Van Jingle Bells!quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hij heeft al wat mixjes gemaakt van tevoren gaf 'ie net aan.
Gaafquote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoop kerst...quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Nu weer hier?quote:Op maandag 22 december 2008 19:57 schreef peaceman het volgende:
Misschien ben ik hier wel.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee, jij bent nog in het vorige topic!
En dan ook nog 100 euro ervoor gekregen... dat moeten ze toch beter plannen hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 19:59 schreef tha_dark het volgende:
Nu moet die plaat alleen niet weggedraaid worden voor de headlines!
Zometeen nog maar even dit nummer aanvragen
Sinds ik dit nummer gisteren bij SR gehoord heb staat die alleen nog maar op repeat tijdens de headlines enzo.quote:
Reserve PC!quote:Op maandag 22 december 2008 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Na die actie kun je hier niet meer zijn.
Zeker aangezien dat hakkenhalfuurtje al bij maandag hoorde.quote:Op maandag 22 december 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk dat we zonder veel moeite het totaal post aantal record kunnen verbreken van zondag
Hopelijk zegt 'ie "nee" . . .quote:Op maandag 22 december 2008 19:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
'n Remix van Jordy van Loon. Ik ben benieuwd.![]()
Met dank aan 't hakkuh.quote:Op maandag 22 december 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk dat we zonder veel moeite het totaal post aantal record kunnen verbreken van zondag
Maar ja, waar staat die he? In Den Haag?quote:Op maandag 22 december 2008 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Weet je gelijk waaar je bent, bij je reserve PC!
is al gedraaid vandaag,quote:Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef tha_dark het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hopelijk zegt 'ie "nee" . . .![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
misschien iemand nog n keertje hier Bright eyes aanvragenquote:Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef donutsarenasty het volgende:
[..]
is al gedraaid vandaag,
lijkt me sterk dat ze dat nog een keer doen
Ik wil er wel eentje voor je proberen te maken.quote:Op maandag 22 december 2008 20:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Sinds ik dit nummer gisteren bij SR gehoord heb staat die alleen nog maar op repeat tijdens de headlines enzo.
Er is alleen geen songtekst van te vinden.
Dat zou super zijn!quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje voor je proberen te maken.
valt op google wel te vinden toch ?quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Is die al geweest?quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien iemand nog n keertje hier Bright eyes aanvragen
Mixjes van Jordy ??quote:
Ik kan de tekst iig niet vinden!quote:Op maandag 22 december 2008 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
valt op google wel te vinden toch ?
welk nummer bedoel je TC?quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldige SMS van jequote:
keiharde stampmix van jordy ! BOEM BOEM BOEMquote:Op maandag 22 december 2008 20:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mixjes van Jordy ??
Die gast is gek !!![]()
en dan zoveel boem boem dat je het nummer niet meer hoortquote:Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
keiharde stampmix van jordy ! BOEM BOEM BOEM
Sorryquote:Op maandag 22 december 2008 20:08 schreef tha_dark het volgende:
[..]
TC?
Maar ik bedoel de tekst van People You Know - Bigger Things
quote:
Vliesen?quote:Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef Jimbo het volgende:
Wat is er fout gegaan in je leven
Mwah ik brak mn benen , vrouw brak dr vliesen....jewtz![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 20:13 schreef evert het volgende:
kijk, als er al een spontaan anthem was ontstaan, dan had deze het moeten zijn
Is pas tig keer gezegd.quote:Op maandag 22 december 2008 20:14 schreef gateway het volgende:
van wie is dit nummer?
ja zoiets had ik gehoord op m'n werkquote:
quote:Have I heard have I heard
Seven birds were found
With possibly contagious type of flu
Where have I been where have i been
How could I possibly have missed it
It was all over the news
A hurricane named Lou
Just hit Malibu
I know there's bigger things in life
But all I think about is you
I know there's bigger things in life
But all I think about is you
I miss the point and hit the button
I get up and then I realise it’s almost half past two
And then I’ve totally forgotten
About that lunchdate with the cartoonist who’s customised our shoes
Then he calls out of the blue
Turns out he forgotten too
See, everything just works out fine
When all I think about is you
Everything just works out fine
When all I think about is you
Even Matthew on my wall
Still waitin’ for a call
Doesn’t seem to mind at all
That all I think about is you
He doesn’t seem to mind at all
There’s a party in our street
Some of my neighbours move their feet
To a brazilian steel drum band
And in a lazy, hazy heat
I sit down against my window seat
And watch the people dance
And I might just join them too
As it’s finally getting through
I’ve never quite felt so alive
And all I think about is you
I’ve never quite felt so alive
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef gateway het volgende:
[..]
en ja hoor, de lolbroek is ook gearriveerd
is dat z'n blonde bimbo.. hoog wit soort haar en best groot...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef Sersjee het volgende:
Robin van de Tillaart![]()
Familie van Henk?
ach , zoals je vast wel heb kunnen zien op fotos van giel heeft ie een heel klein pikkie, dat past precies in een klein meisje.quote:
lief hequote:
Die van Mengvoeders United?quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef Sersjee het volgende:
Robin van de Tillaart![]()
Familie van Henk?
quote:
Die is best mooi gemaakt, binnenkort nieuwe Nardiaquote:Op maandag 22 december 2008 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo film kijken![]()
Trouwens dat nummer van m.B. Dochters vind ik echt verschrikkelijk![]()
![]()
Vind het wel een leuk nummer eerlijk gezegd. LEuker dan dat nummer van Jordy van Loon.quote:Op maandag 22 december 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
geen stevie en geen james blunt en geen marco en geen thomas berge.. en dan ben ik blij
dus GEEN marco borsato
Ahaaaa.quote:
Ik heb nog geen enkele gezien, lijkt me best leuk... ga ze maar eens "volgen".quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is best mooi gemaakt, binnenkort nieuwe Nardia
jordyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk nummer eerlijk gezegd. LEuker dan dat nummer van Jordy van Loon.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, al 20.22... Ik moet maar eens een hapje gaan eten
och ..quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Kom nu allemaal naar de brievenbus! Dan zal Giel ff een van zn grapjes naar je hoofd slingeren.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb het ermee gehad. Hij begon de SR aardig, maar die knuppel is (net als z'n broek) weer afgezakt tot het egotrippende, voorspelbare, humorloze ventje waardoor ik iedere ochtend 3fm als de pest vermijd.
En nu nog mensen die doneren zitten beledigen uit verveling.Kwal, ze zijn de reden dat er een 'unfuckingbelievable' bedrag ieder jaar wordt opgehaald. Ondankbare zak.
Tot 22.00 uur mensen.
Tot morgenquote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb het ermee gehad. Hij begon de SR aardig, maar die knuppel is (net als z'n broek) weer afgezakt tot het egotrippende, voorspelbare, humorloze ventje waardoor ik iedere ochtend 3fm als de pest vermijd.
En nu nog mensen die doneren zitten beledigen uit verveling.Kwal, ze zijn de reden dat er een 'unfuckingbelievable' bedrag ieder jaar wordt opgehaald. Ondankbare zak.
Tot 22.00 uur mensen.
Amenquote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
Echt een moppentapper die Giel.quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Kom nu allemaal naar de brievenbus! Dan zal Giel ff een van zn grapjes naar je hoofd slingeren.
Jammer dat iemand daar niets van durft te zeggen in de microfoonquote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Tot later, Ceequote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
Thank God.quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Giel kan weer niet tegen dance muziek
Had het bij de lunch ook al, dacht er pas om 14.00 aan...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
Daag!quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
Wat zie jij allemaal?quote:
De momenten dat hij zo arrogant is en boven zich zelf opstijgt is het een eikel, de eerste 2 dagen was hij super.quote:
quote:
...quote:Op maandag 22 december 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah jij hebt ook geen ritme gevoel net als Giel.
Ze lieten de slaapkamer aan Armin zien, zat een zaadvlek op dat bed.quote:
Die gaan het naar het zin hebben vannachtquote:Op maandag 22 december 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul heeft zijn soulmate gevonden.
was de plek van giel , niet die van coen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze lieten de slaapkamer aan Armin zien, zat een zaadvlek op dat bed.
Ik vond het wel een leuke grap eigenlijkquote:
Amen....quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
och.. zo is giel.. maakt het uitquote:Op maandag 22 december 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De momenten dat hij zo arrogant is en boven zich zelf opstijgt is het een eikel, de eerste 2 dagen was hij super.
Floortjequote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Morgen trouwens Floortje Dessing als slaapgast, aldus Sophie net.
Niet geheel vervelendquote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Zei Giel dat? Was ff niet aan het luisteren.quote:
Preciesquote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef tha_dark het volgende:
Giel vond het hakken van vanacht bedroevend slecht
Dat was godverdomme (op Ilse na) het hoogtepunt van SR!
quote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Hoe triest.quote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Giel vond het hakkuh-halfuur niets en denkt meteen dat heel Nederland er zo over denkt.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij houdt echt van alles wat fout is of niet
Jaquote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Neuh... niet weer die graftakkenstem! Moet ik er weer een TT aan wijden?
Grootste 3 op reis fan meldt zich!quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Littonlane zal er vaak zijn
I know, maar dan is ie niet leukquote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
sorry voor je grap maar het is poolshoogte
jordy is schattig..quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij houdt echt van alles wat fout is of niet
Hey! Dat ben ik al!quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Grootste 3 op reis fan meldt zich!
mar j. Bligequote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
Mary J Blige
![]()
![]()
. Krijg een poliep, crapkut.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Grootste 3 op reis fan meldt zich!
Voor de afwisseling zou het origineel al fijn zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef D.Rose het volgende:
Deze hebben we al gehad
Tijd voor platen die nog niet geweest zijn
Is ook al eens gedraaid, gelukkig.quote:Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor de afwisseling zou het origineel al fijn zijn.
Ze kan nu wel een poliep krijgen, maar dan zitten we nog steeds met deze verkrachting van One.quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
Mary J Blige
![]()
![]()
. Krijg een poliep, crapkut.
quote:Nog steeds trapped in Groningen tot die verdomde kerst-parade langs is gekomen #sr08 39 minuten ago from m.slandr.net
Owjaquote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze kan nu wel een poliep krijgen, maar dan zitten we nog steeds met deze verkrachting van One.
Toen die twee mixers ook zeiden dat ze voor Paul kwamen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef marcodej het volgende:
Giel gelooft niet dat Paul veel goede reacties heeft gehad...Pak je verlies Giel, je bent niet de populairste...
Daar kan ik echt van genieten.quote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Toen die twee mixers ook zeiden dat ze voor Paul kwamen.
Giel deed letterlijk dit:
denk weer de sapjesbar tafelquote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar gaat Armin zijn set draaien? Vanuit het huis?
Misschien is dat beter dan wat het nu isquote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Jordy van Loon - Verliefdheid (is een toverbal) [Armin van Buuren 3FM SR remix]
Zit aan thee met honing, dat is niet voor niks. Anders was ik wel langs gegaan. "gratis" Armin set:quote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar gaat Armin zijn set draaien? Vanuit het huis?
Heb je ook Gluhweinquote:Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity geeft een rondje warme chocolademelk met slagroom of een andere hete drank naar keuze
Hej DiedjeeJ, weet niet of je mijn PM al had gelezen maar jammer dat ik je niet heb gezien. Hoe vond je het verder? Ik heb nog een verslag van de avond op scherp staan.. Zal het zo wel even plaatsen.quote:
en jij gaat in het tochtige ierland wonen/werkenquote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit aan thee met honing, dat is niet voor niks. Anders was ik wel langs gegaan. "gratis" Armin set:
Chocomel met slagroomquote:Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity geeft een rondje warme chocolademelk met slagroom of een andere hete drank naar keuze
* JJH Lekker bakje zwarte koffiequote:Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef Intrepidity het volgende:
en coen ookquote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je stijgt weer in waarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |