Met dank aan 't hakkuh.quote:Op maandag 22 december 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk dat we zonder veel moeite het totaal post aantal record kunnen verbreken van zondag
Maar ja, waar staat die he? In Den Haag?quote:Op maandag 22 december 2008 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Weet je gelijk waaar je bent, bij je reserve PC!
is al gedraaid vandaag,quote:Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef tha_dark het volgende:
Zometeen nog maar even dit nummer aanvragen
quote:Op maandag 22 december 2008 20:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hopelijk zegt 'ie "nee" . . .![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hij heeft al wat mixjes gemaakt van tevoren gaf 'ie net aan.
misschien iemand nog n keertje hier Bright eyes aanvragenquote:Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef donutsarenasty het volgende:
[..]
is al gedraaid vandaag,
lijkt me sterk dat ze dat nog een keer doen
Ik wil er wel eentje voor je proberen te maken.quote:Op maandag 22 december 2008 20:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Sinds ik dit nummer gisteren bij SR gehoord heb staat die alleen nog maar op repeat tijdens de headlines enzo.
Er is alleen geen songtekst van te vinden.
Dat zou super zijn!quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje voor je proberen te maken.
valt op google wel te vinden toch ?quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje voor je proberen te maken.
Is die al geweest?quote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien iemand nog n keertje hier Bright eyes aanvragen
Mixjes van Jordy ??quote:
Ik kan de tekst iig niet vinden!quote:Op maandag 22 december 2008 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
valt op google wel te vinden toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |