quote:Op maandag 22 december 2008 20:13 schreef evert het volgende:
kijk, als er al een spontaan anthem was ontstaan, dan had deze het moeten zijn
Is pas tig keer gezegd.quote:Op maandag 22 december 2008 20:14 schreef gateway het volgende:
van wie is dit nummer?
ja zoiets had ik gehoord op m'n werkquote:
quote:Have I heard have I heard
Seven birds were found
With possibly contagious type of flu
Where have I been where have i been
How could I possibly have missed it
It was all over the news
A hurricane named Lou
Just hit Malibu
I know there's bigger things in life
But all I think about is you
I know there's bigger things in life
But all I think about is you
I miss the point and hit the button
I get up and then I realise it’s almost half past two
And then I’ve totally forgotten
About that lunchdate with the cartoonist who’s customised our shoes
Then he calls out of the blue
Turns out he forgotten too
See, everything just works out fine
When all I think about is you
Everything just works out fine
When all I think about is you
Even Matthew on my wall
Still waitin’ for a call
Doesn’t seem to mind at all
That all I think about is you
He doesn’t seem to mind at all
There’s a party in our street
Some of my neighbours move their feet
To a brazilian steel drum band
And in a lazy, hazy heat
I sit down against my window seat
And watch the people dance
And I might just join them too
As it’s finally getting through
I’ve never quite felt so alive
And all I think about is you
I’ve never quite felt so alive
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef gateway het volgende:
[..]
en ja hoor, de lolbroek is ook gearriveerd
is dat z'n blonde bimbo.. hoog wit soort haar en best groot...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef Sersjee het volgende:
Robin van de Tillaart![]()
Familie van Henk?
ach , zoals je vast wel heb kunnen zien op fotos van giel heeft ie een heel klein pikkie, dat past precies in een klein meisje.quote:
lief hequote:
Die van Mengvoeders United?quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef Sersjee het volgende:
Robin van de Tillaart![]()
Familie van Henk?
quote:
Die is best mooi gemaakt, binnenkort nieuwe Nardiaquote:Op maandag 22 december 2008 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo film kijken![]()
Trouwens dat nummer van m.B. Dochters vind ik echt verschrikkelijk![]()
![]()
Vind het wel een leuk nummer eerlijk gezegd. LEuker dan dat nummer van Jordy van Loon.quote:Op maandag 22 december 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
geen stevie en geen james blunt en geen marco en geen thomas berge.. en dan ben ik blij
dus GEEN marco borsato
Ahaaaa.quote:
Ik heb nog geen enkele gezien, lijkt me best leuk... ga ze maar eens "volgen".quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is best mooi gemaakt, binnenkort nieuwe Nardia
jordyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk nummer eerlijk gezegd. LEuker dan dat nummer van Jordy van Loon.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, al 20.22... Ik moet maar eens een hapje gaan eten
och ..quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Kom nu allemaal naar de brievenbus! Dan zal Giel ff een van zn grapjes naar je hoofd slingeren.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb het ermee gehad. Hij begon de SR aardig, maar die knuppel is (net als z'n broek) weer afgezakt tot het egotrippende, voorspelbare, humorloze ventje waardoor ik iedere ochtend 3fm als de pest vermijd.
En nu nog mensen die doneren zitten beledigen uit verveling.Kwal, ze zijn de reden dat er een 'unfuckingbelievable' bedrag ieder jaar wordt opgehaald. Ondankbare zak.
Tot 22.00 uur mensen.
Tot morgenquote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb het ermee gehad. Hij begon de SR aardig, maar die knuppel is (net als z'n broek) weer afgezakt tot het egotrippende, voorspelbare, humorloze ventje waardoor ik iedere ochtend 3fm als de pest vermijd.
En nu nog mensen die doneren zitten beledigen uit verveling.Kwal, ze zijn de reden dat er een 'unfuckingbelievable' bedrag ieder jaar wordt opgehaald. Ondankbare zak.
Tot 22.00 uur mensen.
Amenquote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
Echt een moppentapper die Giel.quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Kom nu allemaal naar de brievenbus! Dan zal Giel ff een van zn grapjes naar je hoofd slingeren.
Jammer dat iemand daar niets van durft te zeggen in de microfoonquote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Tot later, Ceequote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
Thank God.quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Giel kan weer niet tegen dance muziek
Had het bij de lunch ook al, dacht er pas om 14.00 aan...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
Daag!quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
Wat zie jij allemaal?quote:
De momenten dat hij zo arrogant is en boven zich zelf opstijgt is het een eikel, de eerste 2 dagen was hij super.quote:
quote:
...quote:Op maandag 22 december 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah jij hebt ook geen ritme gevoel net als Giel.
Ze lieten de slaapkamer aan Armin zien, zat een zaadvlek op dat bed.quote:
Die gaan het naar het zin hebben vannachtquote:Op maandag 22 december 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul heeft zijn soulmate gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |