Ben zoo blij dat ik vanmiddag vrij mochtquote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah naast het feit dat ik moet werken goed
lucky you...quote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben zoo blij dat ik vanmiddag vrij mocht
En morgen wordt een drukke dag, mijn zoon naar schiphol brengen die gaat 2wk naar zijn oma/vader in Ierlandquote:
Ga je niet mee?quote:Op maandag 22 december 2008 13:44 schreef Logician het volgende:
[..]
En morgen wordt een drukke dag, mijn zoon naar schiphol brengen die gaat 2wk naar zijn oma in Ierland
dat is zeker geluk hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben zoo blij dat ik vanmiddag vrij mocht
Jammer... maar lijkt me dan wel vreemd om met kerst en oud/nieuw zonder hem te zitten... of zie ik dat ook verkeerd?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:45 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is zeker geluk hebben
willik ook wel
Super! moet je met kerst wel werken dan?quote:Op maandag 22 december 2008 13:47 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb geregeld dat ik met oud op nieuw niet hoef te werken
Lekker met de kleine vuurwerk kijken
Is het ook wel, maar uiteindelijk zijn het maar dagen, en ik zie hem elke dag en zijn familie daar ziet hem al veel te weinig..quote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jammer... maar lijkt me dan wel vreemd om met kerst en oud/nieuw zonder hem te zitten... of zie ik dat ook verkeerd?
Nee dat weiger ikquote:Op maandag 22 december 2008 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Super! moet je met kerst wel werken dan?
quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Loire het volgende:
ach ik ben gedumt voor de feestdagen dus zal wel meevallen
Beter ervoor dan erna.. spaar je je iig geld uit voor cadeausquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter ervoor dan erna.. spaar je je iig geld uit voor cadeaus
Mwah de vader van mijn kinderen en ik gingen destijds op 3dec uit elkaar,quote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuk! veel plezier alvast!quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat weiger ik
Heb een gezinnetje
Truequote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Klopt wel, het vergt een boel consessies van beide kanten..quote:Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk! veel plezier alvast!
en logi, lijkt me lastig familie zo ver weg...
het blijft kut.. of het nu ervoor of erna is.quote:Op maandag 22 december 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Mwah de vader van mijn kinderen en ik gingen destijds op 3dec uit elkaar,
dat was echt heel K** toen wbt de feestdagen ..
Ik ga er ook lekker van genietenquote:Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk! veel plezier alvast!
en logi, lijkt me lastig familie zo ver weg...
Dat klinkt niet gezellig neequote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het blijft kut.. of het nu ervoor of erna is.
weet je wat pas echt kut is? zwanger zijn van het eerste kleinkind in de famillie maar je moeder 2 weken voor je bevalling moeten begraven.
Had meteen geen zin meer in het hele jaar![]()
Mensen hechten te veel aan de feestdagen
Alsof je die niet alleen kunt/mag doorbrengen
Mn zus doet het al zo lang ik haar ken
ja, maar het went ook wel denk ik...quote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Klopt wel, het vergt een boel consessies van beide kanten..
je zus is een sad panda? Nee alleen word het niet, ga met me beste vriendin etenquote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je wat pas echt kut is? zwanger zijn van het eerste kleinkind in de famillie maar je moeder 2 weken voor je bevalling moeten begraven.
Mensen hechten te veel aan de feestdagen
Mn zus doet het al zo lang ik haar ken
Das idd zwaar minder...quote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik 't wel een beetje mee eens...quote:Mensen hechten te veel aan de feestdagen
Begrijp me niet verkeerd, de zeik rond een scheiding (of je nu getrouwd bent of niet) blijft zeer zwaar klote, maar om eerlijk te zijn had ik liever mn partner moeten laten gaan voor de kerst dan mn moeder in te moeten leveren ernaquote:
Mn zus is gewoon gezellig singlequote:Op maandag 22 december 2008 13:56 schreef Loire het volgende:
[..]
je zus is een sad panda? Nee alleen word het niet, ga met me beste vriendin eten
quote:Op maandag 22 december 2008 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, de zeik rond een scheiding (of je nu getrouwd bent of niet) blijft zeer zwaar klote, maar om eerlijk te zijn had ik liever mn partner moeten laten gaan voor de kerst dan mn moeder in te moeten leveren erna
quote:Op maandag 22 december 2008 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
maar mensen, ik ga toch echt nog even wat doen... heb echt nog niks gedaan vandaag en dat gaat mn baas ook niet echt waarderen...
fijne avond alvast en stuur me maar weg als ik hier voor 4 uur nog een keer kom
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 22 december 2008 13:58 schreef Loire het volgende:
ik doe ook echt geen flikker vandaag....
Okay hier ga ik niet op in, want ik merk nu al dat ik met mijn antwoord iemand enorm op zijn/haar tenen ga trappenquote:Op maandag 22 december 2008 13:58 schreef Logician het volgende:
[..]Mjah dat ligt ook een beetje aan de band die je met je moeder hebt natuurlijk..
Ik ben een Loire. tot ik in 2009 mijn oude acc weer kan onthullen, niet zo geinteresseerd doen hequote:
Das niet handigquote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef Crazy-p het volgende:
doet dr best met werken.. alleen het schiet niet op..
heb mn hersens op mn nachtkastje laten liggen vannacht
.. okayquote:Op maandag 22 december 2008 14:03 schreef Loire het volgende:
[..]
Ik ben een Loire. tot ik in 2009 mijn oude acc weer kan onthullen, niet zo geinteresseerd doen he
Doe datquote:Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef Logician het volgende:
Eensch..
Ik ga maar eens de huisvrouw uithangen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |