Ik heb R4 en met de gepatchte versie is er niks aan de hand. Heb momenteel maar 1 keer een vastloper gehad, verder nergens last van. Je zou hem hier kunnen downloaden:quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Heb jij niet dat Chrono Trigger blokkeert omdat je m gedownload hebt?
Square heeft een beveiliging ingebouwd.
Ik wacht wel op de EU release. Nu komt eerst Secret of Mana op de VC.
Als IV niet interessant voor je was zijn V en VI dat ws ook nietquote:Op maandag 22 december 2008 17:50 schreef Rikketik het volgende:
Het vierde deel van Dragon Quest kon me eigenlijk niet echt boeien. Ben benieuwd of V en VI me kunnen verrassen.
Nu bezig met Fire Emblem. Proloog achter de rug en hoewel wennen, is het best een leuk spel.
Neequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Is het trouwens mogelijk om met Nintendo DS tegen een Wii te Mario Karten?
Weet niet bij zo'n gebouw waar je drie verdiepingen omhoog moet ofzo. Al een tijd niet gespeeld dus ik weet het niet precies.quote:
Als trackmania purist vind ik tm-ds een mega-slechte marketingstunt, het ziet er echt niet uit (net zoals de meeste pc naar ds ports overigens)quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Trackmania is echt leuk om in de trein even snel te doen. Speelde gister tegen een bloed mooie griet met een ds in de trein ! Heb haar telefoon nummer gekregen om nog is te `gamen´ al niet goed voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |