abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64255986
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Trollen? Ik trol niet.
God bestaat niet en daarom is het ook niet relevant wat de paus vindt van homofielen.
Religie is tijdverspilling.
Het lezen van jouw nutteloze bijdragen is pas tijdverspilling.
pi_64255995
quote:
Volgens de katholieke kerk is homoseksualiteit op zich niet 'verkeerd', maar homoseksueel gedrag is dat des te meer.
En dat zegt een man in een jurk, die zich laat omringen door louter andere mannen. Zulk een ironie kom je zelden tegen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_64255996
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ga je nog reageren op die Bijbelcitaten of valt het je erg tegen dat er toch wel minimaal 3 citaten te vinden zijn in de Bijbel?
De bijbel is een boek dat is geschreven door mensen.
Waarom zouden die citaten dan enige rol spelen?
  maandag 22 december 2008 @ 20:05:11 #79
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_64256011
Wel lache dat die christenen doen alsof homoseksualiteit nooit de norm zal zijn maar zich wel bedreigd voelen door homoseksuelen.

Vertel mij eens. Wat doen die 10% homoseksuelen nou waardoor jij en de paus het bilijkbaar nodig vinden om ze als "probleem" te bestempelen?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 22 december 2008 @ 20:05:18 #80
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64256016
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

(Leviticus 18:22-23) Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging.

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

(1 Korinthiers 6:9-10) Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven? Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.

(1 Timotheus 1:9-10) En hij dit weet, dat den rechtvaardigen de wet niet is gezet, maar den onrechtvaardigen en den halsstarrigen, den goddelozen en den zondaren, den onheiligen en den ongoddelijken, den vadermoorders en den moedermoorders, den doodslagers, Den hoereerders, dien, die bij mannen liggen, den mensendieven, den leugenaars, den meinedigen, en zo er iets anders tegen de gezonde leer is;
[..]
Perfect! Dat scheelt me weer de moeite om juist onderbouwd te beweren hoe smerig het boek en de religie zelf wel niet is. Nu je het zelf aanhaalt is het waarschijnlijk moeilijk om te ontkrachtten.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 22 december 2008 @ 20:05:53 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64256037
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:53 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je zou er ook voor kunnen kiezen singel te blijven.
Ik zou niet weten waarom? Het is mijn leven en ik bepaal met wie ik dat leven deel .
Niet meer actief op Fok!
pi_64256043
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De bijbel is een boek dat is geschreven door mensen.
Waarom zouden die citaten dan enige rol spelen?
Veel zaken zijn gebaseerd op hetgeen wat geschreven staat in de Bijbel.
pi_64256048
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het lezen van jouw nutteloze bijdragen is pas tijdverspilling.
Toch echt niet.
Als god niet bestaat heeft de Paus geen bestaansrecht.
En ik zeg je: god bestaat niet.

Of heb jij bewijzen van het bestaan van (een) god?
Over trollen gesproken... Gelovigen die altijd maar met hun "god" schermen om vanalles voorelkaar te kunnen krijgen...
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 20:06:15 #84
230491 Zith
pls tip
pi_64256054
Àh, hier is de reluser met het wekelijkse reltopic
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_64256068
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Perfect! Dat scheelt me weer de moeite om juist onderbouwd te beweren hoe smerig het boek en de religie zelf wel niet is. Nu je het zelf aanhaalt is het waarschijnlijk moeilijk om te ontkrachtten.
Je vroeg om drie citaten, je hebt er nu vijf. Nu graag verder op de door jou ingeslagen weg i.p.v. wat Bijbelbashing.
pi_64256091
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Toch echt niet.
Als god niet bestaat heeft de Paus geen bestaansrecht.
En ik zeg je: god bestaat niet.

Of heb jij bewijzen van het bestaan van (een) god?
Over trollen gesproken... Gelovigen die altijd maar met hun "god" schermen om vanalles voorelkaar te kunnen krijgen...
Kun je het ook bewijzen? Vast niet. Jij beweert dat er geen God bestaat, dus bewijs het maar eens.
pi_64256111
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef SpecialK het volgende:
Wel lache dat die christenen doen alsof homoseksualiteit nooit de norm zal zijn maar zich wel bedreigd voelen door homoseksuelen.

Vertel mij eens. Wat doen die 10% homoseksuelen nou waardoor jij en de paus het bilijkbaar nodig vinden om ze als "probleem" te bestempelen?
Morele verkrachting van het land en het probleem van de vergrijzing wordt nooit opgelost op deze manier. Daarnaast is er een mooie verhouding man-vrouw in vrijwel elk land en die wordt op deze manier verpest, doordat een aantal mannen niet voor 100 procent als man meegerekend kunnen worden.
pi_64256121
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Veel zaken zijn gebaseerd op hetgeen wat geschreven staat in de Bijbel.
De bijbel is geschreven op basis van de normen en waarden die golden in die tijd en sommingen daarvan zijn nu ook nog algemeen geaccepteerd.
Draai het niet om.
pi_64256147
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De bijbel is geschreven op basis van de normen en waarden die golden in die tijd en sommingen daarvan zijn nu ook nog algemeen geaccepteerd.
Draai het niet om.
Veel zaken zijn dus gebaseerd op hetgeen wat in de Bijbel staat geschreven.
  maandag 22 december 2008 @ 20:08:58 #90
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_64256150
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Morele verkrachting van het land en het probleem van de vergrijzing wordt nooit opgelost op deze manier.
Je kan een land niet verkrachten, he?
Of leg mij eens uit hoe dat werkt? Poldertje voor poldertje?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 22 december 2008 @ 20:09:14 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64256158
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jouw normen zijn niet zo relevant natuurlijk.
Jij bent duidelijk echt dom .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 22 december 2008 @ 20:09:39 #92
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64256178
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je vroeg om drie citaten, je hebt er nu vijf. Nu graag verder op de door jou ingeslagen weg i.p.v. wat Bijbelbashing.
Bijbelbashing? Ik wilde slechts aantonen wat voor smerige citaten er in de Bijbel staan. Maar gezien ik er eigenlijk ook niet zo'n moeite voor wilde doen, liet ik je met plezier het werk doen. Bedankt daarvoor.

Dat er wat in een boekje beschreven staat is prima, maar dat betekent toch niet dat je maar zo zot moet zijn om dat boekje als 'dé norm' te beschouwen? En vervolgens, nog erger, homo's afschrijven als mensen die volgens de Bijbel naar de hel gaan, mensen die een afbreuk doen aan de creatie van God... Dat beweren is toch je reinste onzin?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_64256186
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef Viking84 het volgende:

Ik zou niet weten waarom? Het is mijn leven en ik bepaal met wie ik dat leven deel .
Dan hoop ik niet dat je op kleine jongetjes of meisjes valt.
pi_64256218
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:08 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je kan een land niet verkrachten, he?
Of leg mij eens uit hoe dat werkt? Poldertje voor poldertje?
Het verschil tussen letterlijk en figuurlijk begrijp je niet. Had ik ook niet verwacht eigenlijk.
  maandag 22 december 2008 @ 20:11:01 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_64256220
Een man in een jurk vindt dat de mensheid gered moet worden van transseksueel gedrag...
Wie begon er nou mee??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_64256225
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:09 schreef Yildiz het volgende:

Bijbelbashing? Ik wilde slechts aantonen wat voor smerige citaten er in de Bijbel staan. Maar gezien ik er eigenlijk ook niet zo'n moeite voor wilde doen, liet ik je met plezier het werk doen. Bedankt daarvoor.

Dat er wat in een boekje beschreven staat is prima, maar dat betekent toch niet dat je maar zo zot moet zijn om dat boekje als 'dé norm' te beschouwen? En vervolgens, nog erger, homo's afschrijven als mensen die volgens de Bijbel naar de hel gaan, mensen die een afbreuk doen aan de creatie van God... Dat beweren is toch je reinste onzin?
Beste Yildiz, lees eens een keertje de geschiedenis van het koninkrijk der nederlanden. Dat is nog veel erger jongen. Accepteer dat je hoort bij de menselijke soort.
pi_64256230
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:09 schreef buachaille het volgende:

[..]

Hiermee is meteen de stelling van Viking84 onderuitgehaald!
pi_64256245
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:09 schreef buachaille het volgende:

[..]

Die hebben al genoeg last van allerlei kerkelijke werknemers, inderdaad.....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_64256255
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Morele verkrachting van het land en het probleem van de vergrijzing wordt nooit opgelost op deze manier.
"Morele verkrachting" . Oh, please. De jaren 30 belden trouwens, ze willen hun conservatieveling terug.

En verder, aangezien homosexuelen net zo goed kinderen kunnen krijgen of adopteren zie ik het verband met de vergrijzing niet helemaal.
quote:
Daarnaast is er een mooie verhouding man-vrouw in vrijwel elk land en die wordt op deze manier verpest, doordat een aantal mannen niet voor 100 procent als man meegerekend kunnen worden.
Want vrouwen zijn altijd heterosexueel .

Werkelijk .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_64256280
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het verschil tussen letterlijk en figuurlijk begrijp je niet. Had ik ook niet verwacht eigenlijk.
Dat is eigenlijk meer een probleem dat gelovigen hebben.
Ze zien niet meer wat echt is en wat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')