Mwah, het heeft geen zin om er tegenin te gaan denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Dat die Glow Remlof er ook bij heeft gehaald in het FB topic... Reinste censuur
Jup, maar dat kan ik me voorstellen. Alleen hij is mod en jij nietquote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
Tja dan nog kan ik mijn ongenoegen uiten, dat standpunt van Glow ben ik het niet mee eens
Ik ben geeneens een reluser ofzo maar, dan nog
Klinkt goed jaquote:Op maandag 22 december 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, dadelijk richting het werk, daar hangen, vanavond met wat volk een ghaktbrood avond dacht ik, dus dat is wel weer gezellig
Is helaas nog geen middagquote:Op maandag 22 december 2008 10:51 schreef Bravebart het volgende:
GoeiemiddagIk heb vannacht geslapen. En hoe was jullie nacht? =)
ik las witquote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
wilte nachten ja?
En kerst is altijd gezellig, maar ik weet niet of ik zin heb in die gezelligheid
Typfoutje, het mag nog, het is nog vroegquote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
wilte nachten ja?
En kerst is altijd gezellig, maar ik weet niet of ik zin heb in die gezelligheid
zegzegzeg, ik doe ook niet moeilijk over jullie typfoutenquote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik las wit
Maar wilt is ook wel apart
Oneequote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Is helaas nog geen middag![]()
Maar toch hoiMijn nacht was wild en spannend als altijd
dat is waar. Maar die was er één die mijn zinnen prikkeldequote:Op maandag 22 december 2008 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
zegzegzeg, ik doe ook niet moeilijk over jullie typfouten
Vertel haar gewoon ff dat je niet in de mood bent voor seks, ben je er snel vanafquote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat is waar. Maar die was er één die mijn zinnen prikkelde
Trouwens vervelend. Die afgrijselijke irritante, vervelende en stomme stagiaire zit de hele ochtend al te niesen. En ik hen op nu.nl een nieuwsbericht gelezen dat het wetenschappelijk bewezen is dat (het mogelijk is dat) mensen niesen na een seksuele fantasie
quote:
Om dus ervoor te zorgen dat de user zijn post niet meer kan aanpassen of om duidelijk te maken dat je het er mee eens bentquote:
Ik ben bang dat ik niet tegen haar kan zeggen dat ik 'niet in de mood ben', maar dat ik zou zeggen dat ik haar 'nog niet met een stokkie zou aanraken' of dat ik 'mijn hond er nog zou aftrappen'.quote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Vertel haar gewoon ff dat je niet in de mood bent voor seks, ben je er snel vanaf
Wil ook niet nerd zijnquote:Op maandag 22 december 2008 11:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Om dus ervoor te zorgen dat de user zijn post niet meer kan aanpassen of om duidelijk te maken dat je het er mee eens bent
Je bent nog niet nerd genoeg
quote:Op maandag 22 december 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet tegen haar kan zeggen dat ik 'niet in de mood ben', maar dat ik zou zeggen dat ik haar 'nog niet met een stokkie zou aanraken' of dat ik 'mijn hond er nog zou aftrappen'.
Aha. Zo lelijk is ze vast toch nietquote:Op maandag 22 december 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet tegen haar kan zeggen dat ik 'niet in de mood ben', maar dat ik zou zeggen dat ik haar 'nog niet met een stokkie zou aanraken' of dat ik 'mijn hond er nog zou aftrappen'.
Laten we dat maar niet doenquote:
Jepsquote:
Inderdaad.. dan noem je het beestje echt gewoon bij zijn naam.quote:Op maandag 22 december 2008 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die laatste gebruik ik ook vaak, heerlijke uitspraak
mja.. op zich valt dat wel mee. Als je het zo van achter ziet zou je kunnen zeggen van nou daar zou ik het op zich wel mee kunnen, maar ze heeft een lelijke kop. En dat is op zich nog wel te vergeten, maar doordat ik dr ken zou ik het echt niet willen.quote:Op maandag 22 december 2008 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Aha. Zo lelijk is ze vast toch niet
Geloof je niet meerquote:Op maandag 22 december 2008 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsHet was toch bluf, dus zo spannend is het niet
Dan niet hoorquote:
Ach, denk dat als je maar lang genoeg geen seks hebt dat je het dan best zou willenquote:Op maandag 22 december 2008 11:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. dan noem je het beestje echt gewoon bij zijn naam.
[..]
mja.. op zich valt dat wel mee. Als je het zo van achter ziet zou je kunnen zeggen van nou daar zou ik het op zich wel mee kunnen, maar ze heeft een lelijke kop. En dat is op zich nog wel te vergeten, maar doordat ik dr ken zou ik het echt niet willen.
Goeiemorgenquote:Op maandag 22 december 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen![]()
Verhaal: Ik werd wakker gemaakt door de wasmachine
nou.. ik denk dat ik dan toch eerder terugval op de rechterhand en heel misschien wel de linker...quote:Op maandag 22 december 2008 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, denk dat als je maar lang genoeg geen seks hebt dat je het dan best zou willen. Maar ik ken het wel hoor, wat je omschrijft
Er zit toch wel een verschil tussen handwerk en echte seks mag ik hopen voor jequote:Op maandag 22 december 2008 11:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou.. ik denk dat ik dan toch eerder terugval op de rechterhand en heel misschien wel de linker...
Ja dat wel, maar om even aan te geven dat ik toch liever aan handwerk doe, dan echte sex met haar. Gewoon puur uit principequote:Op maandag 22 december 2008 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zit toch wel een verschil tussen handwerk en echte seks mag ik hopen voor je
quote:Op maandag 22 december 2008 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ach joh, allemaal het zelfde toch, als je maar klaarkomt![]()
Oke, dan moet ze wel heel erg zijn eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar om even aan te geven dat ik toch liever aan handwerk doe, dan echte sex met haar. Gewoon puur uit principe
niet mee ophouden.. en niet naar Hosti luisterenquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
waarom doen vrouwen dan toch zo veel moeite om die mannen te plezieren zeg
eng ding is hetquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef nicomart het volgende:
ook maar even naar mijn kerticoon geswitched
Ik luister graag naar Hosti hoorquote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet mee ophouden.. en niet naar Hosti luisteren
Goeiemorgenquote:Op maandag 22 december 2008 11:55 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet zoveel doen vandaag.
ja ze is heeeeel ergquote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dan moet ze wel heel erg zijn eigenlijk![]()
Heeft ze trouwens haar blog al aangepast? Ik wil reageren
Hahaha, meid loop toch maar wat te fucken joh, moet je toch wel weten inmiddelsquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat dat in het aard van het beestje zitquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
toepasselijkquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, meid loop toch maar wat te fucken joh, moet je toch wel weten inmiddels
Doe maarquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja ze is heeeeel erg
Ik zal vragen of ze ff dr blog wil aanpassen omdat er iemand is die zonder te registreren wil spammen dat ze kansloos is
Wij vrouwen zijn gewoon te goed voor deze wereldquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
]
[..]
Omdat dat in het aard van het beestje zit
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef nicomart het volgende:
ook maar even naar mijn kerticoon geswitched
Hosti kan zelf geen meisje scoren dus fuckt maar wat om toch aan zijn trekken te komenquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, meid loop toch maar wat te fucken joh, moet je toch wel weten inmiddels
Zolang jullie dat zelf maar blijven denkenquote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn gewoon te goed voor deze wereld
quote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang jullie dat zelf maar blijven denken
ah, vandaar dat wij mannen die moeite doen om ze te begrijpenquote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn gewoon te goed voor deze wereld
Precies.. niet te gek maken hèquote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook. Voor een paar dagen dan.
Hahahah, ja vastquote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
doen jullie mannen ook, stelletje egotrippers
Je hoeft geen moeite te doen om ze te begrijpen, volgens mij snappen jullie het toch nooitquote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah, vandaar dat wij mannen die moeite doen om ze te begrijpen
[..]
Precies.. niet te gek maken hè
quote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Hosti kan zelf geen meisje scoren dus fuckt maar wat om toch aan zijn trekken te komen
Andersom ook, dat scheeltquote:Op maandag 22 december 2008 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hoeft geen moeite te doen om ze te begrijpen, volgens mij snappen jullie het toch nooit
Klopt ik ben eigenlijk ook bog gewoon maagd, nooit sex gehad enzo... Jullie hebben me doorquote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Hosti kan zelf geen meisje scoren dus fuckt maar wat om toch aan zijn trekken te komen
* geeft aai over de bolquote:Op maandag 22 december 2008 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt ik ben eigenlijk ook bog gewoon maagd, nooit sex gehad enzo... Jullie hebben me door
Ze liggen vast daar waar je het laatst zoektquote:
Dat is altijd zo jaquote:Op maandag 22 december 2008 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze liggen vast daar waar je het laatst zoekt
Dan lieg ik dus nietquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat je dat zou doen![]()
Bijna pauze
Gezellig tochquote:Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
yeah!!!
Bijna tijd om even langs m'n werk te gaan![]()
Moagh heb weinig zin om door de kou te gaan enzoquote:
Ik begrijp hetquote:Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moagh heb weinig zin om door de kou te gaan enzo
Wel even weer kletsen met collega's , maar ik hoop meer dat het met het afstuderen wat wordt. Hoop dat ze iets op papier hebben staan end at ik dat ook leuk vind
niet doen!!! Dalijk gaat het topic weer dicht!!quote:
Nu weten we het wel.quote:Op maandag 22 december 2008 13:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet doen!!! Dalijk gaat het topic weer dicht!!
[SES FB] Meld nakijkfouten om een hoger cijfer te krijgen
Dat wist hij nog niet.. Zometeen weer richting stage..quote:Op maandag 22 december 2008 13:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet doen!!! Dalijk gaat het topic weer dicht!!
[SES FB] Meld nakijkfouten om een hoger cijfer te krijgen
Nee, dat mag ook nietquote:Op maandag 22 december 2008 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik mag niet zwaaien? Naja dan zeg ik maar gewoon hallo
Ahh flikker op. ik mag toch gewoon even hallo zeggen als een maand al niet ben geweest? Het is nog steeds slowchat.quote:Op maandag 22 december 2008 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat mag ook nietLees gewoon ff FB door, dan wordt het wel duidelijk
Mwa, gaat wel met Bartjequote:Op maandag 22 december 2008 13:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh flikker op. ik mag toch gewoon even hallo zeggen als een maand al niet ben geweest? Het is nog steeds slowchat.
Hoe is het met Bartje?
Ja goed joh. Ik moet ineens gaan werken voor me geld enzoquote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel met Bartje
Hoe is het jou G.
Haha, ja dat krijg je he, als je ouder wordtquote:Op maandag 22 december 2008 13:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja goed joh. Ik moet ineens gaan werken voor me geld enzo
Wel weer een weekje vrij zo, tussen kerst en oud & nieuw
Hoe ist met Yesse?
Ik ben niet ouder geworden :w Ik heb nu alleen 'a corporate master'quote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja dat krijg je he, als je ouder wordt
Dat is chill
Goed hoor![]()
Dat mag dus ook nietquote:Op maandag 22 december 2008 13:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh flikker op. ik mag toch gewoon even hallo zeggen als een maand al niet ben geweest? Het is nog steeds slowchat.
Hoe is het met Bartje?
I know, ik wilde alleen ff wijzen op je enorme oudheid.quote:Op maandag 22 december 2008 13:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben niet ouder geworden :w Ik heb nu alleen 'a corporate master'
Wanneer gaan we weer naar de bios?
Laat het nou eens rusten Nico; zo zit je alleen maar de FB te herhalen. G. is oud genoeg om FB te kunnen lezen...quote:Op maandag 22 december 2008 13:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat mag dus ook niet
Die discussie is al uitvoerig gevoerd met glowmouse en is vanochtend ook weer afgesloten door admin remlof. Je mag wel hallo zeggen, maar dan ook meteen wat je gedaan hebt vandaag
Hey!quote:Op maandag 22 december 2008 13:23 schreef Puala het volgende:
Goeiemiddag allen. Ben weer terug van de hectische pauze, jemig wat een bende zeg. Allemaal stressen en doorwerken, enkel onze afdeling heeft het rustig.
Hey Hostiquote:Op maandag 22 december 2008 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
Weer op mijn werk. G. Lang niet meer gezien joh![]()
sorry.. ik wilde het alleen uitleggen voor G. Het was niet bedoeld om het weer op te rakelen ofzo..quote:Op maandag 22 december 2008 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat het nou eens rusten Nico; zo zit je alleen maar de FB te herhalen. G. is oud genoeg om FB te kunnen lezen...
Anders gaat dit topic alsnog dicht en dat wil niemand
Ow, ik hou me mond alquote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ja, maar wilde G complimenteren met zijn uitstekende visie
Weet ikquote:Op maandag 22 december 2008 13:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorry.. ik wilde het alleen uitleggen voor G. Het was niet bedoeld om het weer op te rakelen ofzo..
Maar goed, ik hou al op.
Dat hoeft natuurlijk nooit! Als jij hier typt is het alsof er engeltjes over mijn oogballen plassen..quote:
ok ok.. Die Duitse treinen brengen je wel gewoon waar je heen wil, of alleen naar van die kampen?quote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ikMaar loop maar beter geen onnodig risico
Ik hou van Duitse treinen met airco en stopcontacten![]()
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ja iedereen hier vindt dat je mooie tieten hebt, fijn toch
Nee nu word ik gelukkigquote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ja iedereen hier vindt dat je mooie tieten hebt, fijn toch
quote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk nooit! Als jij hier typt is het alsof er engeltjes over mijn oogballen plassen..
dankjewel..quote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
je kunt het altijd weer zo mooi formuleren
Ik kwam daar al voordat jij daar postte hoorquote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
eindelijk een kerel die niet overal loopt te neuzen
Dat heb ik ook heus wel gezien hoorquote:Op maandag 22 december 2008 13:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kwam daar al voordat jij daar postte hoor
quote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heus wel gezien hoor
Ik moet natuurlijk wel weten tussen welke vrouwen ik kom te staanquote:Op maandag 22 december 2008 13:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
lurkster!Jij zit dus ook te neuzen?
Ik weet niet; ik ga nu iig strak richting het westen, dus de goeie kant opquote:Op maandag 22 december 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
ok ok.. Die Duitse treinen brengen je wel gewoon waar je heen wil, of alleen naar van die kampen?
Das waar. Nou ja, ik kan wel weer vanalles erover zeggen, maar dat heb ik al gedaan.quote:Op maandag 22 december 2008 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel weten tussen welke vrouwen ik kom te staan
uhm.. geen idee. Ik zou in ieder geval voor de zekerheid even checken of er gewoon water uit de douche komt.quote:Op maandag 22 december 2008 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet; ik ga nu iig strak richting het westen, dus de goeie kant opOf liggen daar tegenwoordig de kampen?
Hmm, toch niet zo heel erg veel hoor volgens mijquote:Op maandag 22 december 2008 13:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Das waar. Nou ja, ik kan wel weer vanalles erover zeggen, maar dat heb ik al gedaan.
[..]
uhm.. geen idee. Ik zou in ieder geval voor de zekerheid even checken of er gewoon water uit de douche komt.
Nee daar ging het niet om. Maar goed, laten we er over ophouden. Ik krijg niesbuienquote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, toch niet zo heel erg veel hoor volgens mijHet meeste is weer ge-edit
Maar dat maakt niet uit, weinig woorden kunnen heel veel zeggen
![]()
En laten we het nu maar over iets anders gaan hebben als mijn tieten
quote:Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om. Maar goed, laten we er over ophouden. Ik krijg niesbuien
Is het weer bij jou ook zo lekker?
Joah, dat is wel slimquote:Op maandag 22 december 2008 13:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. geen idee. Ik zou in ieder geval voor de zekerheid even checken of er gewoon water uit de douche komt.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:55 schreef Puala het volgende:
[..]
foei.
Geen idee, zit altijd met me rug naar het raam, de pc verteld me wel dat het hier om en nabij 10 graden is. Bij jou wel heerlijk weer dan?
quote:Op maandag 22 december 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, dat is wel slimEn of iedereen wel gewoon Nederlands praat...
Toch maar is omgedraaid na dat goeie nieuws van je. Ja, hier ook blauwe lucht, maar wel donkere wolken er voorquote:Op maandag 22 december 2008 14:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar mijn pc zegt ook 10 graden en half bewolkt, maar als ik over mijn schermen kijk zie ik een stralend blauwe lucht en gebouwen die door de zon zijn verlicht. Ziet er wel heerlijk uit als je die 10 graden vergeet
[..]
Wie naakt foto's van zichzelf plaats moet niet zeiken als ze gezien wordenquote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
eindelijk een kerel die niet overal loopt te neuzen
zeg, je hoort mij niet zeiken hoor, maar vind dit alleen niet zo'n goeie plek om er over te pratenquote:Op maandag 22 december 2008 14:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wie naakt foto's van zichzelf plaats moet niet zeiken als ze gezien worden, tot slotte
Mjah daar heb je op zich wel weer gelijk inquote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
zeg, je hoort mij niet zeiken hoor, maar vind dit alleen niet zo'n goeie plek om er over te praten
ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah daar heb je op zich wel weer gelijk in
Heeft je stagebegeleider de foto al gezien?
geen rokje over het algemeen.. Maar goed, verder is het wel een aardig voordeel, als je eenmaal getrouwd bent mag je als een konijn tekeer gaan, dan is die rok inderdaad voordelig.quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef Puala het volgende:
[..]
1 voordeel heeft het toch wel? je vrouw heeft altijd een rokje aan
Ja echt vreselijkquote:
Net alsof ze voordat ze getrouwd zijn niets doenquote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen rokje over het algemeen.. Maar goed, verder is het wel een aardig voordeel, als je eenmaal getrouwd bent mag je als een konijn tekeer gaan, dan is die rok inderdaad voordelig.
Het is toch niet jouw werk? Jij kunt aantonen als je goeie notulen en wat dan ook hebt dat zij die spelfouten hebben gemaakt en niet jij. Dan zou jouw cijfer niet mogen lijden onder hun foutenquote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja echt vreselijkIk had beter alles zelf kunnen typen, want ik moet nu alsnog de helft overtypen. Groepswerk
te douwen in de struikenquote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Net alsof ze voordat ze getrouwd zijn niets doenAls je hier ff na elfen de kroeg in gaat liggen ze massaal te douwen in de struiken.
Nee oke, je hebt gelijk, geen rokJE. Maar dat hangt er net vanaf hoe streng je bent he![]()
Hier lopen ze varierend van rokken tot op de enkels tot minirokjes
Andere benaming is er niet voor. Gewoon 1 groot orgie rondom de vijverquote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
te douwen in de struiken
Prachtig
whehe.. ok ok. Schijnheiligheid grossieren ze ook in inderdaad. Maar ze zien er altijd zo hetzelfde uit, ik vind het ook totaal niet interessant, ook al denk je er andere kleding bij enzo..quote:Op maandag 22 december 2008 14:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Net alsof ze voordat ze getrouwd zijn niets doenAls je hier ff na elfen de kroeg in gaat liggen ze massaal te douwen in de struiken.
Nee oke, je hebt gelijk, geen rokJE. Maar dat hangt er net vanaf hoe streng je bent he![]()
Hier lopen ze varierend van rokken tot op de enkels tot minirokjes
maar dan wel met condoom anders moeten ze snel trouwenquote:Op maandag 22 december 2008 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Andere benaming is er niet voor. Gewoon 1 groot orgie rondom de vijver
je kunt inderdaad aan de kop al zien of het refo's zijnquote:Op maandag 22 december 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
whehe.. ok ok. Schijnheiligheid grossieren ze ook in inderdaad. Maar ze zien er altijd zo hetzelfde uit, ik vind het ook totaal niet interessant, ook al denk je er andere kleding bij enzo..
Condooms zijn duivels, die mag je niet gebruikenquote:Op maandag 22 december 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar dan wel met condoom anders moeten ze snel trouwen
Nee, het is groepswerk. Dus je bent met zn allen verantwoordelijk voor de inhoud. Zo werkt dat, in ieder geval bij dit vak.quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is toch niet jouw werk? Jij kunt aantonen als je goeie notulen en wat dan ook hebt dat zij die spelfouten hebben gemaakt en niet jij. Dan zou jouw cijfer niet mogen lijden onder hun fouten
Goh, kom ik er blijkbaar toch beter vanafquote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het is groepswerk. Dus je bent met zn allen verantwoordelijk voor de inhoud. Zo werkt dat, in ieder geval bij dit vak.
En dan kun je niet met van die middelbare school argumenten komen van, ja maar hij was er verantwoordelijk voorquote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het is groepswerk. Dus je bent met zn allen verantwoordelijk voor de inhoud. Zo werkt dat, in ieder geval bij dit vak.
ja dat wist ik wel, maar goed, zwanger zijn zonder getrouwd te zijn mag ook niet. Dus dan moeten ze snel trouwen. Maar zo worden waarschijnlijk de meeste huwelijken afgesloten in het refo-dom.quote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, dat mag niet, weet je dat nou nog nietCondooms zijn duivels, die mag je niet gebruiken
Mijn stagebegeleider is 25 en al 5 jaar getrouwd, zo hoort dat bij zequote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja dat wist ik wel, maar goed, zwanger zijn zonder getrouwd te zijn mag ook niet. Dus dan moeten ze snel trouwen. Maar zo worden waarschijnlijk de meeste huwelijken afgesloten in het refo-dom.
Mijn huidige dorpje is ook echt een refo-broedplaats.
Bij ons word verteld dat dat opkomen voor jezelf isquote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan kun je niet met van die middelbare school argumenten komen van, ja maar hij was er verantwoordelijk voor
Tuurlijk welquote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan kun je niet met van die middelbare school argumenten komen van, ja maar hij was er verantwoordelijk voor
Alblasserdam.quote:Op maandag 22 december 2008 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider is 25 en al 5 jaar getrouwd, zo hoort dat bij zeEn scheiden mag niet
![]()
Heerlijk he, refobroedplaatsen. Waar kom je ergens vandaan?
Dat hebben ze hier al bij wat wij dan middelgrote kerken noemenquote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Alblasserdam.
Daar is het sinds vorig jaar echt erg geworden. Ze hebben daar toen een kerk uitgebreid naar formaatje mega en sindsdien hebben ze op zondag gewoon verkeersregelaars staan
Je begeleider heeft dan toch zeker ook al een kind of 6 rondlopen dan?
ah gatver.. Natuurlijk kan dat aan veel dingen liggen, maar bij die mensen denk ik als eerste aan inteelt...quote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier al bij wat wij dan middelgrote kerken noemenBij de echte grote kerk komen ze van kilometers vandaan. Echt 30-50 km reizen ze om naar de kerk te gaan. Degene die dichterbij als 15 wonen die lopen er zelfs heen en natuurlijk gaan ze elke dag netjes 2 keer
![]()
Mijn begeleider heeft al 3x een miskraam meegemaakt en er is al 1x een kindje dood geboren. Tenminste, dat is wat hij heeft verteld.
mazzelaar!quote:
toch niet verkeerd?quote:Op maandag 22 december 2008 15:16 schreef Maisnon het volgende:
ze willen eerder naar huis hier wat betekend dat ik over ongeveer 3 kwartier al naar huis zou gaan...
Nee hoor, was ook positiefquote:Op maandag 22 december 2008 15:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
mazzelaar!
[..]
toch niet verkeerd?
Inteelt, tsja, geen idee. Hier hebben we wel een refo gehandicapten huis zitten, dat is de inteeltvilla in de volksmondquote:Op maandag 22 december 2008 15:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah gatver.. Natuurlijk kan dat aan veel dingen liggen, maar bij die mensen denk ik als eerste aan inteelt...
Bij jou is het dan blijkbaar nog erger. Maar lopen is natuurlijk ook officieel. Want eigenlijk mag je ook niet autorijden, dat wordt blijkbaar gedoogd.
Het is maar een half uurtje hoorquote:Op maandag 22 december 2008 15:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
mazzelaar!
[..]
toch niet verkeerd?
laat het werkelijk zo wezen, maar ik geloof er niet in.quote:Op maandag 22 december 2008 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ach laatst al heel positief nieuws dat bijna alle kerken uiteindelijk moeten verdwijnen omdat er geen geld meer is om ze te onderhouden
Beter dat ze er overal discotheeken van maken, de acoustiek in dergelijk huizen van god is geniaal namelijk
quote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand die even:.. doet voor mij?
Nee maar goed, ik bedoel ook dat een refo ook alleen met een refo mag (officieel), dus op een gegeven moment zijn die mensen allemaal afstammelingen van elkaar en komt de inteelt natuurlijk erg dichtbij.quote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Inteelt, tsja, geen idee. Hier hebben we wel een refo gehandicapten huis zitten, dat is de inteeltvilla in de volksmondMaar ik verwacht het ergens niet. Zijn ouders zijn al meer jaren getrouwd als dat hij oud is.. dus zou ergens ook wel moeilijk gaan denk ik dan
![]()
Ja hier in Opheusden (dorp naast ons) is volgens mij officieel de grootste kerk van Nederland. En zelfs die gaan ze uitbouwen
Ik wil er niet over na denkenquote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee maar goed, ik bedoel ook dat een refo ook alleen met een refo mag (officieel), dus op een gegeven moment zijn die mensen allemaal afstammelingen van elkaar en komt de inteelt natuurlijk erg dichtbij.
Natuurlijk stammen we allemaal af van Adam en Eva(ook gek natuurlijk dat die 3 zoontjes kregen en bedenk dan maar eens hoe de rest van de mensheid ontstaan moet zijn
)
quote:Evenals het naburige Kesteren is het dorp nog altijd zeer kerkelijk meelevend, met een duidelijk bevindelijk-gereformeerde inslag, daarmee vallend onder wat wel de Bijbelgordel wordt genoemd. In Opheusden staat, gemeten naar het aantal zitplaatsen, de grootste kerk van Nederland. Het betreft de nieuwe kerk van de Gereformeerde Gemeenten in Nederland.
Het gebouw telt 2650 zitplaatsen en wordt vanaf 2008/2009 uitgebreid naar 2850 plaatsen.[2] Verder zijn er een grote Hersteld Hervormde Kerk (2161 leden) en een grote Gereformeerde Gemeente (1899 leden).
Dat Opheusden sterk reformatorisch is, kan ook worden afgelezen aan de uitslag van de verkiezingen. Zo kreeg bij de gemeenteraadsverkiezingen van 7 maart 2006 de orthodox-gereformeerde SGP 29,0% van de stemmen in de gemeente Neder-Betuwe en werd daardoor (samen met de PvdA) de grootste partij in de gemeenteraad[3] (ter vergelijking met wat de SGP in twee andere reformatorische plaatsen behaalde, in Staphorst was dat 31,4% en in Urk 30,4%). In het dorp Opheusden zelf behaalt de SGP zelfs de absolute meerderheid
dat mag natuurlijk niet meer, maar wat voor afstudeeropdracht heb je dan waarschijnlijk?quote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand die even:.. doet voor mij?
Ik gok in ieder geval dat je daar geen koopzondagen hebtquote:Op maandag 22 december 2008 15:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil er niet over na denken![]()
Zit net toevallig ff te googlen, jemig zeg, wikipedia word je bijna bang van.
[..]
Moet je maar iets naar boven lezenquote:
Niet overdrijven hequote:Op maandag 22 december 2008 15:36 schreef nicomart het volgende:
dat mag natuurlijk niet meer, maar wat voor afstudeeropdracht heb je dan waarschijnlijk?
Niet in de dorpen nee, wel in de steden hier rondom. Maar het is er wel altijd heerlijk rustigquote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik gok in ieder geval dat je daar geen koopzondagen hebt
defensie is wel hip.. maar wat zijn KPI's?quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je maar iets naar boven lezen
[..]
Niet overdrijven he
Bij Defensieen dan uhm met KPI's enzo
ja, dat is wel een voordeel. Dat is hier dan ook wel zo en dat zorgt er dan ook weer voor dat ik dus niet in Rotterdam wil wonen, maar in een iets rustiger stadje daar vlakbij.quote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet in de dorpen nee, wel in de steden hier rondom. Maar het is er wel altijd heerlijk rustig
Yup! En de mensen zijn ook erg aardig enzo, leuke werkgeverquote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
defensie is wel hip.. maar wat zijn KPI's?
dat is ook wel prettig ja als ze aardig en leuk zijn. Dat maakt het allemaal wat fijner om mee bezig te zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup! En de mensen zijn ook erg aardig enzo, leuke werkgeverOwja moet nog kerstpakket bestellen
Key performes indicators...
Rotterdam is echt heel drukquote:Op maandag 22 december 2008 15:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, dat is wel een voordeel. Dat is hier dan ook wel zo en dat zorgt er dan ook weer voor dat ik dus niet in Rotterdam wil wonen, maar in een iets rustiger stadje daar vlakbij.
De stad zelf lijkt me dan echt te druk.
Ik weet zelf ook half nog niet wat het zijn. maar gewoon wat zijn je prestatieindicatoren, waarop meet jij je resultatenquote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat is ook wel prettig ja als ze aardig en leuk zijn. Dat maakt het allemaal wat fijner om mee bezig te zijn.
En je uitleg is echt heel erg verhelderend, maar nu kan ik er in ieder geval beter op googlen
I know.. ik werk erquote:Op maandag 22 december 2008 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Rotterdam is echt heel drukToevallig laatst geweest
![]()
Maar geen idee waar ik ga wonen joh, zie ik nog wel
dankjequote:Op maandag 22 december 2008 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook half nog niet wat het zijn. maar gewoon wat zijn je prestatieindicatoren, waarop meet jij je resultaten
Ja, maar zelfs als ik dat zou willen zou ik nog dichter richting Wageningen, Nijmegen of Arnhem kunnen gaan. Zitten genoeg plekken hier in de buurt die groter zijn en aantrekkelijker als deze shit dorpenquote:Op maandag 22 december 2008 15:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
I know.. ik werk er
Wil je wel in die bible belt blijven wonen? Neem aan dat je wel een beetje in de buurt van familie en vrienden wil blijven toch?
Mijn god héquote:Op maandag 22 december 2008 15:52 schreef Puala het volgende:
Angry Dragon
Meteen nadat je in haar mond klaargekomen bent geef je je partner een flinke knal op haar achterhoofd, zo hard dat je zaad uit haar neus komt en ze voorover valt. Als ze weer overeind komt zal ze eruit zien als een boze draak.
Iemand hier nog met spannende fantasieën?
post me ff je bronquote:Op maandag 22 december 2008 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Icesave is terug
![]()
Wordt het toch nog een leuke kerst
ja.. die klinkt beter als waar je nu zit jaquote:Op maandag 22 december 2008 15:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs als ik dat zou willen zou ik nog dichter richting Wageningen, Nijmegen of Arnhem kunnen gaan. Zitten genoeg plekken hier in de buurt die groter zijn en aantrekkelijker als deze shit dorpen.
Ik was in Rotterdam verdwaald
is dat een fantasie van jou?quote:Op maandag 22 december 2008 15:52 schreef Puala het volgende:
Angry Dragon
Meteen nadat je in haar mond klaargekomen bent geef je je partner een flinke knal op haar achterhoofd, zo hard dat je zaad uit haar neus komt en ze voorover valt. Als ze weer overeind komt zal ze eruit zien als een boze draak.
Iemand hier nog met spannende fantasieën?
Ik zou het niet weten, maar als mijn vriend zoiets wilt zou ik hem toch eerst ff dwingen om een anale penetratie te ondergaan. Mocht hij dan nog zin in seks hebben zal ik er over na denkenquote:Op maandag 22 december 2008 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn god héZijn er echt mensen die dat (de ander aan-) doen?
Ik ging vanaf het station ergens een frietje eten, eerst al een half uur zoeken naar een friettent en toen een uur om weer terug op het station te komenquote:Op maandag 22 december 2008 15:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja.. die klinkt beter als waar je nu zit ja
Verdwalen kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ik heb pas sinds een jaar dat ik begrijp hoe ik goed ga met de metroZit er ook pas een jaar of 7 op school
Nee absoluut geen fantasiequote:[..]
is dat een fantasie van jou?![]()
De Poltergeist (hoorde ik laatst van cabaratier Arie Koomen in zijn oudejaarsshow)
Je voert m samen met een vriend uit. Je bent lekker bezig van achteren zodat ze jou niet kan zien. Dan wissel je stiekem van plek met die vriend. Die neemt het dus over.
Dan loop jij naar buiten en ga je voor het raam staan zodat ze je kan zien. Ze zal dan schrikken alsof ze een poltergeist heeft gezien
Randstad sucks inderdaad, maar goed, je moet wat.quote:Op maandag 22 december 2008 15:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ging vanaf het station ergens een frietje eten, eerst al een half uur zoeken naar een friettent en toen een uur om weer terug op het station te komenVervolgens nog is een uur tussen Rotterdam CS en Rotterdam Alexander stilgestaan vanwege vandalen. Heerlijk joh, openbaar vervoer in een randstad
![]()
[..]
Nee absoluut geen fantasie![]()
Euhm, jeah right, net alsof je dat niet door hebt als meisje/vrouw zijnde
Dat valt in dezelfde categorie als dat angry dragon verhaalquote:Op maandag 22 december 2008 16:00 schreef nicomart het volgende:
Of de Spiderman. Vind ik ook nog steeds een goede.
Ook weer van achteren bezig zijn en vlak voor je klaarkomt haal je m eruit en kom je klaar in je hand. Ondertussen spuug je op haar rug, zodat ze denkt dat je daar bent klaargekomen. Als ze dan klaarkomt strek je je arm snel uit met je hand geopend, zodat al het zaad in haar gezicht terecht komt en roep je hard 'spiderman!!'
Ja dat wilde je toch horen of wilde je echte fantasieën?quote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat valt in dezelfde categorie als dat angry dragon verhaal
Idd, je moet watquote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Randstad sucks inderdaad, maar goed, je moet wat.
Natuurlijk merk je dat, alsof je het ook echt zou gaan doen
doe maar die laatste dan, wie weet kom ik nog op goeie ideeënquote:Op maandag 22 december 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja dat wilde je toch horen of wilde je echte fantasieën?
engelsquote:Op maandag 22 december 2008 16:02 schreef nicomart het volgende:
Op Urban Dictionary staat de Angry Dragon of Death
angry dragon of death
An angry dragon of death is when a girl is giving u head and ure about to bolw, you shove her head as far down your cock as possible and make her gag, wen she gags she will vomit and and the vomit will be most likely orange representing the fire of a dragon. Once she has stopped vomitting stick ure cock back in ure mouth and u will recieve the look of the dragon of death.
Ik ga jou niet op ideeën brengenquote:Op maandag 22 december 2008 16:04 schreef Puala het volgende:
[..]
doe maar die laatste dan, wie weet kom ik nog op goeie ideeën
mijn girorekening, en die post ik hier nietquote:
Dit geeft mij een heel ander beeld van jouquote:Op maandag 22 december 2008 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar als mijn vriend zoiets wilt zou ik hem toch eerst ff dwingen om een anale penetratie te ondergaan. Mocht hij dan nog zin in seks hebben zal ik er over na denken
Hé wat flauw nouquote:Op maandag 22 december 2008 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn girorekening, en die post ik hier niet
Je weet niet wat mogelijk is hequote:Op maandag 22 december 2008 16:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ga jou niet op ideeën brengen
Ik bespreek alleen fantasieën met vrouwen als de mogelijkheid bestaat dat ik ze met die vrouw uitvoer
Maar serieus, heb op dit moment nou niet echt gekke fantasieën ofzo. Alleen de standaard mannen-fantasie dat ik het wel eens met 2 vrouwen wil doen, maar die is ook niet origineel meer.
Wat was je beeld en wat is je beeld nu dan?quote:Op maandag 22 december 2008 16:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit geeft mij een heel ander beeld van jou
Ik dacht dat je een lief net meisje was, maar nu is dat toch wat omgeslagen in een SM-beoefenaarsterquote:Op maandag 22 december 2008 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat was je beeld en wat is je beeld nu dan?
Ja ik denk dat je ook pas echt fantasieën nodig heb als je al langer in een relatie zit. Natuurlijk heeft niet iedereen dat nodig of is dat zo bij iedereen, maar ik haal nog alle plezier in gewoon normale sex op de diverse locaties van een huisquote:Op maandag 22 december 2008 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet niet wat mogelijk is he![]()
Maar dat is idd een standaard fantasie
maar je mag er altijd donaties op kwijtquote:
Dan klopt in beide opzichten je beeld nietquote:Op maandag 22 december 2008 16:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een lief net meisje was, maar nu is dat toch wat omgeslagen in een SM-beoefenaarster
Neuh, dat is saai gewordenquote:Op maandag 22 december 2008 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je ook pas echt fantasieën nodig heb als je al langer in een relatie zit. Natuurlijk heeft niet iedereen dat nodig of is dat zo bij iedereen, maar ik haal nog alle plezier in gewoon normale sex op de diverse locaties van een huis
quote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar je mag er altijd donaties op kwijt
dat stond op de planning inderdaadquote:Op maandag 22 december 2008 16:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, dat is saai gewordenMaar ja, je ziet het vanzelf toch? En binnenkort in je nieuwe huis kan je lekker alles doen en laten waar je zin in hebt
Op het moment welquote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is heul geen goed doel![]()
Het zit er tussenin?quote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan klopt in beide opzichten je beeld niet
* is jaloersquote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat stond op de planning inderdaad
ah goeie uitlegquote:Op maandag 22 december 2008 16:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil ook een eigen huis en kunnen doen wat ik wil?
Ik zei al, ik wil die breezer best voor je betalenquote:Op maandag 22 december 2008 16:25 schreef nicomart het volgende:
[..]jeuj
Ik was al bang dat je avances aan het maken was. Ik kreeg trek in breezer
haha.. ok ok. jammerquote:Op maandag 22 december 2008 16:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zei al, ik wil die breezer best voor je betalenEnkel ruilhandel doe ik niet aan
Okiquote:Op maandag 22 december 2008 16:19 schreef Puala het volgende:
[..]
laten we daar maar voor gaan ja, is het simpelste antwoord
Ik woon aan de andere kant van nederland johquote:Op maandag 22 december 2008 16:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou als je geen vriend had, dan was je echt wel interessant hoor
Voor seks reizen mannen nog de halve wereld rondquote:Op maandag 22 december 2008 16:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van nederland joh
ja boeiend, maar ik dus mooi nietquote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor seks reizen mannen nog de halve wereld rond
Daar ging het toch ook niet om?quote:Op maandag 22 december 2008 16:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van nederland joh
haha ok.. we get itquote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Mnee, eigenlijk niet, maar ik vond het wel een mooie onderwerpswitch
En zelfs dat werkt nietquote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor seks reizen mannen nog de halve wereld rond
Hey, piles jou hadden we net nodig. Het ging weer veel te veel over sex hierquote:Op maandag 22 december 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En zelfs dat werkt niet![]()
Goedemorgen trouwens
Ik werd net gewoon wakker door de regen hier
Pilesquote:Op maandag 22 december 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En zelfs dat werkt niet![]()
Goedemorgen trouwens
Ik werd net gewoon wakker door de regen hier
quote:Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hey, piles jou hadden we net nodig. Het ging weer veel te veel over sex hier
Wakker door de regen? Echt van die ouderwetse tropische buien?
Is het al zo erg met me dat ik die rol heb gekregenquote:Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef nicomart het volgende:
Hey, piles jou hadden we net nodig. Het ging weer veel te veel over sex hier
Nee, dat niet echt. Dit is meer regen zoals in Nederlandquote:Wakker door de regen? Echt van die ouderwetse tropische buien?
Dat is toch gewoon het levensdoel van mannen, of nietquote:Op maandag 22 december 2008 16:49 schreef Puala het volgende:
PilesDe halve wereld rond voor seks, goh, wist niet dat dat je doel was van je vakantie
dat klopt.quote:
zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 22 december 2008 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het al zo erg met me dat ik die rol heb gekregen![]()
mooi kutquote:[..]
Nee, dat niet echt. Dit is meer regen zoals in Nederland
Sir, Yes, Sir!quote:[..]
Dat is toch gewoon het levensdoel van mannen, of niet![]()
Levensdoel vind ik wel een groot woord eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2008 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het al zo erg met me dat ik die rol heb gekregen![]()
[..]
Nee, dat niet echt. Dit is meer regen zoals in Nederland
[..]
Dat is toch gewoon het levensdoel van mannen, of niet![]()
Die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 22 december 2008 16:56 schreef nicomart het volgende:
dat klopt.en door jou natuurlijk
Maar Piles en ik waren vaak ook van de voorzetjes geven en afmaken.
Jah, best wel. Zeker omdat dit de laatste dag hier is, morgen vliegen we verder.quote:
Door mij is niets gedaan, ik ben onschuldigquote:Op maandag 22 december 2008 16:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat klopt.en door jou natuurlijk
Maar Piles en ik waren vaak ook van de voorzetjes geven en afmaken.
Vandaar ook de "quote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Levensdoel vind ik wel een groot woord eigenlijk
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef Puala het volgende:
Door mij is niets gedaan, ik ben onschuldig![]()
Veel plezierquote:Maar ik heb vakantieBye!
Weinig kans dat het droog wordt ook dan? Verder wel naar je zin daar?quote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd![]()
[..]
Jah, best wel. Zeker omdat dit de laatste dag hier is, morgen vliegen we verder.
Fijne vakantie!!quote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Door mij is niets gedaan, ik ben onschuldig![]()
Maar ik heb vakantieBye!
Das minderquote:Op maandag 22 december 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben die schijt scriptie helemaal zat...
Zo.. daar heb ik even behoefte aan.... De lezers zullen blij met mij zijn. Het belangrijkste staat beschreven in de bijlage.
Straks wordt het vast droog, denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 17:02 schreef nicomart het volgende:
Weinig kans dat het droog wordt ook dan? Verder wel naar je zin daar?
Nog een paragraafje erbij schrijven. Dan de conclusie en de aanbevelingen.. en dan nog een discussie.quote:
Dag dagquote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef nicomart het volgende:
Nou nog veel plezier dan Piles en PB succes nog met je scriptie.
Ik ga lekker naar huis. Vakantie!
Heeft iedereen nou opeens vakantiequote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef nicomart het volgende:
Nou nog veel plezier dan Piles en PB succes nog met je scriptie.
Ik ga lekker naar huis. Vakantie!
Als ik dit zo lees krijg ik al zin in m'n eigen scriptiequote:Op maandag 22 december 2008 17:08 schreef PieterBas het volgende:
Nog een paragraafje erbij schrijven. Dan de conclusie en de aanbevelingen.. en dan nog een discussie.
ik zit nu al op 40 pagina's (inclusief voor-, dankwoord inleiding etc) en 41 pagina's bijlage met (technische tekeningen, schema's en processen.quote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft iedereen nou opeens vakantie
Veel plezier![]()
[..]
Als ik dit zo lees krijg ik al zin in m'n eigen scriptie
spannendquote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef The_Dean het volgende:
Goedenmiddag
Eerst nog even een klusje [oud vrouwtje helpen met de dvd speler] en dan voor het eerst eigen eten koken in mijn eigen huis in mijn eigen pannen op mijn eigen gasfornuis![]()
![]()
Luctorquote:
Das al een aardig stapeltje danquote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef PieterBas het volgende:
ik zit nu al op 40 pagina's (inclusief voor-, dankwoord inleiding etc) en 41 pagina's bijlage met (technische tekeningen, schema's en processen.
En, wat eten we?quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef The_Dean het volgende:
Goedenmiddag
Eerst nog even een klusje [oud vrouwtje helpen met de dvd speler] en dan voor het eerst eigen eten koken in mijn eigen huis in mijn eigen pannen op mijn eigen gasfornuis![]()
![]()
Daarom raad ik aan om nu aandelen Double AA aan te schaffen..quote:
droog... en nu kerstvakantiequote:
quote:Op maandag 22 december 2008 17:20 schreef PieterBas het volgende:
Daarom raad ik aan om nu aandelen Double AA aan te schaffen..
Al denk ik dat het richting de 90-100 pagina's gaat.
Heerlijkquote:Op maandag 22 december 2008 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
droog... en nu kerstvakantieEn hoe is het daar?
Reincarnatie Cue:? of met een spelletje?quote:
Dat laatstequote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Reincarnatie Cue:? of met een spelletje?
welk spel?quote:
Uh-ohquote:
Tis maar trial versie, dus over 6 dagen ben ik er weer vanafquote:
Ik neem wat dagen op. Zo kan ik 2 weken klussen aan mijn huis.quote:Op maandag 22 december 2008 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dag dagGaat het bedrijf 2 weken dicht of neem je gewoon een paar dagen vrij op
laten we dat maar hopen danquote:Op maandag 22 december 2008 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis maar trial versie, dus over 6 dagen ben ik er weer vanaf
Ga er niet voor betalenquote:Op maandag 22 december 2008 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
laten we dat maar hopen dan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |