Doe eens lief tegen mijquote:
Helemaal mee eens, al geniet ik er nu al ruim een week vanquote:
HeY SuP MoOzZiE? aLLeS gOed?quote:
Sterf.quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al geniet ik er nu al ruim een week van
massagequote:
hOi MoOzZiEquote:
Heul niet!quote:
quote:
Ik schiet helemaal volquote:
awwquote:
Wie schiet je volquote:
Je linker oogkasquote:Op maandag 22 december 2008 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie schiet je volsorrie ben flauw aant worden
Hf Sgelequote:Op maandag 22 december 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
Ben er ook weer weg van enzo![]()
Mensen werk ze nog ff he![]()
quote:
Je vraagt er omquote:
weet ikquote:Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vraagt er om![]()
Ik heb een week vakantie![]()
![]()
Zo....nu heb ik genoeg lopen stangen![]()
![]()
*doet deken geeft*quote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef crazy987 het volgende:
zit op dordrecht centraal op zo`n hotspot van kpn
focking koud hier man xD
dankuquote:
euh.. neejquote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kom jij toevallig nog bij "Bagels & Beans"?
fijne vakantie!quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef crazy987 het volgende:
woeii trein is er
later
werk ze ngo mensen
ik heb al vakantie
Nou, ik had eigenlijk wel zin in een cappuccino, maar je bent nu toch al trugquote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
euh.. neejmoet ik daar ins hemels naam
lolquote:Op maandag 22 december 2008 15:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk wel zin in een cappuccino, maar je bent nu toch al trug
Neequote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef Crazy-p het volgende:
is iedereen nou daadwerkelijk aan het werk?
Dat dusquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Logician het volgende:
Serieus denk je even wat anders doen dan Fok!
Dus zet je de tv aan "Hey leuk! Het glazen huis!"
Is het eerste sms berichtje wat je leest "Groetjes aan iedereen op Fok!"
wat is het nummer...quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:![]()
Wie belt mn bazin ff dat ik dringend thuis moet zijn?
nummer?quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:![]()
Wie belt mn bazin ff dat ik dringend thuis moet zijn?
ik doe met je mee, brbquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Whehe volgens mij zouden jullie het nog doen ook
Ik ga maar ff een peuk roken
tuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Whehe volgens mij zouden jullie het nog doen ook
Ik ga maar ff een peuk roken
Tot morgen MD!quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk
maaruh fijne avond iedereen... ik hou het voor gezien voor vandaag...
Kut je hebt me doorquote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef Logician het volgende:
[..]
awwwwwwwwww zie ik hier een romance opbloeien?![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef Logician het volgende:
[..]
awwwwwwwwww zie ik hier een romance opbloeien?![]()
Done!quote:
Had ik al gezegd dat ik een verrassing voor je had?quote:
Oh echt!quote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een verrassing voor je had?
serieusquote:
quote:
En?quote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar, ik wou alleen weten of hij neukbaar was
Wtf heb jij voor vragenquote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar, ik wou alleen weten of hij neukbaar was
quote:
Tsja, wat moet je als vrouw nou denken van mannen als ik besta om hun in het niets te doen terugdeinen.quote:
Wrs weinig, behalve eens lekker naaienquote:Op maandag 22 december 2008 16:18 schreef Loire het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je als vrouw nou denken van mannen als ik besta om hun in het niets te doen terugdeinen.
Alleen voor de zeer exclusieve vrouw en tegen een betaling, maar dat valt in het niets als je eenmaal langs bent geweest.quote:Op maandag 22 december 2008 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs weinig, behalve eens lekker naaien
waarom betalen als ik het gratis kan krijgen?quote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef Loire het volgende:
[..]
Alleen voor de zeer exclusieve vrouw en tegen een betaling, maar dat valt in het niets als je eenmaal langs bent geweest.
Omdat je dan niet mij hebt maar een of ander slap aftreksel wat mss 1% van mijn volmaaktheid mag meemaken.... op zijn hoogste top dan.quote:Op maandag 22 december 2008 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom betalen als ik het gratis kan krijgen?
quote:Op maandag 22 december 2008 16:23 schreef Loire het volgende:
[..]
Omdat je dan niet mij hebt maar een of ander slap aftreksel wat mss 1% van mijn volmaaktheid mag meemaken.... op zijn hoogste top dan.
quote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef Loire het volgende:
[..]
Alleen voor de zeer exclusieve vrouw en tegen een betaling, maar dat valt in het niets als je eenmaal langs bent geweest.
quote:And that is how I met your mother.
Okay nou heb ik echt medelijden met jequote:
sup...dad...quote:
laterz LLquote:
Schiet 't al op met je gedichtje?quote:
Heg gadver zo word het mes viesquote:Op maandag 22 december 2008 16:41 schreef Loire het volgende:
snij snij
ik heb tot april vakantie....quote:
hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb tot april vakantie....
lekker elke dag doen waar ik zin in heb en 3k+ op me rekening krijgen elke maand!
howd you like them apples
goed zijn in wat je doetquote:
haha klinkt goedquote:Op maandag 22 december 2008 16:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed zijn in wat je doeteen grote bek hebben. altijd strak in pak lopen. en zorgen dat ze je eruit trappen en je handje ophouden... appeltje eitje
Glad you like itquote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Laters LL
hey P00-...
Gen. kill is tof joh!
precies iets waar ik graag naar kijk
n0 WhERequote:Op maandag 22 december 2008 16:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
where did MoOzZiE go?
quote:
Shaken! not...wacht evenquote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb tot april vakantie....
lekker elke dag doen waar ik zin in heb en 3k+ op me rekening krijgen elke maand!
howd you like them apples
godver mn colaquote:
ik ga waarschijnlijk over 2 jaar naar thailandquote:Op maandag 22 december 2008 17:00 schreef Queen_E het volgende:
[..]
ik ben afgelopen zomer in Thailand bij een wedstrijd geweest.. echt gaaf!
quote:
klopt is ook mooi! maar zou dan wel vooral naar t zuiden gaan.... in t noorden heb je wel mooie natuur maar die plaatjes die je altijd van Thailand ziet is in t zuiden!quote:Op maandag 22 december 2008 17:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk over 2 jaar naar thailand
lijkt me echt een mooi land!
ik verveel me de tering!quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef Queen_E het volgende:
[..]
klopt is ook mooi! maar zou dan wel vooral naar t zuiden gaan.... in t noorden heb je wel mooie natuur maar die plaatjes die je altijd van Thailand ziet is in t zuiden!
Weekje vrij hierquote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik verveel me de tering!![]()
ben blij als mijn solli van vanochtend het word... kan ik teminste uitkijken naar 1 maart
verder ga ik maar weer wat meer sporten enzo
jij druk?
Als jij nou op mij reageert dan sluit jij umquote:Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef Crazy-p het volgende:
en niemand die hier ff een slotje op wil gooien?"
of is iedereen al weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |