voor 2 jaar.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
volgens mij gaat het de laatste jaren best prima, zolang Feyenoord maar geen 30 euro voor n uefacup ronde vraagt tegen n nietszeggend club terwijl we al zijn uitgeschakeld... Die hsc crisis is niet de norm.
Gerard Meijerquote:Voorafgaand aan Feyenoord-NAC uitreiking Legioen-pas nummer 1
Voorafgaand aan de wedstrijd tegen NAC Breda van komende vrijdag, tweede kerstdag, zal op het veld van De Kuip Legioen-pas nummer één uitgereikt worden. Rond 14:15 uur zal deze pas op het veld van De Kuip worden uitgereikt aan één van de vijf genomineerde Feyenoorders. De stemming voor de meest favoriete Feyenoorder sloot woensdag. Voor de eretitel kon in willekeurige volgorde gestemd worden op Willem van Hanegem, Wim Jansen, Coen Moulijn, Gerard Meijer en Pierre van Hooijdonk.
Ik mis Ernst Happel inderdaad. Heb zelf niet gestemd trouwens, maar zal denk ik wel Gerard Meijer worden.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:36 schreef TC03 het volgende:
Pierre van Hooijdonk?Zo'n rijtje met clubiconen en dan ineens Pierre van Hooijdonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |