quote:
Je kunt ze zelfs met imageviewer al draaien.quote:Op maandag 22 december 2008 17:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, als het rustig is denk ik daaraan. Het was zó druk, dat ik klikte als ik iets zag. Vele foto's met gestrekte armen boven m''n hoofd gemaakt.
Zo maak ik eigelijk altijd foto's. Ook omdat er hoofden voor mn lens zaten. Als ik hem horizontaal maakte, zag je hoofd - Coen - hoofdquote:Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef Intrepidity het volgende:
Hij bedoelt meer dat ze 90 graden gedraaid zijn gok ik..
Geweldige aflvering!quote:Op maandag 22 december 2008 17:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik kom net thuis van boodschappen doen, ik zet de tv aan om weer SR te kijken en wat zie ik?
Ernie en Bert op Ned1! Ernie wist niet of hij Bert wakker moest maken. Er zaten namelijk duiven voor het raam en dat zou Bert vast wel willen zien! Maar Ernie wist niet of Bert boos zou worden als hij hem wakker zou maken.
Dus SR moest nog ff wachten
Dan kun je zo toch verticaal zetten voordat je ze upload...quote:Op maandag 22 december 2008 17:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo maak ik eigelijk altijd foto's. Ook omdat er hoofden voor mn lens zaten. Als ik hem horizontaal maakte, zag je hoofd - Coen - hoofd
Nu alleen Coen.
Geen idee.quote:
Had ik kunnen doen.quote:Op maandag 22 december 2008 17:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan kun je zo toch verticaal zetten voordat je ze upload...
Giel.quote:Op maandag 22 december 2008 17:49 schreef Impry het volgende:
Wie gaat er zo draaien eigenlijk? Om 6 uur DJwissel?
Giel lijkt me, dan Coen tot 2.00 uur en Paul de graveyard-shift.quote:Op maandag 22 december 2008 17:49 schreef Impry het volgende:
Wie gaat er zo draaien eigenlijk? Om 6 uur DJwissel?
Gaat Giel nog nachtdiensten doen?quote:Op maandag 22 december 2008 17:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Giel lijkt me, dan Coen tot 2.00 uur en Paul de graveyard-shift.
goed gedaan! kunje me dan ff helpen met de hp de tijd kerst crypto?quote:
en verkleinenquote:Op maandag 22 december 2008 17:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan kun je zo toch verticaal zetten voordat je ze upload...
Lijkt me niet, want hij doet standaard 0600-1000.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |