Tot later, Ceequote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb het ermee gehad. Hij begon de SR aardig, maar die knuppel is (net als z'n broek) weer afgezakt tot het egotrippende, voorspelbare, humorloze ventje waardoor ik iedere ochtend 3fm als de pest vermijd.
En nu nog mensen die doneren zitten beledigen uit verveling.Kwal, ze zijn de reden dat er een 'unfuckingbelievable' bedrag ieder jaar wordt opgehaald. Ondankbare zak.
Tot 22.00 uur mensen.
Thank God.quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Giel kan weer niet tegen dance muziek
Had het bij de lunch ook al, dacht er pas om 14.00 aan...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb het ermee gehad. Hij begon de SR aardig, maar die knuppel is (net als z'n broek) weer afgezakt tot het egotrippende, voorspelbare, humorloze ventje waardoor ik iedere ochtend 3fm als de pest vermijd.
En nu nog mensen die doneren zitten beledigen uit verveling.Kwal, ze zijn de reden dat er een 'unfuckingbelievable' bedrag ieder jaar wordt opgehaald. Ondankbare zak.
Tot 22.00 uur mensen.
Daag!quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef Cee het volgende:
Tot 22.00 uur mensen.
Wat zie jij allemaal?quote:
De momenten dat hij zo arrogant is en boven zich zelf opstijgt is het een eikel, de eerste 2 dagen was hij super.quote:
quote:
...quote:Op maandag 22 december 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah jij hebt ook geen ritme gevoel net als Giel.
Ze lieten de slaapkamer aan Armin zien, zat een zaadvlek op dat bed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |