Ging vanmorgen niet gemakkelijk dat wakker wordenquote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want hij doet standaard 0600-1000.
*flashback heeft naar....nou, gewoon naar vroegerquote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef Sersjee het volgende:Maria Magdalena
![]()
*flashback naar playbackshow op lagere school heeft*
Hey!quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Okay, chill.
Ga ik weer verder kijkensta nu bijna vooraan. haha
Druk druk druk, loop stage op de OK van het ziekenhuis, best heavy zo nu en dan, maar wel erg leuk... En hoe is het met jou?quote:
Ilse!quote:
Jij bent goed bezigquote:
Hij staat nu bijna vooraan bij het Glazen Huis zegt 'ie tochquote:Op maandag 22 december 2008 17:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey!
Vandaag nog naar Breda geweest?
staat ie online?quote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef evert het volgende:
[..]
goed gedaan! kunje me dan ff helpen met de hp de tijd kerst crypto?
Dat zijn ook twee goede inderdaadquote:Op maandag 22 december 2008 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dan vind ik het persoonlijk nog een bagger nummer van Armand. Doe dan The Funk Phenomenon of zijn remix van Professional Widow.
Niet gezienquote:Op maandag 22 december 2008 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat nu bijna vooraan bij het Glazen Huis zegt 'ie toch.
Dan komt ie er makkelijk af vind ikquote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef evert het volgende:
[..]
nee, omdat hij altijd 6-10 doet, doet hij geen 2-6
That's why.quote:
Ben er nuquote:Op maandag 22 december 2008 17:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey!
Vandaag nog naar Breda geweest?
Wel ff zwaaien straks hè!quote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Okay, chill.
Ga ik weer verder kijkensta nu bijna vooraan. haha
Heb je ook ergens dat slaapliedje voor Coen?quote:
O, een beetje puzzelen tussen de bedrijven door lijkt mij ook wel wat.quote:Op maandag 22 december 2008 17:51 schreef evert het volgende:
kunje me dan ff helpen met de hp de tijd kerst crypto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |