abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2008 @ 23:57:55 #226
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64344480
Heb m'n pa dat Feyenoord 100-jaar boek gegeven.
Wat een prachtig mooi boek zeg.

Bijna niet te tillen zo zwaar ook nog eens.
  donderdag 25 december 2008 @ 00:00:26 #227
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64344583
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 01:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dan moet jij leren lezen. Volgens mij wou hij van 350k naar 420k. Iets in die richting.. Hoe kom je aan die 3 ton?
Sowieso salarisverhoging eisen als je werkgever in een crisis zit , op elk vlak
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_64344622
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Kopbal het volgende:
Heb m'n pa dat Feyenoord 100-jaar boek gegeven.
Wat een prachtig mooi boek zeg.

Bijna niet te tillen zo zwaar ook nog eens.
Die heb ik van het weekend gekocht. Prachtig boek inderdaad. Leest ook lekker weg.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 25 december 2008 @ 00:10:46 #229
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64344955
Kan iemand me (mag ook met een link) uitleggen wat de voordelen zijn van een nieuw stadion (behalve een grotere capaciteit) en of we ons zorgen moeten maken voor kille Arena-achtige taferelen?

Sowieso is er wel animo voor 80.000 kaarten?

Krijg namelijk sterk de indruk dat dit (het zoveelste) prestige project van de gemeente is .
pi_64345042
quote:
Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef Superfast het volgende:
Kan iemand me (mag ook met een link) uitleggen wat de voordelen zijn van een nieuw stadion (behalve een grotere capaciteit) en of we ons zorgen moeten maken voor kille Arena-achtige taferelen?

Krijg namelijk sterk de indruk dat dit (het zoveelste) prestige project van de gemeente is .
quote:
Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Superfast het volgende:

[..]

Jongen we komen er wel bovenop wacht maar tot de nieuwe Kuip er staat

80.000 plaatsen BIATCH

Beginnen we rustig op te bouwen (desnoods vanuit de Jupiler league het zal mij een kankerzorg zijn ) en dan laten we zien dat niet Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland is maar Rotterdam.

Amsterdam neemt al niemand meer serieus moet je kijken voor hoeveel er weer gekocht is en dan sta je nog niet bovenaan

Misschien kunnen jullie in de oude Kuip gaan spelen?
Tenminste een beetje sfeer voor die jongens van FC Duivendrecht
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 25 december 2008 @ 00:18:42 #231
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64345203
quote:
Op donderdag 25 december 2008 00:13 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[..]

Gast dat was in een bash-topic met een hoop Joden die het nodig vonden Feyenoord te kleineren

Aangezien de sportieve prestaties niet echt denderend zijn om als argument in te brengen op dit moment had ik het over het nieuwe stadion (toevallig omdat een aantal dagen nadat Feyenoord de plannen voor het nieuwe stadion kenbaar maakte men in Amsterdam er ook over begon.) Dus blijkbaar ligt dat gevoelig daar. :

Daarnaast ben ik natuurlijk trotst dat het grootste stadion straks in Rotterdam staat maar ik ben wel een beetje bezorgd dat het straks half leeg is en de sfeer (die in de huidige Kuip lekker dicht op het veld etc) straks helemaal verdwijnt
pi_64345364
quote:
Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef Superfast het volgende:

Voor Feijenoord geld alleen de hogere opbrengsten uit de kaartverkoop, verder zie ik niet echt veel voordelen. Feijenoord wordt namelijk geen eigenaar van dat stadion.

Vraag me nog steeds af waar ze de ¤500.000 vandaan gaan halen. De gemeente gaat dat niet voorschieten, het Rijk ook niet en Feijenoord al helemaal niet. Een combinatie van die drie zal het ook wel niet worden, dus worden het particuliere investeerders. De vraag is of die zullen warmlopen voor een project als dit.
Elite
Tegen TTIP
pi_64345510
Volgens Derksen zijn het vooral de business seats die voor veel extra geld moeten zorgen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64345768
quote:
Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef BB-boy het volgende:
Volgens Derksen zijn het vooral de business seats die voor veel extra geld moeten zorgen.
Net zoals nu zeker.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 25 december 2008 @ 00:39:42 #235
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64345873
Het moet toch pijn doen bij al die clubs en bobo's dat Derksen zo goed is geïnformeerd.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 25 december 2008 @ 00:40:38 #236
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64345904
quote:
Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Voor Feijenoord geld alleen de hogere opbrengsten uit de kaartverkoop, verder zie ik niet echt veel voordelen. Feijenoord wordt namelijk geen eigenaar van dat stadion.

Vraag me nog steeds af waar ze de ¤500.000 vandaan gaan halen. De gemeente gaat dat niet voorschieten, het Rijk ook niet en Feijenoord al helemaal niet. Een combinatie van die drie zal het ook wel niet worden, dus worden het particuliere investeerders. De vraag is of die zullen warmlopen voor een project als dit.
Dat ze geen eigenaar worden is niet meer dan logisch. Nog afgezien van de financiële situatie ik denk niet dat er clubs in Nederland zijn die ergens 500 miljoen hebben liggen.
Door de diverse voetbal analytici is al gezegd dat de kans dat het EK of WK naar Nederland komt zeer klein is dus waarom is een enorm stadion nodig?

Daarnaast bij een nieuw stadion hoort toch ook gewoon een echte topclub?

Feyenoord heeft geen cent te makken en de verwachting is ook niet dat dit de komende jaren opeens sterk zal gaan verbeteren en dan krijg je dus dat er max 30.000 mensen zitten in een niet eens halfvolle bak.

Neem Twente die bouwen een ring op het Arke stadion (of Grolsch Arena ) omdat het sportief gewoon lekker draait .Kortom logisch.

Kunnen mensen wel zeggen het legioen is hondstrouw maar nu het allemaal minder gaat zie je dat al terug in de bezoekersaantallen (laatste wedstrijden behalve Utrecht waren allemaal lang niet uitverkocht)
  donderdag 25 december 2008 @ 00:42:41 #237
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64345961
quote:
Op donderdag 25 december 2008 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Het moet toch pijn doen bij al die clubs en bobo's dat Derksen zo goed is geïnformeerd.

²
Vraag ik me ook weleens af.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 25 december 2008 @ 00:43:23 #238
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64345994
quote:
Klopt , maar de huur zal ook een flink stuk omhoog gaan (terwijl Feyenoord recentelijk om een verlaging van de huidige huurprijs heeft gevraagd omdat het bijna niet op te brengen is schijnt )
pi_64346880
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Deze feiten doen anders vermoeden superfast. Laatste 20 jaar zaten er nog nooit zoveel bezoekers in de kuip als 2008. Nou zullen de resultaten wel een stuk beter moeten worden wil je dat door kunnen zetten in 2009 maar dat stadion is er pas over 8 jaar. Er kan een hoop positiefs gebeuren in die tijd.
The only thing I fear is my MoM
pi_64347061
quote:
Skyboxen, die brengen het grote geld op.. Moet je ze wel verkopen/verhuren natuurlijk.
Stadionuitbreiding is dus vooral te doen om meer skyboxen te hebben, en grotere ruimtes voor sponsoren, grote restaurants ed..

Van alleen kaartverkoop voor wedstrijden ga je niet rijk worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 25 december 2008 @ 02:04:22 #241
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64348350
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Juk het volgende:

[..]

Deze feiten doen anders vermoeden superfast. Laatste 20 jaar zaten er nog nooit zoveel bezoekers in de kuip als 2008. Nou zullen de resultaten wel een stuk beter moeten worden wil je dat door kunnen zetten in 2009 maar dat stadion is er pas over 8 jaar. Er kan een hoop positiefs gebeuren in die tijd.
Feit blijft dat als het slecht gaat met de club de bezoekersaantallen ook tegenvallen.

Zo was ten tijde van de HCS crisis het gemiddelde bezoekersaantal van thuiswedstrijden op (schrik niet) een krappe 9800 toeschouwers.

Het competitierecord werd in 1967/68 geboekt met een gemiddelde van 48.587

Anderzijds staat dat stadion er nog niet dus tijd genoeg om vooruit te kijken en te groeien al vind ik de financiële situatie wel zorgwekkend als je niet eens een transfervrije speler kunt aantrekken omdat er geen tekengeld beschikbaar is.

Trouwens ik kwam bij het zoeken naar wat van die bezoekersaantallen op een leuke site terecht :

http://www.sportgeschiede(...)-rotterdam-zuid.aspx

O.a. over de opening van het stadion in 1937 met een aantal oud-spelers en Feyenoord coryfeeën
pi_64349981
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef Benigoi het volgende:
Wat een triestigheid weer...
Ga eerst eens beleid voeren ofzo ipv dit soort acties:

Spandoekrazzia clubleiding in eigen huis
wo, 24/12/2008 - 15:45
Voor de derde keer in een paar jaar tijd heeft de leiding van Feyenoord vanmorgen inzage geeist en gekregen in de TIFO-container, welke zich op het stadionterrein achter de gele zijde bevindt. Daar waar men voorheen onder andere de aanwezigheid van fakkels en anti-Van den Herik doeken in deze materiaalkeet vermoedde, was het ditmaal te doen om de mogelijke aanwezigheid van anti-bestuur doeken.

Vergezeld door een medewerker van Bureau Veiligheid meldde directielid Jacobs zich vanmorgen klokslag elf daarom hoogstpersoonlijk bij de container van het sfeerteam en onderwierp deze aan een inspectie. Helaas, wat directeur Jacobs ook tegenkwam, géén anti-bestuur doeken.

Pijnlijk.

Te meer daar hij had kunnen weten dat die zich daar ook nooit hebben kúnnen bevinden. Simpelweg om de reden, dat de ingang van deze container al enkele weken wordt gebarricadeerd. Nota bene door enorme veldverwamingsbatterijen van de club zelf...

bron:lunaticnews
zo triest dat het gewoon grappig is
pi_64350216
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:41 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

zo triest dat het gewoon grappig is
pi_64351835
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Superfast het volgende:

[..]

Feit blijft dat als het slecht gaat met de club de bezoekersaantallen ook tegenvallen.

Zo was ten tijde van de HCS crisis het gemiddelde bezoekersaantal van thuiswedstrijden op (schrik niet) een krappe 9800 toeschouwers.

Het competitierecord werd in 1967/68 geboekt met een gemiddelde van 48.587

Anderzijds staat dat stadion er nog niet dus tijd genoeg om vooruit te kijken en te groeien al vind ik de financiële situatie wel zorgwekkend als je niet eens een transfervrije speler kunt aantrekken omdat er geen tekengeld beschikbaar is.

Trouwens ik kwam bij het zoeken naar wat van die bezoekersaantallen op een leuke site terecht :

http://www.sportgeschiede(...)-rotterdam-zuid.aspx

O.a. over de opening van het stadion in 1937 met een aantal oud-spelers en Feyenoord coryfeeën
volgens mij gaat het de laatste jaren best prima, zolang Feyenoord maar geen 30 euro voor n uefacup ronde vraagt tegen n nietszeggend club terwijl we al zijn uitgeschakeld... Die hsc crisis is niet de norm.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 25 december 2008 @ 11:45:31 #245
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_64351997
Heerlijk tweede kerstdag in het stadion!

Is DHZ open overigens?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 25 december 2008 @ 11:50:07 #246
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64352071
quote:
Op donderdag 25 december 2008 11:35 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

volgens mij gaat het de laatste jaren best prima, zolang Feyenoord maar geen 30 euro voor n uefacup ronde vraagt tegen n nietszeggend club terwijl we al zijn uitgeschakeld... Die hsc crisis is niet de norm.
Denk dat de bezoekersaantallen volgend jaar nog wel eens flink kunnen gaan dalen, nu had iedereen zo'n kaart voor 2 jaar.

Fijne kerstdagen iedereen trouwens, en dan in het bijzonder die tweede hopelijk.
quote:
Voorafgaand aan Feyenoord-NAC uitreiking Legioen-pas nummer 1

Voorafgaand aan de wedstrijd tegen NAC Breda van komende vrijdag, tweede kerstdag, zal op het veld van De Kuip Legioen-pas nummer één uitgereikt worden. Rond 14:15 uur zal deze pas op het veld van De Kuip worden uitgereikt aan één van de vijf genomineerde Feyenoorders. De stemming voor de meest favoriete Feyenoorder sloot woensdag. Voor de eretitel kon in willekeurige volgorde gestemd worden op Willem van Hanegem, Wim Jansen, Coen Moulijn, Gerard Meijer en Pierre van Hooijdonk.
Gerard Meijer

[ Bericht 23% gewijzigd door Kopbal op 25-12-2008 11:56:31 ]
  donderdag 25 december 2008 @ 13:36:36 #247
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64354217
Pierre van Hooijdonk? Zo'n rijtje met clubiconen en dan ineens Pierre van Hooijdonk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 25 december 2008 @ 13:37:40 #248
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64354239
quote:
Op donderdag 25 december 2008 13:36 schreef TC03 het volgende:
Pierre van Hooijdonk? Zo'n rijtje met clubiconen en dan ineens Pierre van Hooijdonk.
Ik mis Ernst Happel inderdaad. Heb zelf niet gestemd trouwens, maar zal denk ik wel Gerard Meijer worden.
pi_64354271
Feyenoord moet wat meer vertrouwen krijgen. tegen PSV waren ze niet slecht.
  donderdag 25 december 2008 @ 13:39:34 #250
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_64354277
Vanmiddag eens die specials kijken, en opnemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')