ligt naast je jojoquote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef broer het volgende:
Hé, de jaren tachtig op mijn radio.
Even mijn kubus zoeken, hoor.
Wat zei jequote:Op maandag 22 december 2008 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je leest berichten die je quote niet?
Laat maar, updates nu.quote:Op maandag 22 december 2008 17:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Ben er nuop dit moment helemaal vooraan. Heb m'n camera wel thuis gelaten.
Doe nog maar een nachtje hakkuh dan Paulquote:Op maandag 22 december 2008 17:50 schreef TheArt het volgende:
en Paul de graveyard-shift.
Dat zegt genoegquote:Op maandag 22 december 2008 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je leest berichten die je quote niet?
Mocht je tijd teveel hebben, is het geen idee om alle optredens van Arno te knippen en te plakken?quote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef Sirolf het volgende:
En weer wat video's geupload:
*een pallet video's*
wordt vreemde valuta er beter van?quote:Op maandag 22 december 2008 17:56 schreef broer het volgende:
[..]
O, een beetje puzzelen tussen de bedrijven door lijkt mij ook wel wat.
Vast bij de haarlak in de buurt.quote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef broer het volgende:
[..]
En die ligt natuurlijk weer naast de beenwarmers.
Uiteindelijk komen we er wel!
net zoals paul patent heeft op 10.14 en coen op 14-18quote:Op maandag 22 december 2008 17:57 schreef alors het volgende:
Waarom heeft Giel eigenlijk patent op die uren van 6 tot 10? Laat hem ook eens 2 - 6 doen, dan lig ik tenminste te slapen en heb ik geen last van hem..
Als je naar 3FM gaat, waarom laat je je camera dan thuis?quote:Op maandag 22 december 2008 17:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Ben er nuop dit moment helemaal vooraan. Heb m'n camera wel thuis gelaten.
Heersende TVquote:Op maandag 22 december 2008 17:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik kom net thuis van boodschappen doen, ik zet de tv aan om weer SR te kijken en wat zie ik?
Ernie en Bert op Ned1! Ernie wist niet of hij Bert wakker moest maken. Er zaten namelijk duiven voor het raam en dat zou Bert vast wel willen zien! Maar Ernie wist niet of Bert boos zou worden als hij hem wakker zou maken.
Dus SR moest nog ff wachten
Ja, die moet ik nog knippen.quote:Op maandag 22 december 2008 17:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb je ook ergens dat slaapliedje voor Coen?
Sinds zaterdag heeft de headlines een mascotte: Arno de stagair. Je kunt hem in vrijwel elke headlines op de achtergrond spotten. Net werd hij dus afgevoerd.quote:
Jij had toen beenwarmers?quote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef broer het volgende:
[..]
En die ligt natuurlijk weer naast de beenwarmers.
Uiteindelijk komen we er wel!
quote:
Tijd om alle momenten bij te houden dus, dan kan ik er aan het eind van de week een compilatie van maken.quote:Op maandag 22 december 2008 18:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds zaterdag heeft de headlines een mascotte: Arno de stagair. Je kunt hem in vrijwel elke headlines op de achtergrond spotten. Net werd hij dus afgevoerd.
Ik heb er al heel wat gemist. Zag op zn hyves dat ie vanmiddag aan een bureautje midden op de Grote Markt zatquote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om alle momenten bij te houden dus, dan kan ik er aan het eind van de week een compilatie van maken.
Ik heb er vanmiddag en gisteren een paar gemist.
Kut. Die is moeilijk. Ik ga even nadenken.quote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef evert het volgende:
wordt vreemde valuta er beter van?
15 letters. op de 8e positie een e en op de 10e een s
quote:Op maandag 22 december 2008 18:05 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_ziek___.html?p=15,1 sjek die foto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |