ik heb tot april vakantie....quote:
hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb tot april vakantie....
lekker elke dag doen waar ik zin in heb en 3k+ op me rekening krijgen elke maand!
howd you like them apples
goed zijn in wat je doetquote:
haha klinkt goedquote:Op maandag 22 december 2008 16:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed zijn in wat je doeteen grote bek hebben. altijd strak in pak lopen. en zorgen dat ze je eruit trappen en je handje ophouden... appeltje eitje
Glad you like itquote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Laters LL
hey P00-...
Gen. kill is tof joh!
precies iets waar ik graag naar kijk
n0 WhERequote:Op maandag 22 december 2008 16:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
where did MoOzZiE go?
quote:
Shaken! not...wacht evenquote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb tot april vakantie....
lekker elke dag doen waar ik zin in heb en 3k+ op me rekening krijgen elke maand!
howd you like them apples
godver mn colaquote:
ik ga waarschijnlijk over 2 jaar naar thailandquote:Op maandag 22 december 2008 17:00 schreef Queen_E het volgende:
[..]
ik ben afgelopen zomer in Thailand bij een wedstrijd geweest.. echt gaaf!
quote:
klopt is ook mooi! maar zou dan wel vooral naar t zuiden gaan.... in t noorden heb je wel mooie natuur maar die plaatjes die je altijd van Thailand ziet is in t zuiden!quote:Op maandag 22 december 2008 17:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk over 2 jaar naar thailand
lijkt me echt een mooi land!
ik verveel me de tering!quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef Queen_E het volgende:
[..]
klopt is ook mooi! maar zou dan wel vooral naar t zuiden gaan.... in t noorden heb je wel mooie natuur maar die plaatjes die je altijd van Thailand ziet is in t zuiden!
Weekje vrij hierquote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik verveel me de tering!![]()
ben blij als mijn solli van vanochtend het word... kan ik teminste uitkijken naar 1 maart
verder ga ik maar weer wat meer sporten enzo
jij druk?
Als jij nou op mij reageert dan sluit jij umquote:Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef Crazy-p het volgende:
en niemand die hier ff een slotje op wil gooien?"
of is iedereen al weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |