nou, van het gezeur geen enkele leuke plaat draait, zijn we nu gelukkig ook afquote:
Ik krijg pijn aan m'n nek.quote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, een kleine George Baker selectie van mijn foto's van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga woendag weer.quote:Op maandag 22 december 2008 17:42 schreef MutZ het volgende:
Zijn er morgen nog mensen van plan om naar Breda te gaan? (ik wel namelijk)
De helft staat scheef...quote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 17:42 schreef MutZ het volgende:
Nope moet morgen werken. Dikke kans dat ik wel naar de laatste dag ga.quote:Op maandag 22 december 2008 17:42 schreef MutZ het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef evert het volgende:
[..]
nou, van het gezeur dat Coen geen enkele leuke plaat draait, zijn we nu gelukkig ook af
Ja, als het rustig is denk ik daaraan. Het was zó druk, dat ik klikte als ik iets zag. Vele foto's met gestrekte armen boven m''n hoofd gemaakt.quote:
Lijkt me niet. Grave yardshift is voor hem lijkt me.quote:Op maandag 22 december 2008 17:44 schreef henkde_j het volgende:
Rabbering draait vanavond van 22-02?
En jawel.quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk trouwens het volgende over de surprise gast:
Morgen zijn ze in Almere, Michiel zei Onderweg naar Almere. Dat vertaal ik even naar Onderweg naar Morgen. Eén of andere acteur/actrice uit ONM dus.
Hij bedoelt meer dat ze 90 graden gedraaid zijn gok ik..quote:Op maandag 22 december 2008 17:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, als het rustig is denk ik daaraan. Het was zó druk, dat ik klikte als ik iets zag. Vele foto's met gestrekte armen boven m''n hoofd gemaakt.
Achterhoofd United!quote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |