quote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Superfast het volgende:
Vertonghen is een homofielie belg die ondanks die feiten niet geschikt is voor mandekking.
Vertonghen is een klasbak waar feyenoord een moord voor zou doen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Superfast het volgende:
Vertonghen is een homofielie belg die ondanks die feiten niet geschikt is voor mandekking.
Klasbakquote:Op maandag 22 december 2008 01:57 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vertonghen is een klasbak waar feyenoord een moord voor zou doen.
Hij kijkt liever naar het huppelloopje van Greenequote:Op maandag 22 december 2008 02:02 schreef BB-boy het volgende:
Het is wel duidelijk dat je geen Ajax wedstrijden bekijkt![]()
Zou ik overigens ook niet durven als ik een kakkerlak was
Eens, eens, oneens.quote:Op maandag 22 december 2008 02:00 schreef Superfast het volgende:
[..]
Klasbak![]()
Stam was een klasbak , Marcellis dat gaat er een worden .
Vertonghen is een mietje
Rot toch op man met je klasbak .quote:Op maandag 22 december 2008 02:02 schreef BB-boy het volgende:
Het is wel duidelijk dat je geen Ajax wedstrijden bekijkt![]()
Zou ik overigens ook niet durven als ik een kakkerlak was
Je hebt er geen reet van begrepen maar dat geeft allemaal niet joh.quote:Op maandag 22 december 2008 02:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eens, eens, oneens.
Ga maar eens een wedstrijd van Ajax kijken, zonder je Feyenooit bril dan.
Deze dame snapt het!!quote:Op maandag 22 december 2008 02:08 schreef Liefste. het volgende:
Hij is zo schattig, hij zorgde er vandaag toch ook voor dat er geen goal kwam. Nee dat was Vermalen. Of Vermaelen. Care ik ben een vrouw, ik kijk alleen maar naar de piemels.
Jongen we komen er wel bovenop wacht maar tot de nieuwe Kuip er staatquote:Op maandag 22 december 2008 02:09 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het eigenlijk zielig om gemeen terug te reageren op iemand waarvan z'n club op sterven na dood is, dus ik laat je maar in de waan.
Ja. Ja. Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Superfast het volgende:
[..]
Jongen we komen er wel bovenop wacht maar tot de nieuwe Kuip er staat![]()
80.000 plaatsen BIATCH![]()
Beginnen we rustig op te bouwen (desnoods vanuit de Jupiler league het zal mij een kankerzorg zijn) en dan laten we zien dat niet Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland is maar Rotterdam.
Amsterdam neemt al niemand meer serieus moet je kijken voor hoeveel er weer gekocht is en dan sta je nog niet bovenaan![]()
Misschien kunnen jullie in de oude Kuip gaan spelen?
Tenminste een beetje sfeer voor die jongens van FC Duivendrecht
quote:Op maandag 22 december 2008 02:08 schreef Liefste. het volgende:
Hij is zo schattig, hij zorgde er vandaag toch ook voor dat er geen goal kwam. Nee dat was Vermalen. Of Vermaelen. Care ik ben een vrouw, ik kijk alleen maar naar de piemels.
Ghossie een teletekst supporter dat ze nog bestaanquote:Op maandag 22 december 2008 02:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja. Ja. Ja.
Helaas voor jou leven we in het heden.
FAIL!!!!
[ afbeelding ]
80.000 plaatsen in de eerste divisie, 2012 is het pas.quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Superfast het volgende:
[..]
Beginnen we rustig op te bouwen (desnoods vanuit de Jupiler league het zal mij een kankerzorg zijn) en dan laten we zien dat niet Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland is maar Rotterdam.
Amsterdam neemt al niemand meer serieus moet je kijken voor hoeveel er weer gekocht is en dan sta je nog niet bovenaan![]()
Het is dat je zelf nog lacht om je buitengewoon leuke, totaal niet clichématige grap. Spelers als Bahia week na week in de basis moeten zetten, dat is pas grappig.quote:Op maandag 22 december 2008 02:23 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ghossie een teletekst supporter dat ze nog bestaan
Ach, wees blij, volgend jaar mogen jullie weer om de prijzen meedoen !quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hoor danquote:Op maandag 22 december 2008 02:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het is dat je zelf nog lacht om je buitengewoon leuke, totaal niet clichématige grap. Spelers als Bahia week na week in de basis moeten zetten, dat is pas grappig.
Onze Jan heeft meer testosteron in zijn pink dan die hele Greene in zijn lichaamquote:Op maandag 22 december 2008 02:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertonghen pwned Bahia, Greene en Tiendalli bij elkaar !
Nou, laat de bestuurders er dan eerst maar voor zorgen om dat cluppie van je tot dan in leven te houdenquote:Op maandag 22 december 2008 02:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hoor dan![]()
Ga je mij betichten van cliché matige grappen terwijl jij het nodig vindt om een teletekst screen te posten![]()
Daarnaast hebben wij straks een A licentie en veel Skyboxen en jullie jantje Vertonghen heerlijk gewoon![]()
Moet wel pijn doen in Duivendrecht dat straks juist bij de aartsrivaal een stadion staat dat wél top evenementen en CL finales kan draaien en een A licentie heeft.
Maarja het verval van Ajax doe je niks aan , straks hebben jullie alleen nog de Toppers waar mensen naar komen kijken
Nah komop zeg Feyenoord is gewoon een drama momenteel en dan die blessures en een falend bestuur maar voorlopig spelen jullie gewoon gelijk in de Kuip en dan een Fan topic voor die kneus openenquote:Op maandag 22 december 2008 02:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Onze Jan heeft meer testosteron in zijn pink dan die hele Greene in zijn lichaam
Jan
Geestig hoe feyenoordsupporters altijd hun eigen problemen een beetje wegstoppen. Als er een supportersschare is die absoluut al jaren NIKS meer mag zeggen over prestaties is het die van Feyenoord. Ga je schamen, de helft van voetbalminnend Nederland heeft medelijdenquote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Superfast het volgende:
[..]
Nee een topic openen waarin je jan vertonghen een baas noemt getuigt van voetbal-inzichtquote:Op maandag 22 december 2008 02:48 schreef _Mike_ het volgende:
Superfast je maakt jezelf belachlijk, vooral zo door gaan
Ja, daar zit ik echt mee ja, dat er geen echte evenementen in de ArenA gehouden worden.quote:Op maandag 22 december 2008 02:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hoor dan![]()
Ga je mij betichten van cliché matige grappen terwijl jij het nodig vindt om een teletekst screen te posten![]()
Daarnaast hebben wij straks een A licentie en veel Skyboxen en jullie jantje Vertonghen heerlijk gewoon![]()
Moet wel pijn doen in Duivendrecht dat straks juist bij de aartsrivaal een stadion staat dat wél top evenementen en CL finales kan draaien en een A licentie heeft.
Maarja het verval van Ajax doe je niks aan , straks hebben jullie alleen nog de Toppers waar mensen naar komen kijken
Gelukkig denken de beleidsbepalers bij Ajax en de gemeente Amsterdam daar heel anders over getuige dit stuk:quote:Op maandag 22 december 2008 02:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik echt mee ja, dat er geen echte evenementen in de ArenA gehouden worden.![]()
Oh ja, en hoe viel die gelijkmaker ook alweer? Juist, en dat terwijl wij eigenlijk wel een penalty verdienden.quote:Op maandag 22 december 2008 02:46 schreef Superfast het volgende:
[..]
Nah komop zeg Feyenoord is gewoon een drama momenteel en dan die blessures en een falend bestuur maar voorlopig spelen jullie gewoon gelijk in de Kuip en dan een Fan topic voor die kneus openen![]()
Midden jaren 90 had die niet eens in de basis gestaan.
Kijk dát was een bazenelftal maar feit dat dit topic bestaat geeft al aan dat jullie de wanhoop ook nabij zijn.
Zoals jullie van de week in de UEFA cup er geen een verdienden maar wel kregen met dank aan die duikelaar van een Suarez?quote:Op maandag 22 december 2008 03:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh ja, en hoe viel die gelijkmaker ook alweer? Juist, en dat terwijl wij eigenlijk wel een penalty verdienden.
Maar ga maar lekker aan je pikkie trekken bij de gedachte aan een stadion voor 80,000 man in de JL
Helemaal niets moet dat dan?quote:Op maandag 22 december 2008 03:09 schreef _Mike_ het volgende:
Superfast, wat heeft al jou gezeik over stadions etc met Vertonghen te maken?
Gek hé gezien de toon die hij meteen aanslaatquote:Op maandag 22 december 2008 06:49 schreef ruud_fr het volgende:
whehe, Superfast en die reacties
ajacieden die Feyenoord er meteen weer bij moeten halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |