wat is het nummer...quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:![]()
Wie belt mn bazin ff dat ik dringend thuis moet zijn?
nummer?quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:![]()
Wie belt mn bazin ff dat ik dringend thuis moet zijn?
ik doe met je mee, brbquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Whehe volgens mij zouden jullie het nog doen ook
Ik ga maar ff een peuk roken
tuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Whehe volgens mij zouden jullie het nog doen ook
Ik ga maar ff een peuk roken
Tot morgen MD!quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk
maaruh fijne avond iedereen... ik hou het voor gezien voor vandaag...
Kut je hebt me doorquote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef Logician het volgende:
[..]
awwwwwwwwww zie ik hier een romance opbloeien?![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef Logician het volgende:
[..]
awwwwwwwwww zie ik hier een romance opbloeien?![]()
Done!quote:
Had ik al gezegd dat ik een verrassing voor je had?quote:
Oh echt!quote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een verrassing voor je had?
serieusquote:
quote:
En?quote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar, ik wou alleen weten of hij neukbaar was
Wtf heb jij voor vragenquote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar, ik wou alleen weten of hij neukbaar was
quote:
Tsja, wat moet je als vrouw nou denken van mannen als ik besta om hun in het niets te doen terugdeinen.quote:
Wrs weinig, behalve eens lekker naaienquote:Op maandag 22 december 2008 16:18 schreef Loire het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je als vrouw nou denken van mannen als ik besta om hun in het niets te doen terugdeinen.
Alleen voor de zeer exclusieve vrouw en tegen een betaling, maar dat valt in het niets als je eenmaal langs bent geweest.quote:Op maandag 22 december 2008 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs weinig, behalve eens lekker naaien
waarom betalen als ik het gratis kan krijgen?quote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef Loire het volgende:
[..]
Alleen voor de zeer exclusieve vrouw en tegen een betaling, maar dat valt in het niets als je eenmaal langs bent geweest.
Omdat je dan niet mij hebt maar een of ander slap aftreksel wat mss 1% van mijn volmaaktheid mag meemaken.... op zijn hoogste top dan.quote:Op maandag 22 december 2008 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom betalen als ik het gratis kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |